Een ex een keer met de spacecake van mijn broer. Die cake was echt heel erg lekker en ondanks de waarschuwingen at mijn ex 3 plakkenquote:Op zondag 26 mei 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet nooit blowen nadat je gedronken hebt, zeker niet wanneer je dat helemaal niet gewend bent, andersom kan wel.
Mijn broer wilde ook een keer blowen, ergens in de 80's , ik zei nee, je hebt gedronken, je gaat kotsen, maar nee eigenwijs...
Kotsen als een reiger....

quote:Op zondag 26 mei 2019 23:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik waarschuw iedereen, je krijgt van mij sws niks als je een leek bent en niet van wanten weet.

Ja man, Sting was nog OK, maar Paul Simon, is niet mij ding, dus is taaide...quote:Op zondag 26 mei 2019 23:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Toen was Mo al weg,dat had je gisteren kunnen lezen.

Ik voel een liedje aankomen.quote:

Dit verhaal heb ik in de 40+ al zeker 20 keer gehad.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Een ex een keer met de spacecake van mijn broer. Die cake was echt heel erg lekker en ondanks de waarschuwingen at mijn ex 3 plakken
Toen hij naar huis fietste over de Nassaukade (een vrij grote brede straat) en hij een metertje of 40 verderop mensen op de stoep zag lopen, stapte hij af omdat hij bang was tegen ze aan te fietsen

Flikker op met die homo's.quote:

Mijn vrouw noemt ze Snick en Nimon, is dat erg?quote:

Een joint kan je wegleggen. Als je het in je maag hebt moet je het uitzitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit verhaal heb ik in de 40+ al zeker 20 keer gehad.
'
Eet geen cannabis als je er niets van weet.

Doe jij maar,die van mij is echt slecht.quote:

Ik *zat* vrij lang...quote:Op zondag 26 mei 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Een joint kan je wegleggen. Als je het in je maag hebt moet je het uitzitten.

Dat ja, en dat snappen mensen domweg niet, roken kan ik doseren, vreten amper.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Een joint kan je wegleggen. Als je het in je maag hebt moet je het uitzitten.

quote:

quote:Op zondag 26 mei 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ja, en dat snappen mensen domweg niet, roken kan ik doseren vreten amper.

ik zou korrelatie bellen als ik jou wasquote:Op zondag 26 mei 2019 23:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw noemt ze Snick en Nimon, is dat erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |