Je moet wel een smal poppetje zijn ja. Vriendin van me staat het echt geweldig, maar dat is inderdaad een klein smal meisje.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind het meestal nogal mannelijk staan. Je moet wel heel mooi en vrouwelijk zijn om er echt mee weg te komen. En dan nog heb ik nooit iemand gezien die er echt mooier van werd. Het is zo zonde.
Ja zo ja, past wel bij me denk ikquote:
Ik wil van de verf af en heb het al heel lang in mijn hoofd. Uitgroeien is volgens mij wel redelijk te doen ook.quote:
Ja dat ben ik dan weer nietquote:Op maandag 27 mei 2019 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel een smal poppetje zijn ja. Vriendin van me staat het echt geweldig, maar dat is inderdaad een klein smal meisje.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar dat soort vrouwen zien er zelfs kaalgeschoren nog goed uit.
Ik vind t doodzondequote:Op maandag 27 mei 2019 09:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zo ja, past wel bij me denk ik.
[..]
Ik wil van de verf af en heb het al heel lang in mijn hoofd. Uitgroeien is volgens mij wel redelijk te doen ook.
Uhuh.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op deze manier duw je je vriendje steeds meer richting ang3l.
Henna. Ik kom er niet anders vanaf da uitgroeienquote:Op maandag 27 mei 2019 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t doodzonde. Verf dan je eigen haarkleur terug en laat t zo uitgroeien. Zou ik doen iig.
Donkerblond, redelijk saai wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is jouw natuurlijke haarkleur eigenlijk?
Houdt ook wel van een beetje mannelijkheid natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
KM lijkt het trouwens wel tof, die is niet zo zeikerig qua haarstijl
Uiteraard, de strap on wordt ook veelvuldig gebruikt.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Houdt ook wel van een beetje mannelijkheid natuurlijk
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:49 schreef Debsterr het volgende:
Mailtje naar Kinki gestuurd, die durven het misschien wel aan qua ontkleuren.
Het is een gok natuurlijk maar ach, het is maar haar. Groeit wel weer aanquote:Op maandag 27 mei 2019 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
Maar kort dus? Ik denk dat ik een van de weinige mannen ben die dat wel kan waarderen (soms).
Heb jij rood haar gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.
Ja, maar was dat chemische verf of henna? Dat laatste reageert heel anders schijnbaar, dat is het probleem.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook laten ontkleuren, van twintig tinten rood naar karamelblond.
*boks*quote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En paars. En donkerbruin. En zwart eventjes.
Ik was emo op de middelbare
Geen ideequote:Op maandag 27 mei 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar was dat chemische verf of henna? Dat laatste reageert heel anders schijnbaar, dat is het probleem.
Ga denk ik eerst kijken of Kinki ontkleuren durft, dan kan er altijd nog een flink stuk af als het dood is daarna.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen ideeZal wel chemisch zijn geweest. Ging ook niet meteen goed, want m'n haar werd na een paar weken spierwit. Toen zelf gekleurd maar toen kwam er een groene gloed overheen. Toen weer laten ontkleuren maar dat was minder heftig, gewoon met een of ander papje. M'n eigen haarkleur geprobeerd te gokken en toen ging het goed.
Of een kekke pruik op de kop tikkenquote:Op maandag 27 mei 2019 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ga denk ik eerst kijken of Kinki ontkleuren durft, dan kan er altijd nog een flink stuk af als het dood is daarna.
Ongelukje met een kaars? Als in dat je haar in de hens stond?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:55 schreef Halimede het volgende:
Het mooie van haar is dat het weer aangroeit, alleen dat tussenkapsel is wel kut. Ben het nog steeds aan het laten groeien nadat ik het vorig jaar had af laten knippen omdat ik een ongelukje met een kaars had.
Stond wel leuk hoor, maar ik ben niet heel vrouwelijk geschapen en ik hoef er niet meer als een 14 jarig meisje uit te zien
quote:Op maandag 27 mei 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ongelukje met een kaars? Als in dat je haar in de hens stond?
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
[..]ik had heel mooi, lang, kleurrijk haar en daar heeft een kaars inderdaad een hapje uit genomen
![]()
Ik snap niet waarom ze kaarsen doen in een ruimte met dronken mensen, is toch gevaarlijk
Godverdomme, met je dronken harses je haren in de hens zetten. Mooi verhaal dan weer wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
[..]ik had heel mooi, lang, kleurrijk haar en daar heeft een kaars inderdaad een hapje uit genomen
![]()
Ik snap niet waarom ze kaarsen doen in een ruimte met dronken mensen, is toch gevaarlijk
Even de puntjes in de inktpot gedoopt?quote:Op maandag 27 mei 2019 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de vorige keer highlightsJe ziet het niet meer zo.
Staat dit op dumpert?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:00 schreef Halimede het volgende:
![]()
Ik was niet eens dronkenquote:Op maandag 27 mei 2019 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme, met je dronken harses je haren in de hens zetten. Mooi verhaal dan weer wel.
Toen inderdaad kort kortquote:
Wat is hier de klacht?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:09 schreef Samzz het volgende:
Collega is jarig. Die heeft me daar een taart gebakken. Wel superlekker.
Geen klacht. Of ja, deels. Want de taart is echt huuuuuuge.quote:
Op je kale hoofd?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:21 schreef Debsterr het volgende:
Straks hopelijk boeking doen voor nieuwe tattoo.
Jaquote:
Blauwe druifjesquote:Op maandag 27 mei 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.
Blauwe druifjes aan de binnenkant van mijn linkerbovenarm.
Cute!quote:Op maandag 27 mei 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja.
Blauwe druifjes aan de binnenkant van mijn linkerbovenarm.
Ligt eraan waarom je 'm wilt. Zou eerder voor een auto gaanquote:
Maar ik heb van het weekend in Barca een hele dag op een scooter rondgereden, en dat was super leuk.quote:
Hoe was het verder in Barça? Okay weer gehad?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik heb van het weekend in Barca een hele dag op een scooter rondgereden, en dat was super leuk.
Ja in Barça.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar ik heb van het weekend in Barca een hele dag op een scooter rondgereden, en dat was super leuk.
quote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag regende het als een motherfucker. Dus stonden we op een catamaran te feesten en kou te lijden. Maar ach, genoeg bier en sangria, dus iedereen blij uiteindelijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe was het verder in Barça? Okay weer gehad?
Ja, maar dan nog. Stadleef. Lekker in de zomer.quote:
Daar wil je toch niet op rijden voor je 70equote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Scooters worden langzaam verbannen, zou eerder voor een elektrische fiets gaan.
Weet je hoe fijnquote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet op rijden voor je 70e
Mensen welke Barca zeggen als ze in Barcelona zijnquote:Op maandag 27 mei 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je gewoon een step hebben.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Scooters worden langzaam verbannen, zou eerder voor een elektrische fiets gaan.
Ik ga ook spontaan iedere V als een B uitspreken.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke Barca zeggen als ze in Barcelona zijn
Ik roep altijd LONDON BABY als ik in Londen ben.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook spontaan iedere V als een B uitspreken.
Liever dan op een scooterquote:Op maandag 27 mei 2019 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar wil je toch niet op rijden voor je 70e
Geen puchje?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, maar goed dat ik me altijd heel veel aantrek van de meningen van mensen online. Anders had ik zo maar een Vespa gekocht van mijn vakantiegeld.
Zo maar.
Serieus ik zie die soms...quote:Op maandag 27 mei 2019 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je gewoon een step hebben.
Nee joh. Zo'n klassieke Vespa, echte Italiaanse klasse.quote:
Fijn dat het toch leuk was! Wel balen van die regen. Zeker gezien het weer hier (in Antwerpen echt verbrand in mijn nek)quote:Op maandag 27 mei 2019 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag regende het als een motherfucker. Dus stonden we op een catamaran te feesten en kou te lijden. Maar ach, genoeg bier en sangria, dus iedereen blij uiteindelijk.
En op de scooter door de stad was ook erg leuk.
Mind the gap.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik roep altijd LONDON BABY als ik in Londen ben.
En dan drie keer testen of ie het wel doet.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Je "Out of office" bericht instellen, blijft leuk!
Ja, zaterdag en zondag was het ook gewoon heet op een gegeven moment. Erg lekker. Dus, beetje regen is geen drama.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fijn dat het toch leuk was! Wel balen van die regen. Zeker gezien het weer hier (in Antwerpen echt verbrand in mijn nek)
Ciao bella? In Barca?quote:Op maandag 27 mei 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog. Stadleef. Lekker in de zomer.
Overal een beetje Ciao Bella roepen en shit.
Nee. Als ik een Vespa heb gekocht. Duh. Hier in Nederland .quote:
Eddie!quote:Op maandag 27 mei 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Als ik een Vespa heb gekocht. Duh. Hier in Nederland .
Ken je klassiekers.
Ben ik wel fan van hoor. Zeker in het centrum. Geen herrie en geen tweetak stank.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zie ik ze ook steeds vaker met van die elektrische scooters.
Heerlijk, zomer gevoelquote:Op maandag 27 mei 2019 11:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zaterdag en zondag was het ook gewoon heet op een gegeven moment. Erg lekker. Dus, beetje regen is geen drama.
Was prima weer. Lekker aan het bier gehangen in Antwerpen?
Ah. Dankje. Zeg dat dan gewoon meteen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
Dikke mensen op scooter hebben altijd zo'n triestige uitstraling. Beetje zo'n this is why i am fat
Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |