Soms moet je gewoon de race lezen, Bottas had er niet veel last van, hij steeds immers nog mijlen ver van de nummer 3 in de stand, Die was een uitgesproken mogelijkheid om de spanning in het seizoen terug te krijgen, misschien een boost voor RBR en een flow de komende wedstrijden. Door Bottas het gelijk te geven, maak je de spanning meteen dood, en rijdt Verstappen eigenlijk voor jan lul deze race.quote:
Ja natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2019 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was gewoon een kansloze actie, als je lewis eraf had getikt dan had max zomaar een race ban kunnen hebben, beetje nadenken
Maar wat moeten de anders doen? Hem niet straffen? Het is lullig maar die auto wordt gereleased terwijl daar al een auto rijdt en haalt er ook nog eens een voordeel uit. Even kanttekening plaatsen, ik keek vandaag vanuit het buitenland met Skysports, die waren juist verontwaardigd dat max een 5 sec straf kreeg voor dit terwijl Gio een 10 sec straf kreeg voor een fout bij overtaken.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Belachelijk idd..ik zou dit ook bij een andere rijder zeggen trouwens.
Heeft Ocon een race ban gehad voor het eraftikken van de leider terwijl hij niet eens voor een positie vocht dan?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Was gewoon een kansloze actie, als je lewis eraf had getikt dan had max zomaar een race ban kunnen hebben, beetje nadenken
Een Niki Terpstra petje.quote:
Er was geen ruimte dus kansloze actie. Maar goed dat dit zo afloopt voor maxquote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Lewis stuurt zelf ook in. Zou niet meer dan een race incident zijn geweest.
Sterker nog, die heeft een jaar-ban gekregenquote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft Ocon een race ban gehad voor het eraftikken van de leider terwijl hij niet eens voor een positie vocht dan?
Jij zag geen ruimte, Max zag dit wel...quote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er was geen ruimte dus kansloze actie. Maar goed dat dit zo afloopt voor max
Raceban voor en inhaalpogingquote:Op zondag 26 mei 2019 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zal nu wel anders zijnquote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft Ocon een race ban gehad voor het eraftikken van de leider terwijl hij niet eens voor een positie vocht dan?
Een race ban? Waar heb je het over?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
WOEST.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn rode Emirates pet.
Ja bizar en zelfs al wat het gelukt ook dat was hij net zoals nu als vierde gefinisht.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat heet racen..quote:Op zondag 26 mei 2019 17:04 schreef Maver24 het volgende:
Ik snap uberhaubt niet wat max dacht, nog 2 rondes, 5 sec penalty. Do or die bij lewis, beetje dom
Een seizoensban, toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 17:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Amerikaanse meuk.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:05 schreef northernlight81 het volgende:
Op Ziggo sport racing begint nu de voorbeschouwing op de Indy 500.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |