Nope alleen maar slap geouwehoer.quote:
Onze sterke punten ..quote:Op maandag 27 mei 2019 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope alleen maar slap geouwehoer.
Nou, nee hoor.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope alleen maar slap geouwehoer.
Jij bent de enige die ik serieus neem. Ohw wacht dat klinkt natuurlijk ook weer verkeerd.quote:
Wat draai je toch elke avond?quote:Op maandag 27 mei 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Alle vrouwen stil gekregen.![]()
Trusten!
Ah, hij gaat leggen, we kunnen losquote:Op maandag 27 mei 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trusten!
Slaap lekker ik ga ook.quote:Op maandag 27 mei 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trusten!
Serieus?quote:Op maandag 27 mei 2019 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik serieus neem. Ohw wacht dat klinkt natuurlijk ook weer verkeerd.
Voor 97%quote:
ja poeh, het was me watquote:Op maandag 27 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Eindelijk je drie dolle dwaze dagen voorbij
Waar?quote:
Heb je bij gelezen? Ik zit nog naar de Nascar te kijken..quote:
Wel een mooie docu, wat een leven, drama ook.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:45 schreef TillyB het volgende:
Lekker gejankt bij de Whitney docuWat een kutleven
Maar wie heeft dat nietquote:Op maandag 27 mei 2019 01:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wel een mooie docu, wat een leven, drama ook.
Ja zeker drama, maar ik hou wel van haar stem, ondanks de vele haters hierquote:Op maandag 27 mei 2019 01:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wel een mooie docu, wat een leven, drama ook.
Nee, gelukkig niet.....quote:Op maandag 27 mei 2019 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nouja kindermisbruik ervaart niet iedereen gelukkig
Jaaaa, was echt tof, werd onverwacht opgehaald voor een bierproeverij, bij een vriend thuis,quote:Op maandag 27 mei 2019 01:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gaat welen met jou? Gezellige dag bij vrienden gehad?
Nice, dat klinkt wel als een passende activiteit voor jou jaquote:Op maandag 27 mei 2019 01:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jaaaa, was echt tof, werd onverwacht opgehaald voor een bierproeverij, bij een vriend thuis,
Was heeeeel erg gezellig.![]()
We waren met zes maatjes. Was top. Thuis werd het minder, maar toch goed doorgekomen.quote:Op maandag 27 mei 2019 01:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nice, dat klinkt wel als een passende activiteit voor jou ja
Fleece dekentje?quote:Op maandag 27 mei 2019 01:52 schreef TillyB het volgende:
[..]ziet er goed uit de komende dagen. Arme Scrut en Dees
quote:Op maandag 27 mei 2019 01:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
We waren met zes maatjes. Was top. Thuis werd het minder, maar toch goed doorgekomen.
Onvergetelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |