Ja maar het zijn alleen die tokkie Feyenoorders die zich niet gedragen!!!111!!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:17 schreef Haringkop het volgende:
Verrassend: Ajax heeft de eigen achterban weer eens niet onder controle.
Eens, wat een sufkutten ook.quote:
Gaat wel een beetje te ver dit😂😂quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:19 schreef Caland het volgende:
Begreep dat Nouri het veld op is gerold om te boel te sussen.
Er zijn tot nu toe geen signalen dat er kinderen aangevallen zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:13 schreef Caland het volgende:
Ze hebben er wel een handje van in Amsterdam om kinderen aan te vallen
Edwin zal het wel weer met de mantel der liefde bedekken
Volgens mij is het toch echt een jeugdwedstrijdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe geen signalen dat er kinderen aangevallen zijn.
Die gozer? Nee, datzelfde zielige hoopje verdriet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:37 schreef Haringkop het volgende:
https://twitter.com/fcupdate_nl/status/1132277714432475137?s=21
Dit is toch die gozer die die telegraaf journalist sloeg??
Dat is waar, gozer is bijna een eretitel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
Die gozer? Nee, datzelfde zielige hoopje verdriet.
Gaat sowieso nooit meer gebeuren, en maar beter ook. Maar wat ze bij ajax altijd wel goed doen is het wijzen naar supporters van andere clubs (Feyenoord, Den Haag, Utrecht) en zelf het slachtoffert uithangen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan willen ze in Amsterdam met Vander zsar voorop dolgraag weer de uitsupporters zien bij elkander.
Noun tis weer bewezen. Gaat. Nooit. Meer. Gebeuren.
Zielig.
twitter:RijnmondSport twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 16:18:14‘Vriend! Gaat het met je?’, vraagt Van der Sar aan Kuyt. ‘Ja, het gaat’, antwoordt de trainer van Feyenoord O19. De bus rijdt weg. Om 16.17. Het tijdstip waarop ongeveer de wedstrijd had moeten eindigen... https://t.co/wMRzpDQpOR reageer retweet
twitter:ThomasFR1908 twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 16:25:48@FRFC1908 @telegraaf @Kuyt Vrouwen en kinderen aanvallen,wat een zielig laf volk is het toch https://t.co/1F6MalPDoj reageer retweet
En dat is nog recentelijk. Nog iets met Vermeer-popjes ophangen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:12 schreef Haringkop het volgende:
Vijfde generatie dit dat, gekste van Nederland..
- Vijverberg besmeuren met graffiti nadat ze eerder weggejaagd zijn
- journalist slaan
- vrouwen en kinderen belagen
Ga nou weg met die holier-than-thou mentaliteit. Hier lopen ook de nodige josten rond, of ben je dat van oa die fontein in Rome vergeten klaphark?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:12 schreef Haringkop het volgende:
Vijfde generatie dit dat, gekste van Nederland..
- Vijverberg besmeuren met graffiti nadat ze eerder weggejaagd zijn
- journalist slaan
- vrouwen en kinderen belagen
Dat van Rome is dan nog steeds een stuk minder kansloos dan familieleden van spelers aanvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:03 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ga nou weg met die holier-than-thou mentaliteit. Hier lopen ook de nodige josten rond, of ben je dat van oa die fontein in Rome vergeten klaphark?
Ja leuk maar dat is mn punt niet chef. Elke club heeft dit soort kanslozen en die moeten inderdaad hard worden aangepakt. Maar ga nou niet lopen doen of de ‘lieverdjes’ van Feyenoord dit soort shit niet doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat van Rome is dan nog steeds een stuk minder kansloos dan familieleden van spelers aanvallen.
Ik hoop vooral dat dit ze tot inzicht laat komen dat ze dergelijke mongooltjes nooit meer moeten toelaten tot voetbalwedstrijden. Is iedereen bij gebaat.
Ik acht ze allebei net zo kansloos maar ben blij dat we tot meerdere malen geen kinderen hebben aangevallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat is mn punt niet chef. Elke club heeft dit soort kanslozen en die moeten inderdaad hard worden aangepakt. Maar ga nou niet lopen doen of de ‘lieverdjes’ van Feyenoord dit soort shit niet doen.
Ook bij Feyenoord lopen genoeg kanslozen, maar het punt is dat het van ajax altijd genegeerd en weggewoven is, en ook ajax zelf wijst altijd heel snel naar anderen. Alsof juist alleen bij Feyenoord, ADO, Utrecht de doorgesnoven tokkies zitten en bij ajax niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:12 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja leuk maar dat is mn punt niet chef. Elke club heeft dit soort kanslozen en die moeten inderdaad hard worden aangepakt. Maar ga nou niet lopen doen of de ‘lieverdjes’ van Feyenoord dit soort shit niet doen.
Dit dus, terwijl ze in Amsterdam daarmee een aardig trackrecord aan het opbouwen zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik acht ze allebei net zo kansloos maar ben blij dat we tot meerdere malen geen kinderen hebben aangevallen.
Vorig week gooiden ze nog twee ruiten in bij de spelersbus van SC Feijenoord. Je zou dan denken dat iedereen op scherp staat en alert is, behalve bij Ajax. Daar loopt gewoon een ‘supporter’ rond die zich in Londen ook al in het openbaar heeft misdragen. Eigenlijk is het beeld voortdurend dat Ajax de harde kern geen strobreedte in de weg legt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook bij Feyenoord lopen genoeg kanslozen, maar het punt is dat het van ajax altijd genegeerd en weggewoven is, en ook ajax zelf wijst altijd heel snel naar anderen. Alsof juist alleen bij Feyenoord, ADO, Utrecht de doorgesnoven tokkies zitten en bij ajax niet.
De ajax directie is gewoon bang voor de eigen harde kern. Dat bewijst zich al vaker, zo hebben ze bv tijdens die huldiging ook een “eigen vak” vooraan gekregen omdat men bang was dat ze zich anders naar voren zouden slaan. En vandaag dus ook, was besloten, alleen familie en genodigden. Hou komt dat tuig dan binnen? Men weet donders goed wie het zijn.
En mbt tot aanvallen van spelers, en onschuldige toeschouwers en kinderen, nou dat doen ze mu juist niet bij andere clubs, wel bij ajax.
Het lijkt alleen een dreigende situatie. Wat intimidatie en gescheld. Blijft kansloos natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:56 schreef onlogisch het volgende:
Maar zijn er nou uiteindelijk klappen gevallen? Het maakt het niet minder kansloos natuurlijk maar is er nu al bekend wat er daadwerkelijk is gebeurd?
Juichen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe er op Varkenoord zou zijn gereageerd als een paar Ajacieden zou gaan staan juichen.
Maar hoe dan ook kansloos natuurlijk. Vooral het aanvallen / bedreigen / intimideren van kinderen of mensen met kinderen.
Ja, het verhaal ging dat de families van de Feyenoord-spelers stonden te juichen omdat het leek alsof een grote kans erin was gegaan.quote:
Wat ik gehoord heb is dat ze naar de Ajaxsupporters zwaaidenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, het verhaal ging dat de families van de Feyenoord-spelers stonden te juichen omdat het leek alsof een grote kans erin was gegaan.
Toen kwamen de mongooltjes verhaal halen.
Leuk man een nog legere arena dan normaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Schandalig, triest, droevig. Zit je dan met je kind, en dan komt zoiets op je af.
Maar het zegt ook wel iets dat je met zo'n complex niet de veiligheid kunt garanderen. Precies ook de reden waarom eerder Jong Ajax-Twente niet doorging. Het was een kampioenswedstrijd, toch? Laat ze dan in de Arena voetballen (indien daar geen evenement was): veiliger, daar kunnen ze meer mensen ontvangen en dat is voor de jongens op het veld qua decor nog leuker ook... Maar goed, da's mijn mening...
Op Varkenoord gaat het er ook eens verhit aan toe, maar volgens mij heb ik in ieder geval nooit gelezen dat spelers (zoals Van Persie en Acuna) of supporters van Ajax in elkaar zijn gemept op het complex. Iets met grenzen kennen denk ik. Dus die vergelijking gaat gewoon niet op.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet niet hoe er op Varkenoord zou zijn gereageerd als een paar Ajacieden zou gaan staan juichen.
Maar hoe dan ook kansloos natuurlijk. Vooral het aanvallen / bedreigen / intimideren van kinderen of mensen met kinderen.
Die gozer met dat flesje water en die handtas aan het beginquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tja als jij daar met je kind zit e je ziet deze idioten op deze manier op je afkomen..
Lijkt mij sterk als je ziet waar die neuzen vandaan komen vandaan komen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb is dat ze naar de Ajaxsupporters zwaaiden
Wanneer je als club niet eens meer een wedstrijdje tussen jeugdteams kan organiseren ben je gewoon af en moet je nooit meer je mond vol hebben van uitpubliek dat toe gelaten moet worden.twitter:RijnmondSport twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 18:58:44Beelden vanaf de Toekomst van de ongeregeldheden bij Ajax O19 - Feyenoord O19. #ajafey #triestemiddag https://t.co/jltujETA1O reageer retweet
Van der Sar zegt niks..of bijna niks..omdat de club stilletjes hoopt dat de KNVB hen gaat matsen en dan schiet je in je eigen voet als je publiekelijk stevig uitpakt met een statement. Ach dat kan je ook verwachten bij Van der Sar. Bij de veel ernstiger situatie van Nouri gedroeg hij zich net zo. Bang dat een openlijke verklaring over wat er was gebeurd zou leiden tot een juridisch zwakkere positie.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:42 schreef Haringkop het volgende:
Van der Sar heeft gelukkig wel een hard statement afgegeven![]()
Flikker toch op met die gasten.
Wtf echt?????quote:Op zondag 26 mei 2019 00:45 schreef Luni het volgende:
Die mafketel, die die verslaggever van Telegraaf een klap gaf loopt er ook tussen
Hoop gezeur om niks dus.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer je als club niet eens meer een wedstrijdje tussen jeugdteams kan organiseren ben je gewoon af en moet je nooit meer je mond vol hebben van uitpubliek dat toe gelaten moet worden.twitter:RijnmondSport twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 18:58:44Beelden vanaf de Toekomst van de ongeregeldheden bij Ajax O19 - Feyenoord O19. #ajafey #triestemiddag https://t.co/jltujETA1O reageer retweet
dat is toch niet te vergelijkenquote:Op zondag 26 mei 2019 09:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van der Sar zegt niks..of bijna niks..omdat de club stilletjes hoopt dat de KNVB hen gaat matsen en dan schiet je in je eigen voet als je publiekelijk stevig uitpakt met een statement. Ach dat kan je ook verwachten bij Van der Sar. Bij de veel ernstiger situatie van Nouri gedroeg hij zich net zo. Bang dat een openlijke verklaring over wat er was gebeurd zou leiden tot een juridisch zwakkere positie.
Nu is het bij Feyenoord wellicht doorgeslagen qua repressie maar bij Ajax zie je heel goed wat er gebeurt als je dergelijke debielen teveel vrijheden geeft.quote:
Klopt daarom zeg ik ook 'veel ernstiger' Het patroon is dat Van der Sar / Ajax berekenend en dus niet erg menselijk overkomt. Die indruk had ik altijd al van Flappie..geen fijne persoonlijkheid. Maar hij zal zich wel laten influisteren door de Joris van Benthempjes van Ajax.quote:
ik vind het statement ook een beetje slap, die gasten mag je echt wel veroordelen en je eigen gastheerschap ook, ze geven het eigenlijk in handen van de KNVB.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het bij Feyenoord wellicht doorgeslagen qua repressie maar bij Ajax zie je heel goed wat er gebeurt als je dergelijke debielen teveel vrijheden geeft.
Je zal als club maar doodsbang zijn voor je eigen aanhang.
Polletje zat gewoon bij de ledenvergaderingenquote:Op zondag 26 mei 2019 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu is het bij Feyenoord wellicht doorgeslagen qua repressie maar bij Ajax zie je heel goed wat er gebeurt als je dergelijke debielen teveel vrijheden geeft.
Je zal als club maar doodsbang zijn voor je eigen aanhang.
Dus je denkt dat hij zo slap reageert omdat hij bang is voor de eigen aanhang.. Dat zal een rol spelen maar ik denk dat hij gewoon geen schuld wil bekennen.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het statement ook een beetje slap, die gasten mag je echt wel veroordelen en je eigen gastheerschap ook, ze geven het eigenlijk in handen van de KNVB.
ik denk dat die angst wel meevalt hoor, het is meer dat ze moeite hebben er wat aan te doen.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat hij zo slap reageert omdat hij bang is voor de eigen aanhang.. Dat zal een rol spelen maar ik denk dat hij gewoon geen schuld wil bekennen.
geen idee wat de reglementen zijn, er was een half uur gespeeld toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 10:32 schreef fetX het volgende:
Wat een ongekend slap statement van nobuddie vd Sar zeg, tering![]()
Lijkt me terecht als de KNVB gewoon besluit dat de wedstrijd in 0-0 is geëindigd.
#34 minutenquote:Op zondag 26 mei 2019 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee wat de reglementen zijn, er was een half uur gespeeld toch?
Fijne vent wel.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Polletje zat gewoon bij de ledenvergaderingen
quote:In het tumult greep Polletje het pistool dat uit handen van Hell's Angel-man Takken was gevallen en vuurde op de vier mannen. „Ze kwamen met een heel peloton binnen en maakten me woedend”, verklaarde Polletje met drukke bewegingen, keer op keer uit z'n stoel springend. „De dood stond me in de ogen. En ik laat me niet slachten door Hell's Angels. Dus ik deed boem, boem, boem. Ik dacht niet aan strafbaar of niet strafbaar.”
Zal niet gebeuren, want dat doen ze meestal alleen als de uitslag niet meer van belang is. Dan maar neutraal terrein, geen supporters. Wedstrijd uitspelen.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee wat de reglementen zijn, er was een half uur gespeeld toch?
Gisteren was ook een besloten wedstrijd. Toch liet Ajax supporters toe. Dat lijkt me wel verwijtbaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, want dat doen ze meestal alleen als de uitslag niet meer van belang is. Dan maar neutraal terrein, geen supporters. Wedstrijd uitspelen.
vrienden en familie al lijkt dat een rekbaar begrip, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig maar officieel besloten was het dus niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren was ook een besloten wedstrijd. Toch liet Ajax supporters toe. Dat lijkt me wel verwijtbaar.
Mooie vrienden en familie die binnen komen met trommels, zonnebrilletjes en stone ijsland.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
vrienden en familie al lijkt dat een rekbaar begrip, met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig maar officieel besloten was het dus niet.
Tokkies.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooie vrienden en familie die binnen komen met trommels, zonnebrilletjes en stone ijsland.
valt wel meer op die gasten aan te merken behalve het tasjequote:Op zondag 26 mei 2019 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Tokkies.
Echt wat bezield mensen om met zo’n verschrikkelijk tasje om hun nek te lopen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel meer op die gasten aan te merken behalve het tasje
Besloten is dat de kaarten op naam werden verkocht, niet dat er geen fans bij aanwezig mochten zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren was ook een besloten wedstrijd. Toch liet Ajax supporters toe. Dat lijkt me wel verwijtbaar.
Voor vrienden en familie inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2019 12:15 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Besloten is dat de kaarten op naam werden verkocht, niet dat er geen fans bij aanwezig mochten zijn.
@GGMM en ik vinden dat ook verschrikkelijkquote:Op zondag 26 mei 2019 11:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Tokkies.
Echt wat bezield mensen om met zo’n verschrikkelijk tasje om hun nek te lopen.
Wacht eerst nou maar op het uiteindelijk verhaal voor je met dit soort domme voorbarige conclusies komt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ook bij Feyenoord lopen genoeg kanslozen, maar het punt is dat het van ajax altijd genegeerd en weggewoven is, en ook ajax zelf wijst altijd heel snel naar anderen. Alsof juist alleen bij Feyenoord, ADO, Utrecht de doorgesnoven tokkies zitten en bij ajax niet.
De ajax directie is gewoon bang voor de eigen harde kern. Dat bewijst zich al vaker, zo hebben ze bv tijdens die huldiging ook een “eigen vak” vooraan gekregen omdat men bang was dat ze zich anders naar voren zouden slaan. En vandaag dus ook, was besloten, alleen familie en genodigden. Hou komt dat tuig dan binnen? Men weet donders goed wie het zijn.
En mbt tot aanvallen van spelers, en onschuldige toeschouwers en kinderen, nou dat doen ze mu juist niet bij andere clubs, wel bij ajax.
Het verhaal is vrij duidelijk. Dat Afca en de F-side het weer proberen te verdraaien mogen ook duidelijk zijn. Net dat de Ajax-directie het in z’n broek doet voor de eigen achterban.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wacht eerst nou maar op het uiteindelijk verhaal voor je met dit soort domme voorbarige conclusies komt.
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Wacht eerst nou maar op het uiteindelijk verhaal voor je met dit soort domme voorbarige conclusies komt.
De beelden spreken voor zich.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:41 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Oh je was er bij zie ik.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:30 schreef PIETR het volgende:
Dus opveren bij een grote kans van je zoon is provoceren en geeft die debielen het recht om als een bezetene verhaal te komen halen?
Kan je mij vertellen wat het voor jou rechtvaardigt vrouwen en kinderen aan te willen vliegen?quote:
Huh?quote:Op zondag 26 mei 2019 18:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen wat het voor jou rechtvaardigt vrouwen en kinderen aan te willen vliegen?
Wat er ook is gebeurd (qua gebaren kan het nooit heel ernstig zijn), is het supertriest om een soort gezinsvak te bestormen met kinderen. Dan ben je af en doe je niet meer mee. Weg met dat soort volk.quote:
Nou, dat is een vraag. Je hebt ongetwijfeld het filmpje gezien? Is er iets waarvan je zegt: als ze dit en dat gedaan hebben, is het niet meer dan logisch dat die supporters zo reageren, dan is het niet kut met perenquote:
Eens. Al is gebaren maken naar een harde kern terwijl je met je kind en vrouw in het stadion zit ook niet heel erg snugger.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat er ook is gebeurd (qua gebaren kan het nooit heel ernstig zijn), is het supertriest om een soort gezinsvak te bestormen met kinderen. Dan ben je af en doe je niet meer mee. Weg met dat soort volk.
Nee, maar daar had ik het helemaal niet over, dus ik kon je vraag niet helemaal plaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat is een vraag. Je hebt ongetwijfeld het filmpje gezien? Is er iets waarvan je zegt: als ze dit en dat gedaan hebben, is het niet meer dan logisch dat die supporters zo reageren, dan is het niet kut met peren
Als dat is gebeurd (en dat zal best): klopt, niet handig. Dan nog is de reactie buiten alle proporties.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Al is gebaren maken naar een harde kern terwijl je met je kind en vrouw in het stadion zit ook niet heel erg snugger.
Nou ik vind een reactie van 'was je erbij' ook een beetje raar als een user de situatie zoals we dat te horen krijgen samen vat om zijn afkeur toe te lichten. Dat klinkt alsof er een situatie zou kunnen zijn waardoor die afkeur niet terecht was.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar daar had ik het helemaal niet over, dus ik kon je vraag niet helemaal plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |