Je hebt al een stijve dus ik zou aanbellen.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:07 schreef Rozevla het volgende:
Volgens mij zijn mijn buren aan het neuken.
Ik hoor allemaal geluiden uit de badkamer komen.
Wat moet ik nu doen ???
Vragen of je een kopje suiker mag lenen.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:07 schreef Rozevla het volgende:
Wat moet ik nu doen ???
Zijn ze lekker?quote:Op zondag 26 mei 2019 15:07 schreef Rozevla het volgende:
Wat moet ik nu doen ???
Ja best wel!!!!!quote:
Alleen als ze minstens 8/10 is.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja best wel!!!!!
Ze zijn nog bezig!!
Snap dat niet
Ik spuit altijd binnen 2 minuten
Soort van echoput?quote:
Ze is vrij onfatsoenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 17:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met een meisje moet je natuurlijk fatsoen tonen
Ik mag niet veel van mezelf, want ben viesdik.quote:
Oh ja same haha mn pa neemt het steeds mee voor kleine.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag niet veel van mezelf, want ben viesdik.
Daarom koop ik het nooit.
Samequote:
Wat is dat rare beredenering?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor je hebt een super geweldig leven met veel vrouwen en veel geld, maar toch zit je het hele weekend op FOK!
Weet niet hoor, maar iets klopt er niet aan jouw praatjes.
u mad bro =Dquote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is dat rare beredenering?![]()
Je kunt toch een goed leven hebben en ook wel eens posten op fok
Onmogelijkquote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jimmy is een beetje boos op de wereld omdat hij vrouwen beneden zijn stand moet wippen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe brandweer.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik als vrijwilliger aan de slag bij de politie of of brandweer
Stotter jij ook al op internet? (lol)quote:
Vrouw vrouw vrouwquote:
Lolquote:Op zondag 26 mei 2019 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Stotter jij ook al op internet? (lol)
HALLO SPREEK IK MET DE POLISIE????quote:Op zondag 26 mei 2019 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
Zal ik als vrijwilliger aan de slag bij de politie of of brandweer
Gelukkig welquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je cavia's. Alweer wat beter?
Mooi zo, hier is eentje helaas overleden. Komen nu een heel stel op de leeftijd dat ze oud zijn. Zo spijtig.quote:Op maandag 27 mei 2019 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig welmet jouw beestenspul ook ?
TRquote:
Gewoon laten opzettenquote:Op maandag 27 mei 2019 11:51 schreef Myrr het volgende:
Zou echt elke keer als een dood gaat huilen waarschijnlijk.
Is ook wel de reden dat we geen hond nemen. Hij gaat niet je hele leven mee.
Neem een Rolex. Die overleeft jou.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:51 schreef Myrr het volgende:
Zou echt elke keer als een dood gaat huilen waarschijnlijk.
Is ook wel de reden dat we geen hond nemen. Hij gaat niet je hele leven mee.
Die vogelsoort kende ik niet. (lol)quote:
Ja ik zie niet echt het nut in van horloges. Leuk als ze een tientje kosten en bij mn outfit passen maar verder...quote:Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neem een Rolex. Die overleeft jou.
Misschien meer een mannending.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik zie niet echt het nut in van horloges. Leuk als ze een tientje kosten en bij mn outfit passen maar verder...
Meer mensen met smaak en stijl.quote:
Zo waar vriend. Vooral de beginfase, en de inhaalpoging van Verstappen was ook wel ff mooi.quote:
Ik heb niet gekeken helaas. Maar jammer ja!quote:Op maandag 27 mei 2019 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo waar vriend. Vooral de beginfase, en de inhaalpoging van Verstappen was ook wel ff mooi.
Wel een terechte penal voor Verstappen overigens. Helaas.
Podium was wel verdiend in ieder geval. Maar wel een vervelende samenloop van omstandigheden.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken helaas. Maar jammer ja!
Was ook niet zijn fout waardoor hij die tijdstraf kreeg. Dat maakt het nog zuurder.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Podium was wel verdiend in ieder geval. Maar wel een vervelende samenloop van omstandigheden.
Heb ik laatst ook gedaan.quote:
Ik lig echt helemaal dubbel.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan.
Vriendin janken en krijsen als een debiel “ DAT MOEST PAS ALS IE DOOD WAS!!!!!!!!!! “
![]()
![]()
![]()
![]()
Onduidelijke wijven ook altijd
Klopt. Maar als het team had gewacht met het groene licht zaten we achter Vettel. Dus had je ook P4 gehad. Die eerste (mislukte) pit van Bottas nekte ons eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2019 12:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ook niet zijn fout waardoor hij die tijdstraf kreeg. Dat maakt het nog zuurder.
Waar smaakt het naar?quote:Op maandag 27 mei 2019 13:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Prima te eten, die dingen
[ afbeelding ]
Ja jammer eigenlijk wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar als het team had gewacht met het groene licht zaten we achter Vettel. Dus had je ook P4 gehad. Die eerste (mislukte) pit van Bottas nekte ons eigenlijk.
Het smaakt een beetje naar kip, maar wat krokanter.quote:
bijna net zo kut als mensen die telkens kut nummers posten in de scquote:Op maandag 27 mei 2019 16:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die naar hun favoriete voetbalclub refereren in eerste persoon meervoud
Ga je ook weg?quote:Op maandag 27 mei 2019 16:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen verplichtingen. Dagen vullen zonder stress van dingen die je moet doen. Heerlijk.
We gaan verhuizen dus denk niet ver. Misschien een weekje in NL ergens maar koop liever nieuwe inboedel.quote:
Kom naar Den Haagquote:Op maandag 27 mei 2019 16:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
We gaan verhuizen dus denk niet ver. Misschien een weekje in NL ergens maar koop liever nieuwe inboedel.
Losers zijn dat he. Even doen alsof ze ergens bij horenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:03 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die naar hun favoriete voetbalclub refereren in eerste persoon meervoud
Vooral die ajaciedenquote:Op maandag 27 mei 2019 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Losers zijn dat he. Even doen alsof ze ergens bij horen
Dat zijn de ergste. @HPLCquote:
Het is hier prachtig. Zet je tent op in mijn achtertuin.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou liever niet. Waarom zou k om de hoek op vakantie gaan.
Zit jij er met jouw tent naast zeker.quote:Op maandag 27 mei 2019 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier prachtig. Zet je tent op in mijn achtertuin.
Mijn tentstok zal fier overeind staanquote:Op maandag 27 mei 2019 17:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit jij er met jouw tent naast zeker.
Door wanbeleid is mijn goede vriend HPLC helaas niet meer op fok.quote:
Dat noem ik dan liever 'jankbeleid'. Van zijn kant.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Door wanbeleid is mijn goede vriend HPLC helaas niet meer op fok.
Opdonderenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat noem ik dan liever 'jankbeleid'. Van zijn kant.
Hahaha.
Nee, zo dik is ze niet.quote:Op maandag 27 mei 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie dikke tering moeders
Je kutbek op mn pantoffelquote:Op maandag 27 mei 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie dikke tering moeders
quote:
quote:
Rtquote:Op maandag 27 mei 2019 18:29 schreef Solotovski het volgende:
Gefeli @:McGrath met villa naar de premier league
Lekker manquote:Op maandag 27 mei 2019 19:19 schreef Rozevla het volgende:
Net SOS besteld.
Woensdag lekker me kop eraf snuiven.
quote:Op maandag 27 mei 2019 21:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Discussieren met MissGiraffe
@:MissGiraffe @:Vanillekwark
HIER VERDER!!!!quote:Op maandag 27 mei 2019 21:03 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ja precies. En dan 2 achter elkaar. Maar ey. Shhhttttt mag je niks van vinden/zeggen van Haagsie en Kwarkie.
Lekker oplikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaaahaaaaatjes
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Gelukkig care je niet over hoe actief het wel of niet is.quote:
Nee gelukkig niet lolquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig care je niet over hoe actief het wel of niet is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |