vuile boeven hopelijk is Paypall gratis met overmaken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:19 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook een bank beginnen![]()
Die hebben nu een promo waarbij je de eerste keer geen transactiekosten betaald.quote:
En hierom mensen.... Hierom Bitcoin.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus Christus!! Boeven die banken!!
Duurt even langquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ethereum, dus inderdaad niet de oude dinosaurus Bitcoin.
Wow je kunt het nog beter in een envelop stoppen en opsturenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2019 18:08 schreef Beursaap het volgende:
Ik wil geld overmaken naar iemand in Nepal (no cam girl) maar ik heb problemen met zijn rekeningnummer bij ING.
Ik heb de volgende gegevens:
gyan ** (achternaam)
02905080328** (laatste 2 nrs krijg je niet)
Hoe maak ik hier een IBAN van om geld over te maken naar Nepal Investment bank? Ik krijg nu steeds foutmeldingen namelijk. Of kan dat alleen vanuit Nepal en India bij zulke banken?
Privacy coin? DASH, Monero, PIVX, etc...quote:Op maandag 27 mei 2019 19:57 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
en dan staat het ook nog eens op de blockchain waar iedereen kan meekijken
Dat gaat daar niet zo makkelijk he. Arm land ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:10 schreef Gruj0 het volgende:
PayPal, laat hem een PP account aanmaken en dan stort je het daarop.
Met de post versturen dan, aangetekend en verzegeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:28 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Dat gaat daar niet zo makkelijk he. Arm land ook.
Ook nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Privacy coin? DASH, Monero, PIVX, etc...
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:55 schreef Tyr80 het volgende:
Mijn Russische vriendin gaat volgende week naar Nepal, zal ik vragen of je het naar haar over kunt maken, dat zij het meeneemt?
Nee hoor, jij bent gewoon een pauperquote:Op maandag 27 mei 2019 18:58 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |