In je eentje een hele joint roken is niet zo handig de eerste keerquote:Op zondag 26 mei 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele voor mezelf, rookte het als een sigaret, na vele drankjes een bbq, dat liep leuk af, voor de anderen, die lagen krom. Ik trouwens ook, maar dan anders.

Moest ik ook gelijk aan denken. Eén vd mooiste nummers die ik ken.quote:

I know nowquote:Op zondag 26 mei 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In je eentje een hele joint roken is niet zo handig de eerste keer

quote:

Welke van de 2?quote:

quote:Op zondag 26 mei 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet nooit blowen nadat je gedronken hebt, zeker niet wanneer je dat helemaal niet gewend bent, andersom kan wel.
Mijn broer wilde ook een keer blowen, ergens in de 80's , ik zei nee, je hebt gedronken, je gaat kotsen, maar nee eigenwijs...
Kotsen als een reiger....

Ik heb ook meerdere mensen dat zien gebeuren.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je moet nooit blowen nadat je gedronken hebt, zeker niet wanneer je dat helemaal niet gewend bent, andersom kan wel.
Mijn broer wilde ook een keer blowen, ergens in de 80's , ik zei nee, je hebt gedronken, je gaat kotsen, maar nee eigenwijs...
Kotsen als een reiger....

quote:

Simon, met die gitaarquote:

Ik waarschuw iedereen, je krijgt van mij sws niks als je een leek bent en niet van wanten weet.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Het waren *vrienden*.....daarna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |