Waarom? Hij schetst gebeurtenissen zoals ze (mogelijk) niet gebeurd zijn. Daar zou ik niks van mogen zeggen? lolquote:Op zondag 26 mei 2019 18:51 schreef timmmmm het volgende:
Nou ik vind een reactie van 'was je erbij' ook een beetje raar als een user de situatie zoals we dat te horen krijgen samen vat om zijn afkeur toe te lichten
Rare conclusie. Dat krijg je als je de helft van mijn post afsnijdt, denk ik. Geeft niksquote:Op zondag 26 mei 2019 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom? Hij schetst gebeurtenissen zoals ze (mogelijk) niet gebeurd zijn. Daar zou ik niks van mogen zeggen? lol
Randverschijnselentopicgenotquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we het hier gewoon inhoudelijk over Feyenoord hebben. En niet de achterlijke randzaken die daar aan gerelateerd zijn? Daar hebben we een apart topic voor.
'Achterlijke randzaken die aan Feyenoord gerelateerd zijn'quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ja leuk. Zullen we het hier gewoon inhoudelijk over Feyenoord hebben. En niet de achterlijke randzaken die daar aan gerelateerd zijn? Daar hebben we een apart topic voor.
VBL / [Centraal] Randverschijnselen #42quote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
'Achterlijke randzaken die aan Feyenoord gerelateerd zijn'
Klinkt als een goed topic
Dat doe ik altijd als iemand opent met onzin. De rest lees ik dan niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rare conclusie. Dat krijg je als je de helft van mijn post afsnijdt, denk ik. Geeft niks
Onlogisch vindt het vervelend als we hierover doorgaan. Jammer dat je hier geen gehoor aan geeft.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als iemand opent met onzin. De rest lees ik dan niet.
Feit blijft dat ik een opmerking maakte over een user die aannames deed die mogelijk niet kloppen. Ik praat nergens de reactie van deze tokkies goed.
Oei. Laten we het dan maar snel over Feyenoord hebben.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onlogisch vindt het vervelend als we hierover doorgaan. Jammer dat je hier geen gehoor aan geeft.
We willen niet dat Onlogisch boos wordt!quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei. Laten we het dan maar snel over Feyenoord hebben.
Bepaal jij niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik was er zelf uiteraard niet bij (want supporters waren niet welkom) maar ik doe mijn aanname op basis van een verslaggever van Rijnmond die wel aanwezig was. Heb geen rede om aan zijn verhaal te twijfelen.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als iemand opent met onzin. De rest lees ik dan niet.
Feit blijft dat ik een opmerking maakte over een user die aannames deed die mogelijk niet kloppen. Ik praat nergens de reactie van deze tokkies goed.
Misschien kan Jaap er eerst voor zorgen dat van Beek geen eigen goals meer maaktquote:Op zondag 26 mei 2019 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan Van Beek nog wat van leren.
Hiervan ook trouwens
Spelen binnenkort dus bij ajax en psvquote:Op zondag 26 mei 2019 20:09 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord Onder 16 heeft de competitie in stijl afgesloten. De leeftijdsgenoten van FC Twente werden met 5-2 verslagen, waardoor het team – dat zich al tot kampioen kroonde – ongeslagen bleef. De talenten van Feyenoord wonnen twaalf van de veertien duels en speelden slechts twee keer gelijk.
Zieke lichting. Wonnen ook al met 7-1 bij Ajax en met 9-0 van PSV. Hoezo verziekte sfeer op Varkenoord?
De topscorer van dit team heeft pas getekend tot 2022. Die Berete van 017 mogen jullie hebben. Heeft geloof ik al 4 teams in 5 jaar versleten. Veel succes ermee.quote:
Who cares? Alles wat echt goed is gaat toch weggekocht worden..quote:Op zondag 26 mei 2019 20:09 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord Onder 16 heeft de competitie in stijl afgesloten. De leeftijdsgenoten van FC Twente werden met 5-2 verslagen, waardoor het team – dat zich al tot kampioen kroonde – ongeslagen bleef. De talenten van Feyenoord wonnen twaalf van de veertien duels en speelden slechts twee keer gelijk.
Zieke lichting. Wonnen ook al met 7-1 bij Ajax en met 9-0 van PSV. Hoezo verziekte sfeer op Varkenoord?
quote:Maar dan gaat het mis. Familie van de spelers van Feyenoord moedigde de club aan. Een aantal uit Amsterdam vonden het nodig om de vrouw van Dirk Kuyt aan te vallen. Waarop Dirk zijn vrouw Geertrude en kinderen in bescherming nam.
Van der Sar keurt het gedrag af. Foei!quote:Op maandag 27 mei 2019 08:40 schreef fetX het volgende:
We hebben eigenlijk al teveel woorden vuilgemaakt aan die ontzettende idioten. Benieuwd wat er met ze gaat gebeuren (waarschijnlijk niet veel).
Ajax heeft gefaald hierin. Heel duidelijk. Als je je eigen terrein niet kan beveiligen tegen dit soort idioten doe je iets niet goed.quote:Op maandag 27 mei 2019 10:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Van der Sar keurt het gedrag af. Foei!
Dat zal ze leren de belhamels.
Dat kleine jochie (niet Wouter) is duidelijk overstuur. Wat een trieste gang van zaken.quote:Op maandag 27 mei 2019 07:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.fr12.nl/fotov(...)9-feyenoord-019.html
Foto verslag van die wedstrijd zaterdag;
[..]
en:
[ afbeelding ]
Zoon van DirkGod.
en:
[ afbeelding ]
Woutertje was er klaar voor
Klopt. Is ook niemand die dit gaat ontkennen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
Is verachtelijk en moet sowieso scherp veroordeeld worden, maar niet zo hypocriet vanuit ons. Er lopen er bij ons ook rond die hetzelfde zouden hebben geprobeerd.
Debielen heb je overal, deze hadden helaas ook nog dat verschrikkelijke nasale accent waardoor het erger leek.
Of Ted.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:55 schreef DonRaja het volgende:
@:TT nog altijd liever Sjaak dan John, dat zou een nog schralere Troost zijn geweest.
Babelquote:Op maandag 27 mei 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bx8CyiqBdZ9/?igshid=bl7ujele3zn0
Spelers zonder restwaarde jaaaaa. Genot.
Het Beleidquote:Op maandag 27 mei 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
INSIDERS GENOTquote:Op maandag 27 mei 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Troost gaat heus niet switchen. Daarvoor zullen we nog een half jaartje moeten wachten totdat Cruijff gaat tekenen.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:40 schreef fetX het volgende:
Moment om te switchen en wat gaan we doen? Oudgedienden halen zonder restwaarde. Feyenoordgoden
ook hij zelf niet, die verdient echt teveel voor Feyenoord, die anderen trouwens ook.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:52 schreef PIETR het volgende:
Babel zit trouwens niemand op te wachten lijkt mij.
Bruma is ook alweer 28 volgens mij. Zou eerder proberen een vDrongelen van HSV te halen. Die gaat niet promoveren. Proberen kan altijd.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Babel
Elia
Bruma zou beter zijn dan de huidige verdedigers... dus tja.
Gewoon allebei.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bruma is ook alweer 28 volgens mij. Zou eerder proberen een vDrongelen van HSV te halen. Die gaat niet promoveren. Proberen kan altijd.
die zie ik dan nog eerder naar PSV gaanquote:Op maandag 27 mei 2019 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Bruma is ook alweer 28 volgens mij. Zou eerder proberen een vDrongelen van HSV te halen. Die gaat niet promoveren. Proberen kan altijd.
Wie? Bruma?quote:Op maandag 27 mei 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
die zie ik dan nog eerder naar PSV gaan
ja, die heeft toch een verleden daar en die zoeken een vervanger voor Schwaab maar denk wel dat zo'n speler terugkeer naar NL als laatste optie ziet.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie? Bruma?
Tja, Feyenoord is in de positie dat een lantaarnpaal op dit moment nog beter is dan een vBeek of vdHeijden dus in die zin is Bruma een vooruitgang. Al vind ik hem niet eens een denderende verdediger.
Ook een verleden bij ons he! Vergeet dat nietquote:Op maandag 27 mei 2019 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja, die heeft toch een verleden daar en die zoeken een vervanger voor Schwaab maar denk wel dat zo'n speler terugkeer naar NL als laatste optie ziet.
ja weet ik maar toen hij de eerste keer terug kwam koos hij ook voor PSVquote:Op maandag 27 mei 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook een verleden bij ons he! Vergeet dat niet.
Feyenoord reunie editie 2019quote:Op maandag 27 mei 2019 12:34 schreef fetX het volgende:
Niet te hopen dat die komt, altijd al een waardeloze (en kleurloze) overrated middenvelder gevonden.quote:
Het ergste zou zijn als je het om die reden niet keihard zou veroordelen. Natuurlijk kán dit ook andersom gebeuren en er is ook niemand die zegt dat er bij ons geen debielen lopen.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:50 schreef DonRaja het volgende:
Is verachtelijk en moet sowieso scherp veroordeeld worden, maar niet zo hypocriet vanuit ons. Er lopen er bij ons ook rond die hetzelfde zouden hebben geprobeerd.
Debielen heb je overal, deze hadden helaas ook nog dat verschrikkelijke nasale accent waardoor het erger leek.
Gaat natuurlijk niet gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Krabby met zijn Berghuis naar PSV. Niet serieus te nemen die man. :’-)
Die gast praat altijd in absolute waarheden terwijl hij net zoveel weet als jij en ik. Niemand binnen Feyenoord praat met hem. Echt waardeloos.quote:Op maandag 27 mei 2019 20:55 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Krabby met zijn Berghuis naar PSV. Niet serieus te nemen die man. :’-)
Wat een zwakbegaafde is die vent ook.quote:
Ik vind het sowieso behoorlijk kansloos dat van die opgeschoten kleuters nu ook al dit soort potjes bezoeken. Net als vorige maand op varkenoord, daar werden dan wel geen familieleden bedreigd maar ook constant vuurwerk, kansloze liedjes etcquote:Op maandag 27 mei 2019 23:06 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het ergste zou zijn als je het om die reden niet keihard zou veroordelen. Natuurlijk kán dit ook andersom gebeuren en er is ook niemand die zegt dat er bij ons geen debielen lopen.
Dit gedrag om die reden (vermeende hypocrisie) normaliseren is in mijn ogen juist erg slecht.
Is Elia zo terug gezakt?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 04:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Oké Feyenoord gaat duidelijk spelers terughalen!!! Thanks insiders, komt zo betrouwbaar over als de gemiddelde internetgekkie op een Feyenoord-forum.
Overigens: Janmaat en (helaas) Bruma zouden versterkingen zijn. Babel als Berghuis vertrekt (naar PSV lol) ook. Elia is sowieso geen versterking meer.
De cijfers van Elia in zijn beste jaar bij Feyenoord zijn niet eens geweldig veel beter dan die van Larsson, dus ik zou het niet doen. Geen flinke verbetering en geen restwaarde.quote:
Ok zo zie je maar, ik vond het toch een aardige speler met dreiging en diepgang, dat heeft Larson niet ondanks zijn vergelijkbare cijfersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
De cijfers van Elia in zijn beste jaar bij Feyenoord zijn niet eens geweldig veel beter dan die van Larsson, dus ik zou het niet doen. Geen flinke verbetering en geen restwaarde.
Ik zeg toch ook dat het veroordeeld moet worden? Alleen dat gehuil dat het nooit bij ons voor kan komen trek ik slecht.quote:Op maandag 27 mei 2019 23:06 schreef Oldground het volgende:
[..]
Het ergste zou zijn als je het om die reden niet keihard zou veroordelen. Natuurlijk kán dit ook andersom gebeuren en er is ook niemand die zegt dat er bij ons geen debielen lopen.
Dit gedrag om die reden (vermeende hypocrisie) normaliseren is in mijn ogen juist erg slecht.
quote:Steven van der Sloot maakt volgens VarkenoordWatch niet langer deel uit van de jeugdopleiding van Feyenoord. De zestienjarige verdediger is niet tevreden met het niveau van de opleiding en maakt daardoor de overstap naar Ajax of PSV. Ook is er volop interesse uit het buitenland.
Blijkbaar valt dat dus allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:01 schreef Craptacular het volgende:
Elia zal voor feyenoord nog altijd een versterking zijn met wat er nu staat.
Ja, of PSV dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zal wel naar Ajax of het buitenland gaan.
Op basis van wat is de jeugdopleiding van PSV eigenlijk beter dat je besluit daar naartoe te gaan? Door Bergwijn en jaren geleden Depay?quote:
zal met de doorstroming te maken hebben met een jong in de eerste divisiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van wat is de jeugdopleiding van PSV eigenlijk beter dat je besluit daar naartoe te gaan? Door Bergwijn en jaren geleden Depay?
Volgens mij hebben ze dit jaar 3 of 4 jeugdspelers regelmatig ingepast.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Op basis van wat is de jeugdopleiding van PSV eigenlijk beter dat je besluit daar naartoe te gaan? Door Bergwijn en jaren geleden Depay?
Doorstroming is inderdaad bij ons een probleem gebleken. Ik heb wel goede hoop dat dit gaat veranderen. Hup Jaap.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal met de doorstroming te maken hebben met een jong in de eerste divisie
wat al in dat parodie topic stond, zo'n Kokcu die al in het 1e heeft gespeeld en dan nog gewoon mee doet met O19 is voor die jongen niet zo heel geweldig qua weerstandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Doorstroming is inderdaad bij ons een probleem gebleken. Ik heb wel goede hoop dat dit gaat veranderen. Hup Jaap.
Kokcu had vanaf de winterstop eigenlijk gewoon veel meer in het eerste moeten spelen, meer basisplekken. Hetzelfde geldt imo voor Geertruida. Vind het echt onbegrijpelijk dat dit niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat al in dat parodie topic stond, zo'n Kokcu die al in het 1e heeft gespeeld en dan nog gewoon mee doet met O19 is voor die jongen niet zo heel geweldig qua weerstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |