Koert had uitslag bij z'n billen, het consultatiebureau kwam op bezoek dus ik heb ze gevraagd even te kijken en zij dachten aan schimmel. Toen vroegen ze of we wat hadden gezien in z'n mond. Er was me niks opgevallen maar toen we keken was z'n tong wit. Ze zeiden dat we moesten kijken of we het weg konden vegen (dan is het moedermelk) of niet (dan is het spruw) en dat we ermee naar de huisarts moesten.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Spruw? Heeft de huisarts daar al naar gekeken? Wij kregen van een zeer ervaren medewerkster van het consultatiebureau te horen dat mini-ToT spruw had maar de huisarts zei dat het gewoon aangekoekte melk in zijn mondje was. Hij zei dat we moesten stoppen met het medicijn en die witte vlekken in zijn mondje zijn vrij snel weer verdwenen. Spruw schijnt niet zo vaak voor te komen en onze huisarts zei dat eigenlijk elk geval wat hij op spreekuur kreeg loos alarm bleek te zijn. (En hij gaat binnenkort met pensioen.)
Overigens moest mini-ToT niet spugen van dat medicijn.
Ik had er overigens wel best zorgen over toen die vlekjes na het 2e potje aan druppels nog niet weg waren en dat we er ineens mee moesten stoppen!Hier in dit topic werden nog alternatieve middeltjes aangeraden zoals iets wat z'n mondje blauw of paars zou maken (weet ff niet wat het was), maar dat spul schijnt dus heel goed te werken als het idd wel echt spruw blijkt te zijn.
Ai vervelend allemaal. Ja ach toch maar volgen wat de huisarts zegt en als je het idee hebt dat het drinken wat beter gaat, er idd voorlopig mee door gaan!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 00:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Koert had uitslag bij z'n billen, het consultatiebureau kwam op bezoek dus ik heb ze gevraagd even te kijken en zij dachten aan schimmel. Toen vroegen ze of we wat hadden gezien in z'n mond. Er was me niks opgevallen maar toen we keken was z'n tong wit. Ze zeiden dat we moesten kijken of we het weg konden vegen (dan is het moedermelk) of niet (dan is het spruw) en dat we ermee naar de huisarts moesten.
Het lukte mij niet om lang genoeg in die mond te kijken dus ik heb het de huisarts maar laten doen en het bleek niet weg te vegen. Dus spruw.
Maar Koert leek ook minder te drinken (althans, minder lang maar wel vaker komen) dus vandaar dat we er toch wat voor kregen. Ik zie nog geen verschil in z'n mond maar hij drinkt voor mijn gevoel wel beter (nattevingerwerk, maar toch).
Nu ga ik ergens toch twijfelen of het wel echt spruw is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is nexium @NicolasJoy? Iets tegen maagzuur/reflux?
[ Bericht 23% gewijzigd door Framblij89 op 28-05-2019 09:19:55 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah Fram en Shanu, jullie mooierds. Laatste BFD voor Vlokje, wat een dame is het al![]()
Dit was een bellenblaasmachine, die Vlokje steeds omver trok waardoor het vloeistof eruit liep. En peuter vond het nodig om zand in het bakje voor de bellenblaas te doen, RIP bellenblaasmachine. Tot zover mijn succesverhaalquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:41 schreef ToT het volgende:
@:Schanu: Haha ik heb hier ook een bellenblaas-pistooltje die veel bubbels produceert. Nog niet uitgeprobeerd met mini-ToT. Dat wil ik doen als hij net ietsjes ouder is; volgens mij gaat hij dan helemaal uit z'n dak!
@:Framblij89 Dat koppie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Nee hoor, je hebt het goed onthouden. Door naar de kinderarts (semi-spoed, dus geen vaste arts ofzo) en die zegt '90% is viraal, uitzieken maar... paracetamol geven en verder niks).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |