Het is net alsof je in Zuid-Frankrijk op een Nederlandse camping staatquote:Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz![]()
Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel![]()
Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel eng idd. Ik weet nog steeds niet precies hoe het daar zal gaan. Ik hoop dat ik me er niet al te alleen en misplaatst zal voelen
Wow Tele, wat moedig ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het wat oplevert, je helpt en je je stabieler/beter gaat voelen!
So far, so good. Ik doe rustig aan, dan gaat t wel. Ik heb vandaag wel twee zeeleeuwaanvallen gehad. Dat is een soort heel luide hik die 15-30 minuten aanhoudt en waarbij ik klink alsof ik een mishandelde zeeleeuw ben.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:28 schreef Barreltje het volgende:
@ Lucky.. hoe gaat het nu met je met de nieuwe medicatie?
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kat hier eet alleen brokjes van Royal Canin en 1 blikje tonijn per week. Nooit mensenvoer. Poep ruikt niet naar bloemetjes maar ik heb in elf jaar misschien tien keer haar bak geroken, en dat met mijn supersonische neus.
Shit in, shit out. Ook voor dieren.
Misschien heeft Piep gewoon een meesterlijk darmstelsel. Ze is dan ook wel de beste kat ever.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?quote:Op maandag 27 mei 2019 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike Wanneer ben je begonnen met de aanpassing van de medicatie? Enig idee wanneer de aanpassing echt aanslaat?
Vandaag een aparte dag op het werk gehad. Werd opgehaald door een collega. Was behoorlijk druk vandaag. Ik zou samen met mijn leidinggevende een cadeau gaan kopen voor een collega die gaat trouwen. Maar dat werd een lunch met haar. Kende haar helemaal niet weer, totaal ander mens.
Morgenochtend haalt ze me op zodat ik wel naar het werk kan (mijn vaste "chauffeurs" werken thuis).
En een andere leidinggevende had mijn naam doorgegeven aan een collega in Noorwegen die een hele belangrijke meeting in Arnhem gaat houden. Kaatje kan je overal mee helpen. Maar goed dat ik mijn vakantie gecancelled heb, want die meeting begint op de dag dat ik terug zou zijn. Ben benieuwd wat ze had gedaan als ik wel op vakantie was gegaan. Een 3 daagse meeting voor 16 mensen met 2 diner/lunches/bedrijfsbezoeken heb je niet in 2 dagen geregeld. Maar leuk werk om te doen.
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?quote:Op maandag 27 mei 2019 23:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijzonder dat je leidinggevende ineens zo anders is. Was het nog een beethe gezellig?
Toffe klus lijkt me ja.
Ergens tussen de 2 en 4 weken worden de bijwerkingen steeds minder. Na 6 weken bloedprikken.
Dat bouwt waarschijnlijk nog wel op ja. Of ik kom er een keer makkelijk doorheen, dat is altijd een optie.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar bouwen die bijwerkingen nu dan ook op? Zodat dat je bv morgen 4 van die hikaanvallen krijgt?
Ik vind het echt sneu voor je moeder. Of is ze alweer helemaal gelukkig?quote:Op maandag 27 mei 2019 23:12 schreef minilot het volgende:
Met schuin oog bijgelezen, en LOL @ 450 euro. Mallerds! Midweek 6-persoons premium cottage met ontbijtbezorging zat - met dank aan de Hieperdepiepse Bungalowracewekenkorting - rond de, jawel, negenhonderd euro.
Nou ja, mijn moeder is net als ik onverslaanbaar zonnig van aard, dus dat scheelt. Vrolijk klagenquote:Op maandag 27 mei 2019 23:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu voor je moeder. Of is ze alweer helemaal gelukkig?
En je moeder heeft iedereen om zich heen die ze het liefst om zich heen wil hebben.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, mijn moeder is net als ik onverslaanbaar zonnig van aard, dus dat scheelt. Vrolijk klagen
Da's wel de meest milieuvriendelijke vorm van het houden van dierenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat vraag je aan de grote voorvechter van de bio-industrie alhier??
Niet in huis? In principe heeft dat niks met liefde te maken, sommige dieren zul je er geen plezier mee doen, maar goed, de katten konden naar binnen bij ons. Ik wil geen hond binnen, maar goed, ik heb ook geen hond. En geen dieren in bed, ach, daar ben ik niet uniek in volgens mijquote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten.
Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:11 schreef golfer het volgende:
Wekker staat op 3:30. Maar ik denk dat we niet erg veel daarvoor zullen slapen.
Voor nu even liggen en straks naar Schiphol.
Nou heb ik dit dus weer in mijn hoofd zittenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Hier het dakraam opengezet en “ de uil zit in de olmen...” oehoe oehoe oehoe.
Tja, ik moest het even kwijtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou heb ik dit dus weer in mijn hoofd zitten![]()
Thanks!
en achter gindse heuvels antwoordt de koekoek zacht..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Helemaal dit, mooi verwoord.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:34 schreef Lot_1 het volgende:
TeleWat hou je het al lang vol. Zo'n tijd gewacht op diagnostiek en het weten te redden met overbruggende gesprekken. Fijn dat er nu echt hulp wordt ingeschakeld. Ik hoop dat de opname je rust en herstel brengt.
Paar keer bij verschillende mensen in dergelijke opname op visite geweest en de stapels Rust & Regelmaat zijn me inderdaad vooral bijgeblevenquote:Op maandag 27 mei 2019 21:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]Bedankt voor je bedachtzaamheid.
Ik snap dat je schrikt. Ik vind het ook behoorlijk heftig. En het klinkt nog heftiger voor mensen die niet goed weten wat opname inhoudt. -- ik word niet onder de pillen gestopt of in een dwangbuis of zo. Ik krijg een dagstructuur, mensen om me heen, en veel therapie. Veel praten.
Een caviaheuvel!quote:Op maandag 27 mei 2019 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die taart Bluezz![]()
Tele, goed van je dat je je op laat nemen! Als je je een beetje kunt overgeven aan het leven in een kliniek kan je er echt heerlijk tot rust en tot jezelf komen. En je staat er voor open dus ik vertrouw er op dat het goed komt. Knuffel![]()
Ik heb een stuk of 8 klinieken van binnen gezien en de verschillen zijn groot. In eentje heb ik overwogen om ook even een maandje op vakantie te gaan. Het was een soort Center Parcs setting. Er was ook dagbesteding/sociale werkplaats dus er was een groentewinkel, een caviaheuvel, mooie wandelpaden, een heuse grabbelton en geweldige frietjes bereid door een hele lieve jongeman.
Beetje jammer van de psychoten alleen.
Wat tof!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:13 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof!Mooi geluid!
Hier buiten gaat intussen ook wel het één en ander van 'twiet'. Maar vooral gaan de verwarmingsbuizen geregeld van 'BENGGG'. #CenterParcsgenot
Hm hier aten ze eerst rc/hills 1 op 1 gemixt.. maar nucleaire oorlogsvoering die lucht altijd.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Opvangers kregen RC en nu (vieze dikke brokken van) Hills maar ik ruik geen verschil in stank.
Bij mij is het precies andersom, misschien tien keer van de tig keren gebruik dat ik de bak niet geroken heb
Goeiemorgen!quote:
Die brokken zijn grotendeels graan, bietjes en zout... niet helemaal iets dan lijkt op het natuurlijk dieet. Maar er worden meer katten oud mee.quote:En tja, brokken van de Aldi, geen idee. Nooit ongezonde katten gehad. Is nat voer wel goed dan? Dat was bij ons eigenlijk hoofdbestanddeel
Wat ben je vroeg wakker! Door Günther, of slaapt die wél uit in de CP-rust?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 06:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Net gezellig gedouched met de inwonende zilvervisjes. Verder slaapt iedereen zo te horen nog.
Die ligt inderdaad nog te snurkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 07:00 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Wat ben je vroeg wakker! Door Günther, of slaapt die wél uit in de CP-rust?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 05:53 schreef minilot het volgende:
Ik klikte op de linkjes naar de vakantie-accommodaties van @:sunnythesun en nou wil ik helemáál niet meer hier zijn.![]()
Ik heb het een keer doorgerekend, toen bleek dat hoe goedkoper de brokken, hoe meer ze ervan nodig hadden. Per portie waren goedkope brokken helemaal niet zo goedkoop.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:14 schreef Lonaa het volgende: [..] Waarom hoeven dieren volgens jou geen goede dingen? goedkope brokken, niet aanhalen, niet in huis laten. Het valt me op dat je eigenlijk altijd, zonder enige vorm van liefde, spreekt over huisdieren.
![]()
Het is hier nog droog, maar het komt met bakken uit de lucht als ik naar de tandarts moet. Jippie.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Man giet het hier, komt echt al meer dan een uur met bakken naar beneden.
De bui trekt hier net weg iddquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is hier nog droog, maar het komt met bakken uit de lucht als ik naar de tandarts moet. Jippie.
Aha, je hebt nu geen gruwelijke pijn? Dat dacht ik even.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:20 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje ik moet afwachten wat de tandarts ervan vindt en dan wat (en wanneer) ie kan/gaat doen.
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb zowaar tot 8 uur geslapen
Jullie zijn lief allemaal
Nee, godzijdank niet. Soms zeurt het en ik weet waar het zit. Het is mijn halfjaarlijkse controle en daar kon ik op wachten.quote:dinsdag 28 mei 2019 09:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, je hebt nu geen gruwelijke pijn? Dat dacht ik even.
Er waren geloof ik ook heel veel vluchten geschrapt, dus kan me voorstellen dat dat verlichting geeft bij securityquote:Op dinsdag 28 mei 2019 05:32 schreef golfer het volgende:
Op Schiphol aan het wachten tot we over een half uur aan boord kunnen gaan. Nog nooit zulke lange rijen bij het bagage inchecken gehad. Duurde ruim een half uur. Daarna wel vlot door de security.
Ja, da's niet zo handig bij een staking waarbij mensen misschien dachten 'dan ga ik maar fietsen'. Die worden nu bevestigt in een vooroordeel dat het altijd regent in Nederland als je op de fiets gaatquote:
Onze auto staat bij het bus-verhuur-bedrijf want F. moest bus huren voor werk. vooroordeel bevestigd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, da's niet zo handig bij een staking waarbij mensen misschien dachten 'dan ga ik maar fietsen'. Die worden nu bevestigt in een vooroordeel dat het altijd regent in Nederland als je op de fiets gaat
Rijden er dan wel de geplande bussen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:55 schreef fietsie het volgende:
Hier hele dag droog en stralend weer... ook in de buienradar prognose voor later vandaag.
Maar hier geen treinen omdat het hele spoor op dit moment vervangen wordt tussen Heerenveen en Leeuwarden, dus was sowieso al een OV probleem
1 zo'n rond bolletje, dieprood, wat precies over Enschede.....quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even op buienradar; hier idd ook voorlopig droog. Maar rond Enschede...
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk even op buienradar; hier idd ook voorlopig droog. Maar rond Enschede...
Ze zullen vast gepland zijn, ik zie er bar weinig rijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rijden er dan wel de geplande bussen?Die chauffeurs werken niet bij de ov bedrijven
Ik was naar de tandarts gaan lopen met een paraplu. Dat sporten de andere kant op is is wel weer jammer en op zich wel een eind om ook nog te gaan wandelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet om 11 uur bij de tandarts zijn. Is 3 km fietsen.
Daarna wilde ik eigenlijk direct door sporten, maar is 6 km fietsen en ik kom zo goed als langs mijn huis dan. Eigenijk wilde ik ook nog even naar de markt.
Met mijn motoriek word ik om een of andere reden lopend met paraplu ook nat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was naar de tandarts gaan lopen met een paraplu. Dat sporten de andere kant op is is wel weer jammer en op zich wel een eind om ook nog te gaan wandelen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met mijn motoriek word ik om een of andere reden lopend met paraplu ook nat.
quote:
In mijn geval ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Ik ga lopen. Dan maar niet sporten om 12 uur.
Fietsen met plu is sowieso vragen om doodgaan in mijn geval.
Geen bu...?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht 'oh en dan loop ik daarna naar de binnenstad voor de markt en dan ga ik met de terug met de bu... oh ja'
"Bussen in Twente (Twents)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen bu...?
Ik heb vandaag vrij dus niet gekeken naar de omvang van de staking.
Buh.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 10:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Bussen in Twente (Twents)
Gaan wel rijden, de vraag is alleen: hoe vaak? Twents, onderdeel van Keolis, gaat proberen bussen in te zetten in deze regio. Wel wordt verwacht dat de actiebereiheid over buschauffeurs groter is dan bij het treinpersoneel. Exacte informatie op lijnniveau is daardoor lastig te geven voor Twents. Geadviseerd wordt uit te kijken naar alternatief vervoer en anders de speciale website van Keolis in de gaten te houden. "
Lekker duideijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |