Je moet wel een smal poppetje zijn ja. Vriendin van me staat het echt geweldig, maar dat is inderdaad een klein smal meisje.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het meestal nogal mannelijk staan. Je moet wel heel mooi en vrouwelijk zijn om er echt mee weg te komen. En dan nog heb ik nooit iemand gezien die er echt mooier van werd. Het is zo zonde.
Ja zo ja, past wel bij me denk ikquote:
Ik wil van de verf af en heb het al heel lang in mijn hoofd. Uitgroeien is volgens mij wel redelijk te doen ook.quote:
Ja dat ben ik dan weer nietquote:Op maandag 27 mei 2019 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel een smal poppetje zijn ja. Vriendin van me staat het echt geweldig, maar dat is inderdaad een klein smal meisje.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort vrouwen zien er zelfs kaalgeschoren nog goed uit.
Ik vind t doodzondequote:Op maandag 27 mei 2019 09:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zo ja, past wel bij me denk ik.
[..]
Ik wil van de verf af en heb het al heel lang in mijn hoofd. Uitgroeien is volgens mij wel redelijk te doen ook.
Uhuh.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op deze manier duw je je vriendje steeds meer richting ang3l.
Henna. Ik kom er niet anders vanaf da uitgroeienquote:Op maandag 27 mei 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t doodzonde. Verf dan je eigen haarkleur terug en laat t zo uitgroeien. Zou ik doen iig.
Donkerblond, redelijk saai wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is jouw natuurlijke haarkleur eigenlijk?
Houdt ook wel van een beetje mannelijkheid natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
KM lijkt het trouwens wel tof, die is niet zo zeikerig qua haarstijl
Uiteraard, de strap on wordt ook veelvuldig gebruikt.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Houdt ook wel van een beetje mannelijkheid natuurlijk
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje naar Kinki gestuurd, die durven het misschien wel aan qua ontkleuren.
Het is een gok natuurlijk maar ach, het is maar haar. Groeit wel weer aanquote:Op maandag 27 mei 2019 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Maar kort dus? Ik denk dat ik een van de weinige mannen ben die dat wel kan waarderen (soms).
Heb jij rood haar gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.
Ja, maar was dat chemische verf of henna? Dat laatste reageert heel anders schijnbaar, dat is het probleem.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.
*boks*quote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En paars. En donkerbruin. En zwart eventjes.
Ik was emo op de middelbare
Geen ideequote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar was dat chemische verf of henna? Dat laatste reageert heel anders schijnbaar, dat is het probleem.
Ga denk ik eerst kijken of Kinki ontkleuren durft, dan kan er altijd nog een flink stuk af als het dood is daarna.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeZal wel chemisch zijn geweest. Ging ook niet meteen goed, want m'n haar werd na een paar weken spierwit. Toen zelf gekleurd maar toen kwam er een groene gloed overheen. Toen weer laten ontkleuren maar dat was minder heftig, gewoon met een of ander papje. M'n eigen haarkleur geprobeerd te gokken en toen ging het goed.
Of een kekke pruik op de kop tikkenquote:Op maandag 27 mei 2019 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga denk ik eerst kijken of Kinki ontkleuren durft, dan kan er altijd nog een flink stuk af als het dood is daarna.
Ongelukje met een kaars? Als in dat je haar in de hens stond?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:55 schreef Halimede het volgende:
Het mooie van haar is dat het weer aangroeit, alleen dat tussenkapsel is wel kut. Ben het nog steeds aan het laten groeien nadat ik het vorig jaar had af laten knippen omdat ik een ongelukje met een kaars had.
Stond wel leuk hoor, maar ik ben niet heel vrouwelijk geschapen en ik hoef er niet meer als een 14 jarig meisje uit te zien
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongelukje met een kaars? Als in dat je haar in de hens stond?
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
[..]ik had heel mooi, lang, kleurrijk haar en daar heeft een kaars inderdaad een hapje uit genomen
![]()
Ik snap niet waarom ze kaarsen doen in een ruimte met dronken mensen, is toch gevaarlijk
Godverdomme, met je dronken harses je haren in de hens zetten. Mooi verhaal dan weer wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
[..]ik had heel mooi, lang, kleurrijk haar en daar heeft een kaars inderdaad een hapje uit genomen
![]()
Ik snap niet waarom ze kaarsen doen in een ruimte met dronken mensen, is toch gevaarlijk
Even de puntjes in de inktpot gedoopt?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de vorige keer highlightsJe ziet het niet meer zo.
Staat dit op dumpert?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
![]()
Ik was niet eens dronkenquote:Op maandag 27 mei 2019 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme, met je dronken harses je haren in de hens zetten. Mooi verhaal dan weer wel.
Toen inderdaad kort kortquote:
Wat is hier de klacht?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:09 schreef Samzz het volgende:
Collega is jarig. Die heeft me daar een taart gebakken. Wel superlekker.
Geen klacht. Of ja, deels. Want de taart is echt huuuuuuge.quote:
Op je kale hoofd?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
Straks hopelijk boeking doen voor nieuwe tattoo.
Jaquote:
Blauwe druifjesquote:Op maandag 27 mei 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.
Blauwe druifjes aan de binnenkant van mijn linkerbovenarm.
Cute!quote:Op maandag 27 mei 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.
Blauwe druifjes aan de binnenkant van mijn linkerbovenarm.
Ligt eraan waarom je 'm wilt. Zou eerder voor een auto gaanquote:
Maar ik heb van het weekend in Barca een hele dag op een scooter rondgereden, en dat was super leuk.quote:
Hoe was het verder in Barça? Okay weer gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik heb van het weekend in Barca een hele dag op een scooter rondgereden, en dat was super leuk.
Ja in Barça.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik heb van het weekend in Barca een hele dag op een scooter rondgereden, en dat was super leuk.
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag regende het als een motherfucker. Dus stonden we op een catamaran te feesten en kou te lijden. Maar ach, genoeg bier en sangria, dus iedereen blij uiteindelijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Barça? Okay weer gehad?
Ja, maar dan nog. Stadleef. Lekker in de zomer.quote:
Daar wil je toch niet op rijden voor je 70equote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Scooters worden langzaam verbannen, zou eerder voor een elektrische fiets gaan.
Weet je hoe fijnquote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet op rijden voor je 70e
Mensen welke Barca zeggen als ze in Barcelona zijnquote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je gewoon een step hebben.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Scooters worden langzaam verbannen, zou eerder voor een elektrische fiets gaan.
Ik ga ook spontaan iedere V als een B uitspreken.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke Barca zeggen als ze in Barcelona zijn
Ik roep altijd LONDON BABY als ik in Londen ben.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook spontaan iedere V als een B uitspreken.
Liever dan op een scooterquote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet op rijden voor je 70e
Geen puchje?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, maar goed dat ik me altijd heel veel aantrek van de meningen van mensen online. Anders had ik zo maar een Vespa gekocht van mijn vakantiegeld.
Zo maar.
Serieus ik zie die soms...quote:Op maandag 27 mei 2019 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je gewoon een step hebben.
Nee joh. Zo'n klassieke Vespa, echte Italiaanse klasse.quote:
Fijn dat het toch leuk was! Wel balen van die regen. Zeker gezien het weer hier (in Antwerpen echt verbrand in mijn nek)quote:Op maandag 27 mei 2019 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag regende het als een motherfucker. Dus stonden we op een catamaran te feesten en kou te lijden. Maar ach, genoeg bier en sangria, dus iedereen blij uiteindelijk.
En op de scooter door de stad was ook erg leuk.
Mind the gap.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik roep altijd LONDON BABY als ik in Londen ben.
En dan drie keer testen of ie het wel doet.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Je "Out of office" bericht instellen, blijft leuk!
Ja, zaterdag en zondag was het ook gewoon heet op een gegeven moment. Erg lekker. Dus, beetje regen is geen drama.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn dat het toch leuk was! Wel balen van die regen. Zeker gezien het weer hier (in Antwerpen echt verbrand in mijn nek)
Ciao bella? In Barca?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Stadleef. Lekker in de zomer.
Overal een beetje Ciao Bella roepen en shit.
Nee. Als ik een Vespa heb gekocht. Duh. Hier in Nederland .quote:
Eddie!quote:Op maandag 27 mei 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Als ik een Vespa heb gekocht. Duh. Hier in Nederland .
Ken je klassiekers.
Ben ik wel fan van hoor. Zeker in het centrum. Geen herrie en geen tweetak stank.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zie ik ze ook steeds vaker met van die elektrische scooters.
Heerlijk, zomer gevoelquote:Op maandag 27 mei 2019 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zaterdag en zondag was het ook gewoon heet op een gegeven moment. Erg lekker. Dus, beetje regen is geen drama.
Was prima weer. Lekker aan het bier gehangen in Antwerpen?
Ah. Dankje. Zeg dat dan gewoon meteen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
Dikke mensen op scooter hebben altijd zo'n triestige uitstraling. Beetje zo'n this is why i am fat
Ofzo.
Mja, beetje kip en ei vind ik t altijd.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
Dikke mensen op scooter hebben altijd zo'n triestige uitstraling. Beetje zo'n this is why i am fat
Ofzo.
En dat ze dan zo'n 25 km/u scooter hebben waarmee ze dan maar 22-23 km/u max gaan en amper sneller zijn dan veel fietsers.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
Ofzo.
Heb t idee dat dat vaak nog wel van die promo mensjes zijn, die er op rijden in t centrum om naamsbekendheid. Die volledig zwarte toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zie ik ze ook steeds vaker met van die elektrische scooters.
Ik had geen Vespa, maar een Puchje.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Als ik een Vespa heb gekocht. Duh. Hier in Nederland .
Ken je klassiekers.
quote:Op maandag 27 mei 2019 11:02 schreef O_o_ het volgende:
Ik wil ook een scooter, maar ik wil er dan ook meteen een blaffer bij.
Bij mij moet het plaatje altijd kloppen.
Nou, dagelijks 10km op en neer (op en neer, huehue) is best goed toch?quote:Op maandag 27 mei 2019 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
Toegegeven, enige lichaamsbeweging die ik krijg is dan ook elke dag 10Km heen en terug fietsen naar werk. En neuken.
quote:Op maandag 27 mei 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
Ofzo.
Laatst nog een scooter ingehaald op mijn omafiets zonder versnellingenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:12 schreef Chia het volgende:
Werd vanochtend nog bijna aangereden door een scooterpauper.Was een tweebaansfietspad en een andere scooter haalde een fietser in en scooterpauper wilde per se die scooter ook alvast inhalen. Waardoor het tegemoetkomend verkeer (ik dus) gedwongen werd de berm in te sturen.
[..]
En dat ze dan zo'n 25 km/u scooter hebben waarmee ze dan maar 22-23 km/u max gaan en amper sneller zijn dan veel fietsers.
Ja. Fiets ook best een eind.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dagelijks 10km op en neer (op en neer, huehue) is best goed toch?
Ik zou t ook moeten doen8 a 9km zoiets.
Maar sinds 6 jaar 13km heen en terug door weer en wind (middelbare school in 1845) heb ik fietstrauma's
"Doe een stapje naar voren. En een stapje terug."quote:Op maandag 27 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Fiets ook best een eind.
Afgelopen weekend ook al gauw 35 km gelopen, ook geen issues mee verder. Als ik niet zou roken zou ik nog best een conditie hebben.
Echt dat laatste jaquote:Op maandag 27 mei 2019 11:12 schreef Chia het volgende:
Werd vanochtend nog bijna aangereden door een scooterpauper.Was een tweebaansfietspad en een andere scooter haalde een fietser in en scooterpauper wilde per se die scooter ook alvast inhalen. Waardoor het tegemoetkomend verkeer (ik dus) gedwongen werd de berm in te sturen.
[..]
En dat ze dan zo'n 25 km/u scooter hebben waarmee ze dan maar 22-23 km/u max gaan en amper sneller zijn dan veel fietsers.
Gewoon lekker blijven fietsen dusquote:Op maandag 27 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Fiets ook best een eind.
Afgelopen weekend ook al gauw 35 km gelopen, ook geen issues mee verder. Als ik niet zou roken zou ik nog best een conditie hebben.
Ik vertrek zaterdag naar Griekenland, dus ik ga vanaaf wel.quote:
Ja ik denk ik ook maar want woensdag kan ik ook al nietquote:
Viva de vulva..................quote:Op maandag 27 mei 2019 11:48 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ik ben een privileged white kut enzo, maar ik word hier helemaal tureluurs van.
Jezusquote:Op maandag 27 mei 2019 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind haar meestal hartstikke tof maar hier kan ik niks meequote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezus
Die naam is goed gekozen, zeikschrift
Anders ik. Jezus.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Met of zonder vulvaquote:Op maandag 27 mei 2019 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Maakt niet uit, blijven toch allemaal kuthoeren.
Sekstoerist.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vertrek zaterdag naar Griekenland, dus ik ga vanaaf wel.
Ff last minute een summer body krijgen
Tussen de billetjesquote:Op maandag 27 mei 2019 12:12 schreef Allures het volgende:
Serieus, niet helemaal het zelfde maar bij Rupaul denk ik soms echt waar is die piemel nu??!?
Sowieso.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:09 schreef Harmankardon het volgende:
Maakt niet uit, blijven toch allemaal kuthoeren.
Vraag me af of 'iedere cisvrouw' wel ok was geweest. Want dan sluit je transvulva's weer buiten.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:48 schreef CherryLips het volgende:
'Ruwweg de helft van de bevolking.'quote:Op maandag 27 mei 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Vraag me af of 'iedere cisvrouw' wel ok was geweest. Want dan sluit je transvulva's weer buiten.
Gewoon een heel goed voorbeeld van op alle slakken zout leggen...quote:Op maandag 27 mei 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Vraag me af of 'iedere cisvrouw' wel ok was geweest. Want dan sluit je transvulva's weer buiten.
Ik ben geen bagagerek.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een heel goed voorbeeld van op alle slakken zout leggen...
Vulvadragers.
Identificeer je je meer met fietsdragers?quote:
Gay pride, dus je zit in de richtingquote:
The Cryptkeeper!quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Match op Tinder met iemand waarbij na het matchen de foto’s ineens veranderen in een ander persoon![]()
De eerste foto’s waren aanmerkelijk beter.
Is het niet gewoon een trollaccount dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Match op Tinder met iemand waarbij na het matchen de foto’s ineens veranderen in een ander persoon![]()
Whutquote:Op maandag 27 mei 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nope. Lijkt gewoon serieus. Ging van ok-looks naar niet ok-looks, dus was daarvoor niet een of ander fotomodelquote:
Vrouwen, niet the vertrouwenquote:
Zou vragen waaromquote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Lijkt gewoon serieus. Ging van ok-looks naar niet ok-looks, dus was daarvoor niet een of ander fotomodel
[..]
Vrouwen, niet the vertrouwen
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ben je geraakt door de bliksem dat je ineens zo lelijk bent?"
“gisteren toen ik gedronken had zag ke er beter uit”quote:Op maandag 27 mei 2019 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ben je geraakt door de bliksem dat je ineens zo lelijk bent?"
op zich best indrukwekkend, iemand die in staat is om foto's te maken hoe ze eruit ziet als jij alcohol op hebt en hoe ze eruit ziet als jij nuchter bent. Ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Lijkt gewoon serieus. Ging van ok-looks naar niet ok-looks, dus was daarvoor niet een of ander fotomodel
Dat verschil kun je soms al in een fractie van een seconde vast leggen, dus niet echt indrukwekkend helaas..quote:Op maandag 27 mei 2019 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
op zich best indrukwekkend, iemand die in staat is om foto's te maken hoe ze eruit ziet als jij alcohol op hebt en hoe ze eruit ziet als jij nuchter bent. Ofzo.
Lees nog eens goedquote:Op maandag 27 mei 2019 14:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat verschil kun je soms al in een fractie van een seconde vast leggen, dus niet echt indrukwekkend helaas..
Vraag me wel af wat je dan in het echt aantreftquote:Op maandag 27 mei 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik niet eens aan beginnen. Wat een ellende.
Gewoon een goeie Fokster opscharrelen joh.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga ik niet eens aan beginnen. Wat een ellende.
quote:Op maandag 27 mei 2019 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat je dan in het echt aantreft
Gewoon het gemiddelde van de okfoto's en de niet-okfoto's?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat je dan in het echt aantreft
Altijd uitgaan van de slechtste foto's. Altijd.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon het gemiddelde van de okfoto's en de niet-okfoto's?
En dan nog is het meestal slechter.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van de slechtste foto's. Altijd.
Lijkt me ook het beste.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gewoon een goeie Fokster opscharrelen joh.
Zag je topic in V&A en dacht: He, dat is wat voor Faxie.quote:
De meeste vrouwen doen deze transformatie zodra ze een vent op de bank hebben zitten.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag je topic in V&A en dacht: He, dat is wat voor Faxie.
Totdat ik het opende en zag dat je de TS was.
Deze doet t nu alvast. Filterenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De meeste vrouwen doen deze transformatie zodra ze een vent op de bank hebben zitten.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet terugwil naar gamen op pc.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die liggen hier al zo lang niks te doen, en heb geen CD-Rom speler meer, dus ik doe ze maar weg
Ligt hier ook een beetje aan het soort spel. Moet wel zeggen dat tegenwoordig shooters enzo best goed te doen zijn op de consoles, en action/adventures bv weer heel goed op de PC.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet terugwil naar gamen op pc.
PS4 is chiller. Behalve voor games als Farming Simulator en Neverwinter Nights.
rip aan de nabestaanden dat dit kan in nederland. Rutte doe er wat aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:46 schreef Chia het volgende:
Morgen horrorfiles des doods!! vergeet niet om voldoende water mee te nemen!!
Ja, dat dus. Al zou ik het voor die ps4 exclusive titles wel een leuk idee vinden.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt hier ook een beetje aan het soort spel. Moet wel zeggen dat tegenwoordig shooters enzo best goed te doen zijn op de consoles, en action/adventures bv weer heel goed op de PC.
Twijfel nog steeds om een PS4 te halen... weet niet of ik het voor die paar spellen die ik tof vind de moeite vind...
Waarom niet? Je hebt geld zat.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt hier ook een beetje aan het soort spel. Moet wel zeggen dat tegenwoordig shooters enzo best goed te doen zijn op de consoles, en action/adventures bv weer heel goed op de PC.
Twijfel nog steeds om een PS4 te halen... weet niet of ik het voor die paar spellen die ik tof vind de moeite vind...
Ik zou 'm bijvoorbeeld tof vinden voor FF 15 en Ni No Kuni 2, maar die heb ik ondertussen ook al gekuikt op de PC. Weet alleen niet of ik zoiets wel op de PC wil spelenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Al zou ik het voor die ps4 exclusive titles wel een leuk idee vinden.
Sowieso Italiaanse vrouwenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een fit-chickies trouwens hier in Trento.
Lekker gluren op het terras onder de infrarood lamp met een biertje.
Met die gedachtegang heb ik m'n PS4 gekocht. Ding heeft denk een uur of 20 aangestaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
De winkels zijn nog open... zou zo even kunnen rijden en er eentje halen in principe...
Ni no Kuni 2 heb ik nu bijna uitgespeeld.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou 'm bijvoorbeeld tof vinden voor FF 15 en Ni No Kuni 2, maar die heb ik ondertussen ook al gekuikt op de PC. Weet alleen niet of ik zoiets wel op de PC wil spelenVeel fijner onderuitgezakt op de bank.
En dan is er nog The Last Guardian en Uncharted 4 in principe. De rest doet me niet zo heel veel.
Ja daar ben ik dus ook bang voorquote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met die gedachtegang heb ik m'n PS4 gekocht. Ding heeft denk een uur of 20 aangestaan.
Deel 1 had ook wel een beetje grinden. Zeker als je sterk wilde zijn op het einde met veel familiars...quote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ni no Kuni 2 heb ik nu bijna uitgespeeld.
Alleen jammer dat er een grind zit op het einde.
Die van mij is ook vooral stof aan het happen.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met die gedachtegang heb ik m'n PS4 gekocht. Ding heeft denk een uur of 20 aangestaan.
Dat was 1 van de redenen dat ik t nooit heb uitgespeeld. Ik haat niet-storyline-grinden.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deel 1 had ook wel een beetje grinden. Zeker als je sterk wilde zijn op het einde met veel familiars...
Die van mij duizenden uren. Minimaal.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bij mij staat ie elke dag aan.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Banner Saga is ook wel tof.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef Faxie het volgende:
Ja verdorie, nu ben ik aan het kijken naar de PS4 bibliotheek om het voor mezelf te rechtvaardigen...
God of War.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef Faxie het volgende:
Ja verdorie, nu ben ik aan het kijken naar de PS4 bibliotheek om het voor mezelf te rechtvaardigen...
Ik kwam bij de eindbaas, maar daar is het iedere keer binnen paar tellen af.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deel 1 had ook wel een beetje grinden. Zeker als je sterk wilde zijn op het einde met veel familiars...
Ik zat ook al te shoppen. Maar vandaag al een klokje gekocht en gisteren omdat ik me verveelde op het vliegveld ook al weer te veel geld uitgegeven.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef Faxie het volgende:
Geld uitgeven ivm verveling. Herkenbaar.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat ook al te shoppen. Maar vandaag al een klokje gekocht en gisteren omdat ik me verveelde op het vliegveld ook al weer te veel geld uitgegeven.
Samen gamen met @Elviquote:Op maandag 27 mei 2019 15:51 schreef Faxie het volgende:
Had 2,5 uur vertraging. Geen rookruimte. Geen zin in meer bier. Dus dan maar geld uitgeven. Flesje whiskey voor 80e gekocht.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geld uitgeven ivm verveling. Herkenbaar.
Mja er moet wel een beetje een goede verhouding zijn tussen op de automatische piloot spelen en een beetje je best doen om sterker te worden vind ikquote:Op maandag 27 mei 2019 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was 1 van de redenen dat ik t nooit heb uitgespeeld. Ik haat niet-storyline-grinden.
Die is ook op PC...quote:Op maandag 27 mei 2019 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Banner Saga is ook wel tof.
Maar ik speel vooral de indie spellen.
Nouja morgen eerst maar even 2 nieuwe banden onder de surfbarrel en dan kijk ik wel weer verderquote:Op maandag 27 mei 2019 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zat ook al te shoppen. Maar vandaag al een klokje gekocht en gisteren omdat ik me verveelde op het vliegveld ook al weer te veel geld uitgegeven.
Niet heel veel meer volgens mijquote:Op maandag 27 mei 2019 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet wat er allemaal exclusief is
Ja, zo labiel als de gemiddelde fokster. Maar wel bloedmooi.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 2 weken een vriendin gehad uit Milaan.
Je langste relatie?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb 2 weken een vriendin gehad uit Milaan.
Begrijpelijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet heel veel meer volgens mijEn als het spellen zijn die op de PC ook fijn te spelen zijn (Tomb Raider bv) dan doe ik geen moeite.
Klopt wel ja, haha, de hele dag bellen met di mami. Maar in bed.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, zo labiel als de gemiddelde fokster. Maar wel bloedmooi.
Nooit gespeeld, maar ik ken de verhalenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Heb wel teveel slechte spellen gespeeld. Goat Simulator bv.
Noemen we 2 weken al een relatie/vriendin?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had 2,5 uur vertraging. Geen rookruimte. Geen zin in meer bier. Dus dan maar geld uitgeven. Flesje whiskey voor 80e gekocht.
Heb ook Mega Man 1-6, en de Disney Afternoon collection.quote:
Slechte spellenquote:Op maandag 27 mei 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Heb wel teveel slechte spellen gespeeld. Goat Simulator bv.
Je hebt ook Daddy Dating Simulator of iets.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Slechte spellen![]()
I Am Bread
Who's Your Daddy(vader versus suïcidale baby)
Hoe noem je dat dan? Een fling?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noemen we 2 weken al een relatie/vriendin?
Geeeeeeen idee.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hooguit een scharrel of zoietsquote:
Ja, had nog een kater. Stond de nacht ervoor in een nachtclub. Ik. Een nachtclub. Ja.quote:
Ik zou die wc in t vliegtuig dan maar vervelend vinden, na een halve literquote:Op maandag 27 mei 2019 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, had nog een kater. Stond de nacht ervoor in een nachtclub. Ik. Een nachtclub. Ja.
Maar moet sowieso altijd een halve liter tikken voordat ik vlieg. Bijgeloof.
Nou, ik kan dat wel een paar uurtjes ophouden hoorquote:Op maandag 27 mei 2019 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou die wc in t vliegtuig dan maar vervelend vinden, na een halve liter
Ik na the pee of death zo'n 5 minutenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat wel een paar uurtjes ophouden hoor
visa versa?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
In mijn geval hebben we nog jaren contact gehad, ze kwam (huehue) weleens in NL voor werk en visa versa.
Did you buy me something pretty?quote:Op maandag 27 mei 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had 2,5 uur vertraging. Geen rookruimte. Geen zin in meer bier. Dus dan maar geld uitgeven. Flesje whiskey voor 80e gekocht.
De ene noemt 2 weken een vriendim, de ander 2,5 uur een dutjequote:Op maandag 27 mei 2019 16:20 schreef Californium het volgende:
Net even lekker dutje van 2,5 uur gedaan. Voel me een nieuw mens
Ja dat heeft er mee te maken dat zij op zijn credit card leefde, denk ik.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene noemt 2 weken een vriendim, de ander 2,5 uur een dutje
Volgende keer kun je hier naar staren als je me ziet, telt dat ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op maandag 27 mei 2019 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgende keer kun je hier naar staren als je me ziet, telt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
[..]
Volgende keer kun je hier naar staren als je me ziet, telt dat ook?Ik ben niet zo van horloges, maar deze is wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strak mat zwart
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wel als je verkering hebt gevraagd toch.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Makkelijk betalen na afloop. Inclusief discrete omschrijving op zijn creditcardafschrift.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heeft er mee te maken dat zij op zijn credit card leefde, denk ik.
O, dat ga ik dan voortaandoen op Grindrquote:Op maandag 27 mei 2019 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je verkering hebt gevraagd toch.
Dan heb je verkering.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als je verkering hebt gevraagd toch.
Hier ookquote:Op maandag 27 mei 2019 16:42 schreef MCH het volgende:
Nog twee werkdagen deze week waarvan 1 dag 'thuiswerken'
Ik nog maar 1quote:Op maandag 27 mei 2019 16:42 schreef MCH het volgende:
Nog twee werkdagen deze week waarvan 1 dag 'thuiswerken'
[..]
Volgende keer kun je hier naar staren als je me ziet, telt dat ook?Big black clockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Volgende keer kun je hier naar staren als je me ziet, telt dat ook?Oh ja, horloge, wil ik nog eens kopen voor KM. Twijfel nu over die van Piet Hein EekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Van steigerhout zeker?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, horloge, wil ik nog eens kopen voor KM. Twijfel nu over die van Piet Hein Eek
Haha ja zoietsquote:
Pas je op dat ie niet in;t kanaal valt dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja zoiets. Beetje beton, beetje staal.
Pauperstrugglesquote:Op maandag 27 mei 2019 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Huisbaas is ook een mooie, die hanteert de regels van woningbouw mbt huurverhoging en wil extra verhoging bij hoger inkomen toepassen. Dude, how about nope? Tevens krijgt KM schijnbaar nooit een eindafrekening...
Maar wat als dat stiekem de bedoeling isquote:Op maandag 27 mei 2019 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je op dat ie niet in;t kanaal valt dan?
Pagina niet gevondenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wat als dat stiekem de bedoeling is?
Nee deze gaat het dan om:
https://www.fundesign.nl/(...)JLBMLGkaAjRLEALw_wcB
waar?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:53 schreef MCH het volgende:
Allemaal mensen die triggered raken van Restyler
Wel zo eerlijk als hij de sociale huur regels toepast. Is de huurprijs ook conform sociale huur?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:51 schreef Debsterr het volgende:
Huisbaas is ook een mooie, die hanteert de regels van woningbouw mbt huurverhoging en wil extra verhoging bij hoger inkomen toepassen. Dude, how about nope? Tevens krijgt KM schijnbaar nooit een eindafrekening...
Haha nee uiteraard niet. Denk dat hij het gewoon niet zo goed snapt (of juist wel en erop vertrouwd dat wij het niet snappen). Maar die extra inkomensverhoging is nu sowieso nvt, ik sta toch nog niet ingeschreven, en zodra wel dan mag hij dat niet eens opvragen.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel zo eerlijk als hij de sociale huur regels toepast. Is de huurprijs ook conform sociale huur?
Oh dan moet hij gewoon zijn mond houdenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee uiteraard niet. Denk dat hij het gewoon niet zo goed snapt (of juist wel en erop vertrouwd dat wij het niet snappen). Maar die extra inkomensverhoging is nu sowieso nvt, ik sta toch nog niet ingeschreven, en zodra wel dan mag hij dat niet eens opvragen.
Nice.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://leffamsterdam.com(...)42-black-matt-black/
Ja is dat zo? Kan dus alleen maar vinden dat bij vrije sector eigenlijk alles kan en mag qua huur(verhoging). Dus gaat er nu ook 4,1% opquote:Op maandag 27 mei 2019 16:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan moet hij gewoon zijn mond houden![]()
Dure huur moet gewoon aan punten voldoen.
Ook al egaal mat zwartquote:Op maandag 27 mei 2019 16:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://leffamsterdam.com(...)42-black-matt-black/
https://www.huurcommissie(...)-in-de-vrije-sector/quote:Op maandag 27 mei 2019 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Kan dus alleen maar vinden dat bij vrije sector eigenlijk alles kan en mag qua huur(verhoging). Dus gaat er nu ook 4,1% opterwijl bepaalde defecten maar half worden gerepareerd.
Thanksquote:Op maandag 27 mei 2019 17:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.huurcommissie(...)-in-de-vrije-sector/
Oh ja verhogen mag denk ik wel ja. Als er defecten zijn kan je nog wat via het linkje van Dien.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Kan dus alleen maar vinden dat bij vrije sector eigenlijk alles kan en mag qua huur(verhoging). Dus gaat er nu ook 4,1% opterwijl bepaalde defecten maar half worden gerepareerd.
Nee ja, ik kom vanuit sociaal, dat is lekker makkelijk en heel erg beschermd. Particulier is toch anders geregeld.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij met koop
Snap wel dat je dan veel zelf moet regelen (al valt dat mee, want VVE en zo), maar dat gezeik met huurbazen lijkt me ook niks.
Particuliere huur lijkt me echt kut.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Ben ik blij met koop
Snap wel dat je dan veel zelf moet regelen (al valt dat mee, want VVE en zo), maar dat gezeik met huurbazen lijkt me ook niks.
Waarom ga je niks kopen met macciatoguy?quote:Op maandag 27 mei 2019 17:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ja, ik kom vanuit sociaal, dat is lekker makkelijk en heel erg beschermd. Particulier is toch anders geregeld.
quote:Op maandag 27 mei 2019 17:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat zelfs ik niet zo debiel snel ga
Hoi Lotusssquote:Op maandag 27 mei 2019 16:36 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Was ook echt moe... En op werk waren te veel mensen, dus toen ging ik maar naar huis
![]()
Mooi toch, Deb Drinkt ook bierquote:Op maandag 27 mei 2019 17:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt al een vrouwmens die jouw bier opzuipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |