quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:08 schreef -XOR- het volgende:
Ramselaar is 22 (bijna 23) en in potentie en van de beste spelers in de eredivisie
Van het niveau Berghuis, niet van het niveau De Ligt. Ik overdreef een beetje.quote:
Stadionopzuid en hun prognosesquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
http://www.stadionopzuid.(...)iep-in-rode-cijfers/
Project tijdig afbreken (lees tijdig als per direct)
Ik zie nu inderdaad dat het veelal eenrichtingsverkeer betreft wat er op die site wordt geplubiceerd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadionopzuid en hun prognoses
Derhalve niet gelezen
lolquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik toen wel hardop om moeten lachen
Stadionopzuidgoden
Neequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:31 schreef Doublepain het volgende:
Jongens is Berghuis wat?? Kan ie een beetje ballen???
moet hij ook gaan spelen alsof hij wil blijven.quote:
8 miljoen is wel een koopje als het waar isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:31 schreef Doublepain het volgende:
Jongens is Berghuis wat?? Kan ie een beetje ballen???
Voor de betere paintskills moet je bij SoZ zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik toen wel hardop om moeten lachen
Stadionopzuidgoden
Mag hopen dat dat niet waar is, staat de afgelopen 2,5 jaar onafgebroken in het mvp-klassement van de eredivisie.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
8 miljoen is wel een koopje als het waar is
Hoe kom je daar nu bij? Die slaat wel degelijk ergens op hoor. In één van de doorgerekende businesscases wordt dat gewoon gehaald hoor. Is weliswaar wel één van de meest optimistische doorrekeningen, waar die van 25 miljoen spelersbudget dan weer het meest voorzichtig is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Voor de betere paintskills moet je bij SoZ zijn.
Al sloeg het officiële grafiekje van FC waar we in de Feyenoord 1- case veertig miljoen zouden aantikken ook nergens op.
Het probleem van Feyenoord en de supporters is dat ze nog steeds denken van eenzelfde niveau te zijn als PSV en Ajax in NL. Qua achterban wel ja, maar qua beleid en alles wat erbij hoort totaal niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik word een beetje moe van de Feyenoord achterban. Men is bezig het grootste en modernste stadion van Nederland te creëren maar blijkbaar is dat allemaal niet goed genoeg. Net zoals op FR12 niks goed genoeg is. Vilhena niet, St. Juste niet, Van Geel niet, het nieuwe trainingscomplex niet. Wat is het referentiekader van deze mensen? Real Madrid? Laat die Kuip lekker voor wat het is, je moet mee in de vaart der volkeren.
Dat het uit je doorberekeningen komt, wil niet zeggen dat het realistisch gaat worden. Hetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Die slaat wel degelijk ergens op hoor. In één van de doorgerekende businesscases wordt dat gewoon gehaald hoor. Is weliswaar wel één van de meest optimistische doorrekeningen, waar die van 25 miljoen spelersbudget dan weer het meest voorzichtig is.
Ja ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het probleem van Feyenoord en de supporters is dat ze nog steeds denken van eenzelfde niveau te zijn als PSV en Ajax in NL. Qua achterban wel ja, maar qua beleid en alles wat erbij hoort totaal niet.
Lekker laten gaan. Met name de PSV’ers willen héél graag laten weten dat ze verder en beter zijn dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ja.
Je hebt de afgelopen vijf jaar onder een steen gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |