quote:Op maandag 27 mei 2019 04:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FANN wel, die kan de hele dag gaan slapen.....doet verder toch geen reet.
Je kan toch nog wel tegen een flauwe grap, of nie?quote:
Bij jou zit er altijd wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 27 mei 2019 04:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan toch nog wel tegen een flauwe grap, of nie?
True.quote:Op maandag 27 mei 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou zit er altijd wel een kern van waarheid in
Dat is juist zo triest.........quote:Op maandag 27 mei 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij jou zit er altijd wel een kern van waarheid in
Nou nou nouquote:Op maandag 27 mei 2019 04:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is juist zo triest.........
Mo is een ongelovelijke eikel
Dank je voor het compliment.quote:Op maandag 27 mei 2019 04:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is juist zo triest.........
Mo is een ongelovelijke eikel
En zoals gezegd, ik vat het uit jouw mond als een compliment op, dus maak je geen zorgen.quote:
Wees er maar trots op triest figuur......quote:Op maandag 27 mei 2019 05:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En zoals gezegd, ik vat het uit jouw mond als een compliment op, dus maak je geen zorgen.
Sommige lui missen de punten en gaan dan 'wild' om zich heen slaan.quote:
Hier kan ik maar beter niet op in gaan.quote:Op maandag 27 mei 2019 05:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Wees er maar trots op triest figuur......
Zal je mij nooit zien dan. Ook al is het een kenmerk van een Hagenees.quote:Op maandag 27 mei 2019 05:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige lui missen de punten en gaan dan 'wild' om zich heen slaan.![]()
En wat is jou punt dan?quote:Op maandag 27 mei 2019 05:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sommige lui missen de punten en gaan dan 'wild' om zich heen slaan.![]()
Limburgers zijn onberekenbaar, je weet nooit welke kant het op zal gaan, kan zomaar de verkeerde kant zijn.quote:Op maandag 27 mei 2019 05:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal je mij nooit zien dan. Ook al is het een kenmerk van een Hagenees.
Aaiquote:Op maandag 27 mei 2019 05:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburgers zijn onberekenbaar, je weet nooit welke kant het op zal gaan, kan zomaar de verkeerde kant zijn.
Het is maar net hoe het balletje rolt.![]()
Die eens wel....quote:Op maandag 27 mei 2019 05:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier kan ik maar beter niet op in gaan.
Welnee, ik hou rekening met jouw incasseringsvermogen.quote:
hoeft niet.... ik wil weten wat je punt is....quote:Op maandag 27 mei 2019 05:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welnee, ik hou rekening met jouw incasseringsvermogen.
Nehquote:
hoeft niet.... ik wil weten wat je punt is.......quote:Op maandag 27 mei 2019 05:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welnee, ik hou rekening met jouw incasseringsvermogen.
Paars.quote:Op maandag 27 mei 2019 05:10 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeft niet.... ik wil weten wat je punt is.......
Komt niet uit de lucht vallen, je moet er een en ander voor doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
En ik heb geen jįren gewerkt voordat ik ziek werd en jij lag te dampen met je Bong?quote:Op maandag 27 mei 2019 05:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt niet uit de lucht vallen, je moet er een en ander voor doen.
Relax, love you.quote:Op maandag 27 mei 2019 05:23 schreef FANN het volgende:
[..]
En ik heb geen jįren gewerkt voordat ik ziek werd en jij lag te dampen met je Bong?
Is dat je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |