abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187122723
-insert plaatje-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 mei 2019 @ 21:51:42 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187122757
@fietsie Gelukkig kan ik thuis ook kijken :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187123127
Uniek, dikke tuut. :*

Telefoon, wat een spannende stap..
pi_187123176
Deze lurker komt Uniek ff een dikke knuf geven, sterkte meissie!

En voor een weekje Landal op Texel in het hoogseizoen, in een bungalow 10L (L=luxe) betalen we ¤2850 euro :') voor 5 volwassenen en 2 kinders.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_187123193
En voor Tele ķķk een dikke :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 mei 2019 @ 22:16:42 #6
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123206
Die taart Bluezz O+

Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel :*

Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
Spoilers!
  maandag 27 mei 2019 @ 22:20:25 #7
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123283
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.

Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Spoilers!
  maandag 27 mei 2019 @ 22:26:39 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187123401
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz O+

Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel :*

Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Het is net alsof je in Zuid-Frankrijk op een Nederlandse camping staat ;)

@uniek.. wat een klote bericht.. sterkte de komende tijd :*

@Tele: succes de komende tijd.. lijkt me pittig ,maar het gaat je vast een hoop brengen ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 mei 2019 @ 22:28:11 #9
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187123429
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187123449
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow Tele, wat moedig ook.
Hoop dat het wat oplevert, je helpt en je je stabieler/beter gaat voelen :* !
  maandag 27 mei 2019 @ 22:32:38 #11
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123499
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:28 schreef Barreltje het volgende:
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
So far, so good. Ik doe rustig aan, dan gaat t wel. Ik heb vandaag wel twee zeeleeuwaanvallen gehad. Dat is een soort heel luide hik die 15-30 minuten aanhoudt en waarbij ik klink alsof ik een mishandelde zeeleeuw ben.
Spoilers!
pi_187123511
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.

Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 mei 2019 @ 22:35:31 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187123563
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb :')
Misschien heeft Piep gewoon een meesterlijk darmstelsel. Ze is dan ook wel de beste kat ever.

Maar ze wil echt niets anders eten dus ook bij stank had ze RC gekregen.
Spoilers!
pi_187123610
Tele: :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_187123628
Veel succes Tele, goed dat je deze hulp krijgt
pi_187123715
Weer terug van de familiegebeurtenis om de steen voor beide sch.ouders te plaatsen.
Prachtig ontwerp van kunstzinnige zwager - we dronken wijn - aten cake en zongen een lied.
Daarna heerlijk gegeten in Vianen bij de Vrijstad: een verrassingsmenu: 3-gangen. (4-6-7 ook mogelijk).
Allemaal even heerlijk.

Nu lees ik een naar bericht over moeder van Uniek: Sterkte.

En flinke Tele: die voor opname gaat.
Wat ontzettend klote en wat goed dat je de opname aangaat,👍

Veel over allerlei huisjes en prijzen overal in het land.
Sterkte mini...het kan alleen maar meevallen.

En Barbie taart voor kleinzoon B&g _O- wat een prachtige uitvoering zeg.
Goeie reis morgen.
pi_187123750
Oh ja, Corsica: 5 x geweest. Prachtig. Hoe het nu is, weet ik niet.

toevallig hoorde ik vanavond dat jongste zwager + vrouw plannen hebben in eind september.
pi_187123796
Wat een heftigheid komt er langs vanavond.

@uniekhoorn, wat een ontzettend klote bericht is dat. Jij krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd. Knuffel :*

En @Tele6. Wat moedig van je dat je deze stap neemt. Ik vind het zo knap van je dat je deze stappen zet en niet in een hoekje alles over je heen laat komen maar vecht om hier uit te komen. Logisch dat het eng is, ik hoop zo dat het wat voor je doet. Ook jij :*

De taart, wat een schoonheid. Heeft je schoondochter die zelf gemaakt? _O_

@Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?

Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_187123889
Uniekje -O- :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187123994
Tele ook een :* Moedige beslissing :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 27 mei 2019 @ 23:05:26 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187124004
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?

Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.

Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Spoilers!
pi_187124068
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.

Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?

Gezellig is anders (niet te vergelijken met een Liemeet of kaasmeet _O- ), maar je leert haar wel op een andere manier kennen.
  maandag 27 mei 2019 @ 23:09:39 #23
221912 minilot
Nancy boy
pi_187124077
Och, lieve Uniek, dat is ook niet niks zeg. Sterkte, lieverd!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 27 mei 2019 @ 23:12:22 #24
221912 minilot
Nancy boy
pi_187124122
Met schuin oog bijgelezen, en LOL @ 450 euro. Mallerds! Midweek 6-persoons premium cottage met ontbijtbezorging zat - met dank aan de Hieperdepiepse Bungalowracewekenkorting - rond de, jawel, negenhonderd euro.
:')
  maandag 27 mei 2019 @ 23:13:54 #25
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187124146
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?
Dat bouwt waarschijnlijk nog wel op ja. Of ik kom er een keer makkelijk doorheen, dat is altijd een optie.

Ik snap die hik echt niet. Hartkloppingen, temperatuurschommelingen, spierpijn, hoort er allemaal bij, no biggie. Maar de fucking zeeleeuwenhik? Ik moet daar toch eens de logica van ontdekken.
Spoilers!
  maandag 27 mei 2019 @ 23:14:56 #26
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187124162
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:12 schreef minilot het volgende:
Met schuin oog bijgelezen, en LOL @ 450 euro. Mallerds! Midweek 6-persoons premium cottage met ontbijtbezorging zat - met dank aan de Hieperdepiepse Bungalowracewekenkorting - rond de, jawel, negenhonderd euro.
Ik vind het echt sneu voor je moeder. Of is ze alweer helemaal gelukkig?
Spoilers!
  maandag 27 mei 2019 @ 23:17:34 #27
221912 minilot
Nancy boy
pi_187124206
Hilarisch slechte pizza gegeten in de 'Market Dome', een soort Intratuin met twee verdrietige flamingo's en een stel plakkerige themarestaurants bij elkaar. Morgen pestweer, dus zwemmen in het zwembad. Of nou ja, in de 'Aqua Dome' Ik hou jullie op de hoogte. Nu eerst wijn. Of bier. Of allebei. In onze eigen Borrel Dome. Huisje 709 reprazent! 8-) :W
Tot morgen!
  maandag 27 mei 2019 @ 23:18:49 #28
221912 minilot
Nancy boy
pi_187124232
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het echt sneu voor je moeder. Of is ze alweer helemaal gelukkig?
Nou ja, mijn moeder is net als ik onverslaanbaar zonnig van aard, dus dat scheelt. Vrolijk klagen ^O^
pi_187124397
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, mijn moeder is net als ik onverslaanbaar zonnig van aard, dus dat scheelt. Vrolijk klagen ^O^
En je moeder heeft iedereen om zich heen die ze het liefst om zich heen wil hebben.
pi_187124548
Wat een verdrietig nieuws, uniek :'( Hoe is je moeder er onder? Ze wilde eerst niet naar het ziekenhuis om onderzocht te worden, toch?

Tele :* Wat hou je het al lang vol. Zo'n tijd gewacht op diagnostiek en het weten te redden met overbruggende gesprekken. Fijn dat er nu echt hulp wordt ingeschakeld. Ik hoop dat de opname je rust en herstel brengt.
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator maandag 27 mei 2019 @ 23:36:51 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187124600
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En dat vraag je aan de grote voorvechter van de bio-industrie alhier?? :+
Da's wel de meest milieuvriendelijke vorm van het houden van dieren :{w :6

quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten.
Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren. :{
Niet in huis? In principe heeft dat niks met liefde te maken, sommige dieren zul je er geen plezier mee doen, maar goed, de katten konden naar binnen bij ons. Ik wil geen hond binnen, maar goed, ik heb ook geen hond. En geen dieren in bed, ach, daar ben ik niet uniek in volgens mij

Niet aanhalen... Nee met een hond zou ik dat niet doen nee. Verder wel indien ze zelf toenadering zoeken en aaibaar zijn (dus geen leguanen of van die kale katten :+ ).

En tja, brokken van de Aldi, geen idee. Nooit ongezonde katten gehad. Is nat voer wel goed dan? Dat was bij ons eigenlijk hoofdbestanddeel
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 28 mei 2019 @ 00:11:23 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187125178
Wekker staat op 3:30. Maar ik denk dat we niet erg veel daarvoor zullen slapen.
Voor nu even liggen en straks naar Schiphol. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_187125189
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 00:11 schreef golfer het volgende:
Wekker staat op 3:30. Maar ik denk dat we niet erg veel daarvoor zullen slapen.
Voor nu even liggen en straks naar Schiphol. :W
:W

Hier het dakraam opengezet en “ de uil zit in de olmen...” oehoe oehoe oehoe.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 00:50:03 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187125430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou heb ik dit dus weer in mijn hoofd zitten _O-
Thanks! O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 28 mei 2019 @ 00:50:32 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187125432
Sterkte Tele!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187125832
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 00:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Nou heb ik dit dus weer in mijn hoofd zitten _O-
Thanks! O+
Tja, ik moest het even kwijt ;)
pi_187125836
Wakker liggen in de nacht heeft z'n voordelen want tijd om hier bij te lezen.

Uniek! Jesus Christ, wat een afschuwelijk bericht :'( zo is ze benauwd, zo uitgezaaide kanker.. Zo veel sterkte!!! Als je wat kwijt wilt, je mag me altijd berichten.

Tele; wat goed van je! Je bent zo sterk, je komt er wel. Wat kun je trouwens snel terecht. Bedankt voor de beschrijving hoe zoiets eruit ziet. Hoop dat het je gaat helpen én je daar enigszins een goede tijd zal hebben.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187125837
B&G; hopelijk onderweg naar t vliegveld. Hele goede vlucht.

Wat een toeval dat nu best wat Cul'lers tegelijk op vakantie zijn.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187125846
quote:

[..]

en achter gindse heuvels antwoordt de koekoek zacht..

(kreeg ik net in mijn hoofd. Het is de vogel die om vier uur als enige hoorbaar was, nu gaat de rest ook los)

Fijne vakantie Bluez en golfer!
pi_187125850
FT, nog wakker? Hopelijk alweer de slaap kunnen vatten.
Ik hoop zo ook weer verder te kunnen slapen, mijn hoofd is druk. Maar meestal helpt dit wel: even internetten en het warme lijf van de man tegen me aan O+
  dinsdag 28 mei 2019 @ 05:32:33 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187125875
Op Schiphol aan het wachten tot we over een half uur aan boord kunnen gaan. Nog nooit zulke lange rijen bij het bagage inchecken gehad. Duurde ruim een half uur. Daarna wel vlot door de security.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 28 mei 2019 @ 05:43:25 #42
221912 minilot
Nancy boy
pi_187125882
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:
Tele :* Wat hou je het al lang vol. Zo'n tijd gewacht op diagnostiek en het weten te redden met overbruggende gesprekken. Fijn dat er nu echt hulp wordt ingeschakeld. Ik hoop dat de opname je rust en herstel brengt.
Helemaal dit, mooi verwoord.
Tele6, heel veel liefs en succes!
  dinsdag 28 mei 2019 @ 05:53:41 #43
221912 minilot
Nancy boy
pi_187125905
Ik klikte op de linkjes naar de vakantie-accommodaties van @Sunnythesun en nou wil ik helemáál niet meer hier zijn. :') O+
  dinsdag 28 mei 2019 @ 06:01:50 #44
221912 minilot
Nancy boy
pi_187125916
Bloes, nog van harte met je kleinkind! Goeie taart! :D
  dinsdag 28 mei 2019 @ 06:14:02 #45
221912 minilot
Nancy boy
pi_187125945
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:* Bedankt voor je bedachtzaamheid.

Ik snap dat je schrikt. Ik vind het ook behoorlijk heftig. En het klinkt nog heftiger voor mensen die niet goed weten wat opname inhoudt. -- ik word niet onder de pillen gestopt of in een dwangbuis of zo. Ik krijg een dagstructuur, mensen om me heen, en veel therapie. Veel praten. :)
Paar keer bij verschillende mensen in dergelijke opname op visite geweest en de stapels Rust & Regelmaat zijn me inderdaad vooral bijgebleven :Y
Goed blauw patroontje wel? ;) Jouw geinige oog voor detail! O+
  dinsdag 28 mei 2019 @ 06:16:55 #46
221912 minilot
Nancy boy
pi_187125960
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz O+

Een caviaheuvel! _O_

Hoe is het intussen met de vriendin? :*
  dinsdag 28 mei 2019 @ 06:23:31 #47
221912 minilot
Nancy boy
pi_187125971
quote:

[..]

Wat tof! O+ Mooi geluid!

Hier buiten gaat intussen ook wel het één en ander van 'twiet'. Maar vooral gaan de verwarmingsbuizen geregeld van 'BENGGG'. #CenterParcsgenot
pi_187125988
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 06:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat tof! O+ Mooi geluid!

Hier buiten gaat intussen ook wel het één en ander van 'twiet'. Maar vooral gaan de verwarmingsbuizen geregeld van 'BENGGG'. #CenterParcsgenot
_O-

Goeiemorgen trouwens :7
pi_187126005
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hm hier aten ze eerst rc/hills 1 op 1 gemixt.. maar nucleaire oorlogsvoering die lucht altijd.

Nu graanvrij blik of kvv.. stinkt nog steeds maar wel veel minder.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 06:51:01 #50
221912 minilot
Nancy boy
pi_187126025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 06:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-

Goeiemorgen trouwens :7
Goeiemorgen! :*

Net gezellig gedouched met de inwonende zilvervisjes. Verder slaapt iedereen zo te horen nog. :O
pi_187126033
quote:
En tja, brokken van de Aldi, geen idee. Nooit ongezonde katten gehad. Is nat voer wel goed dan? Dat was bij ons eigenlijk hoofdbestanddeel
Die brokken zijn grotendeels graan, bietjes en zout... niet helemaal iets dan lijkt op het natuurlijk dieet. Maar er worden meer katten oud mee.
Of dat het nou meteen goed maakt...
het is een beetje als al die bejaarden die d en drinkend toch oud werden.
pi_187126082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 06:51 schreef minilot het volgende:

[..]

Goeiemorgen! :*

Net gezellig gedouched met de inwonende zilvervisjes. Verder slaapt iedereen zo te horen nog. :O
Wat ben je vroeg wakker! Door Günther, of slaapt die wél uit in de CP-rust?

Ik heb niet meer geslapen. Ben best moe nu. Heb in de ochtend afgesproken met de andere dames van de hypnobirthing-cursus dus nu gaan slapen heeft geen zin meer. Maar een middagdutje pakken later :O
pi_187126319
:* Wat een naar nieuws Uniekhoorn. Pfoe

Dat is wel even wat anders dan je verwacht had Tele :*
Ik ken opname alleen van een vriend, maar voor hem deed het wel veel goed. Gaf veel rust. Hopelijk geeft dat het jou ook.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 07:48:07 #54
221912 minilot
Nancy boy
pi_187126372
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 07:00 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Wat ben je vroeg wakker! Door Günther, of slaapt die wél uit in de CP-rust?
Die ligt inderdaad nog te snurken :Y

Ik werd toevallig vroeg even wakker en toen ben ik meteen maar gaan douchen, want 1 badkamer op 5 volwassenen. :)

Middagdutze! :*
pi_187126478
Ik heb zowaar tot 8 uur geslapen O+

Jullie zijn lief allemaal :*
pi_187126555
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 05:53 schreef minilot het volgende:
Ik klikte op de linkjes naar de vakantie-accommodaties van @:sunnythesun en nou wil ik helemáál niet meer hier zijn. :') O+
:D wij hebben ook ontiegelijk veel zin 8-) Zeker te prefereren boven centre parks O-)
Zo ontbijten, inpakken en na de lunch rijden. We hebben besloten naar het strand op de maasvlakte te gaan. Tijd doorkomen en Sam moe maken ^O^ Daarna wat eten in een tentje naast de boot en keurig vlak voor uiterste boarding de boot op. Moet lukken :s)

B&G zullen inmiddels wel airborne zijn of zelfs al geland. Veel plezier!
Annex overleeft hoop ik de stress voor vertrek ;) Ook veel plezier.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 08:31:18 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187126569
Vakantie begonnen met 42 baantjes zwemmen. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 28 mei 2019 @ 08:33:08 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187126577
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende: [..] Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten. Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren. :{
Ik heb het een keer doorgerekend, toen bleek dat hoe goedkoper de brokken, hoe meer ze ervan nodig hadden. Per portie waren goedkope brokken helemaal niet zo goedkoop.

Mijn honden krijgen dus “dure” brokken. Dan schijten ze ook minder volume.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187126585
Goedemorgen. :W
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 08:35:16 #60
45206 Pietverdriet
pi_187126590
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. :W
  dinsdag 28 mei 2019 @ 08:35:37 #61
45206 Pietverdriet
pi_187126593
Vandaag maar aan het filemijden en thuis aan het werk
pi_187126599
Vandaag tandarts ;(
  dinsdag 28 mei 2019 @ 08:36:44 #63
45206 Pietverdriet
pi_187126603
Man giet het hier, komt echt al meer dan een uur met bakken naar beneden.
pi_187126628
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Man giet het hier, komt echt al meer dan een uur met bakken naar beneden.
Het is hier nog droog, maar het komt met bakken uit de lucht als ik naar de tandarts moet. Jippie. :')
pi_187126649
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is hier nog droog, maar het komt met bakken uit de lucht als ik naar de tandarts moet. Jippie. :')
De bui trekt hier net weg idd :+
pi_187126669
Bui is hier al weg 8-)
Dus ik ga maar eens aankleden en wat hooi halen voor de nijnen hier. Duur hooi, want het goedkope hooi eten ze niet :{w
pi_187126687
Hier plenst het ook. Wel knus.

Ik ga eens ontbijt regelen en vriend uit bed zeulen O-)
pi_187126960
Mogge, hier is het van gieten overgegaan in miezer. Beetje thuis aan t werk en over een half uurtje word ik opgehaald.
Vakantiegangers, heel veel plezier allemaal en ik kijk uit naar verslagen en foto’s. Borisz, wanneer vertrek jij?

@Myraela, is er al kattennieuws?

@Lonaa, sterkte (hier was het tandartsbezoek vorige week een enorme opluchting)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 mei 2019 @ 09:19:07 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187127003
Ik ga zondag pas :). Mijn vakantie is door die OV-staking en wat overuren wat vervroegd :+
Ik knal er nog wel een dagje Leiden tussendoor denk ik :)

Vandaag huishouden en opruimen :+

[ Bericht 17% gewijzigd door borisz op 28-05-2019 09:26:10 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187127024
@Kaatje ik moet afwachten wat de tandarts ervan vindt en dan wat (en wanneer) ie kan/gaat doen.
pi_187127070
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:20 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje ik moet afwachten wat de tandarts ervan vindt en dan wat (en wanneer) ie kan/gaat doen.
Aha, je hebt nu geen gruwelijke pijn? Dat dacht ik even.
pi_187127089
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 08:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zowaar tot 8 uur geslapen O+

Jullie zijn lief allemaal :*
Succes :)
pi_187127096
quote:
1s.gif dinsdag 28 mei 2019 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aha, je hebt nu geen gruwelijke pijn? Dat dacht ik even.
Nee, godzijdank niet. Soms zeurt het en ik weet waar het zit. Het is mijn halfjaarlijkse controle en daar kon ik op wachten. :)
pi_187127405
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 05:32 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol aan het wachten tot we over een half uur aan boord kunnen gaan. Nog nooit zulke lange rijen bij het bagage inchecken gehad. Duurde ruim een half uur. Daarna wel vlot door de security.
Er waren geloof ik ook heel veel vluchten geschrapt, dus kan me voorstellen dat dat verlichting geeft bij security :Y Vroeg me al af hoe het jullie vergaan was toen ik berichten over de staking las online. Hier rijden 0 treinen vandaag. Ook niet 1 per 2 uur of zo, gewoon 0.

Tele, ik ben een beetje bedroefd dat het blijkbaar zo matig met je ging dat zo'n opname als noodzakelijk wordt gezien. Ik wil je zo graag knuffelen en zeggen dat alles in de toekomst heus goed gaat komen. Er zijn veel mensen die om je geven en je willen helpen. Allemaal 'bergschoenen' om die berg te helpen beklimmen, maar dat klimmen moet je nog altijd zelf doen. Veel sterkte daarmee en ik hoop dat je daar goed geholpen kan worden en je er volledig tot rust kan komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187127439
En het regent. :')
pi_187127511
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:50 schreef Lonaa het volgende:
En het regent. :')
Ja, da's niet zo handig bij een staking waarbij mensen misschien dachten 'dan ga ik maar fietsen'. Die worden nu bevestigt in een vooroordeel dat het altijd regent in Nederland als je op de fiets gaat :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187127525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, da's niet zo handig bij een staking waarbij mensen misschien dachten 'dan ga ik maar fietsen'. Die worden nu bevestigt in een vooroordeel dat het altijd regent in Nederland als je op de fiets gaat :7
Onze auto staat bij het bus-verhuur-bedrijf want F. moest bus huren voor werk. vooroordeel bevestigd. :')
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:55:51 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187127528
Hier hele dag droog en stralend weer... ook in de buienradar prognose voor later vandaag.

Maar hier geen treinen omdat het hele spoor op dit moment vervangen wordt tussen Heerenveen en Leeuwarden, dus was sowieso al een OV probleem
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187127540
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:55 schreef fietsie het volgende:
Hier hele dag droog en stralend weer... ook in de buienradar prognose voor later vandaag.

Maar hier geen treinen omdat het hele spoor op dit moment vervangen wordt tussen Heerenveen en Leeuwarden, dus was sowieso al een OV probleem
Rijden er dan wel de geplande bussen? :7 Die chauffeurs werken niet bij de ov bedrijven :D
pi_187127552
Ik kijk even op buienradar; hier idd ook voorlopig droog. Maar rond Enschede... _O-
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:58:35 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187127557
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even op buienradar; hier idd ook voorlopig droog. Maar rond Enschede... _O-
1 zo'n rond bolletje, dieprood, wat precies over Enschede.....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187127565
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
;(

Ik moet om 11 uur bij de tandarts zijn. Is 3 km fietsen. :')

Daarna wilde ik eigenlijk direct door sporten, maar is 6 km fietsen en ik kom zo goed als langs mijn huis dan. Eigenijk wilde ik ook nog even naar de markt.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 09:58:59 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187127566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rijden er dan wel de geplande bussen? :7 Die chauffeurs werken niet bij de ov bedrijven :D
Ze zullen vast gepland zijn, ik zie er bar weinig rijden.
pi_187127594
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 09:58 schreef Lonaa het volgende:

;(

Ik moet om 11 uur bij de tandarts zijn. Is 3 km fietsen. :')

Daarna wilde ik eigenlijk direct door sporten, maar is 6 km fietsen en ik kom zo goed als langs mijn huis dan. Eigenijk wilde ik ook nog even naar de markt.
Ik was naar de tandarts gaan lopen met een paraplu. Dat sporten de andere kant op is is wel weer jammer en op zich wel een eind om ook nog te gaan wandelen.
pi_187127607
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was naar de tandarts gaan lopen met een paraplu. Dat sporten de andere kant op is is wel weer jammer en op zich wel een eind om ook nog te gaan wandelen.
Met mijn motoriek word ik om een of andere reden lopend met paraplu ook nat. :')
  dinsdag 28 mei 2019 @ 10:03:54 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187127633
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Met mijn motoriek word ik om een of andere reden lopend met paraplu ook nat. :')
pi_187127641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:03 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
_O_ ideale oplossing voor Lonaa's :Y
pi_187127646
Ok. Ik ga lopen. Dan maar niet sporten om 12 uur.

Fietsen met plu is sowieso vragen om doodgaan in mijn geval.
pi_187127656
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
I need this.
pi_187127668
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Ik ga lopen. Dan maar niet sporten om 12 uur.

Fietsen met plu is sowieso vragen om doodgaan in mijn geval.
In mijn geval ook :7 Vandaar mijn loop-optie.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 10:06:30 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187127675
Deze is ook wel gaaf

pi_187127702
Ik dacht 'oh en dan loop ik daarna naar de binnenstad voor de markt en dan ga ik met de terug met de bu... oh ja'
pi_187127749
Regen O+
Onweer O+
Katten onder de bank :')

Dakdekkers die even pauze nemen *O*
pi_187127774
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht 'oh en dan loop ik daarna naar de binnenstad voor de markt en dan ga ik met de terug met de bu... oh ja'
Geen bu...?

Ik heb vandaag vrij dus niet gekeken naar de omvang van de staking.
pi_187127810
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen bu...?

Ik heb vandaag vrij dus niet gekeken naar de omvang van de staking.
"Bussen in Twente (Twents)

Gaan wel rijden, de vraag is alleen: hoe vaak? Twents, onderdeel van Keolis, gaat proberen bussen in te zetten in deze regio. Wel wordt verwacht dat de actiebereiheid over buschauffeurs groter is dan bij het treinpersoneel. Exacte informatie op lijnniveau is daardoor lastig te geven voor Twents. Geadviseerd wordt uit te kijken naar alternatief vervoer en anders de speciale website van Keolis in de gaten te houden. "

Lekker duideijk.
pi_187127831
Ok, wandelen. :W
pi_187127835
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

"Bussen in Twente (Twents)

Gaan wel rijden, de vraag is alleen: hoe vaak? Twents, onderdeel van Keolis, gaat proberen bussen in te zetten in deze regio. Wel wordt verwacht dat de actiebereiheid over buschauffeurs groter is dan bij het treinpersoneel. Exacte informatie op lijnniveau is daardoor lastig te geven voor Twents. Geadviseerd wordt uit te kijken naar alternatief vervoer en anders de speciale website van Keolis in de gaten te houden. "

Lekker duideijk.
Buh.

Ik lees net dat de staking mogelijk gevolgen heeft morgen. Dan moet ik met de trein naar Amsterdam ;(
pi_187127837
Eigenlijk staat daar dus: we hebben geen flauw idee, maar misschien kunt u beter een taxi bellen.
pi_187127851
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 10:16 schreef Lonaa het volgende:
Ok, wandelen. :W
:W ik ga even naar de winkel, ook stukje wandelen :7
pi_187127866
Ik herinner me ineens zomaar een droom. Ik heb een tante die drie zonen heeft. Ik droomde dat ze alle drie een geslachtsveranderende operatie hebben laten doen en nu door het leven gingen als vrouw en de hele familie stond er heel positief achter :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')