Was het maar 9 tot 5.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha kijk deze 9 tot 5 loonslaaf de zaterdagavond eens op een voetstuk hebben staan.
Waarom nietquote:
Jezus zou het ook niet echt aanraden imo.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb geen zin in dat malle boekje sorry vriend.
Je vindt haar te min hequote:
Maar je hebt haar al wel paar keer geneuktquote:
We hebben vorig jaar een tijdje gedate, en ik ben laatst even bij haar langs geweest, maar daar blijft het bij wat mij betreft.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je hebt haar al wel paar keer geneukt
Hoe lelijk is ze op een schaal van 1 t/m 10?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar een tijdje gedate, en ik ben laatst even bij haar langs geweest, maar daar blijft het bij wat mij betreft.
Niet heel lelijk, ook niet heel mooi. Zo'n typisch Nederlandse meid.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lelijk is ze op een schaal van 1 t/m 10?
Ik ken nochtans wel een x aantal erg knappe Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet heel lelijk, ook niet heel mooi. Zo'n typisch Nederlandse meid.
Denk dat iedereen die wel kent, totaal niet relevant en ook niet interessant.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nochtans wel een x aantal erg knappe Nederlandse vrouwen.
Er zit een verschil tussen kennen en kennen.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die wel kent, totaal niet relevant en ook niet interessant.
Dus als ze volgende week belt met dat ze klaar ligt voor je, zou je niet gaan?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar een tijdje gedate, en ik ben laatst even bij haar langs geweest, maar daar blijft het bij wat mij betreft.
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kennen en kennen.
Misschien welquote:Op zondag 26 mei 2019 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus als ze volgende week belt met dat ze klaar ligt voor je, zou je niet gaan?
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor je hebt een super geweldig leven met veel vrouwen en veel geld, maar toch zit je het hele weekend op FOK!
Weet niet hoor, maar iets klopt er niet aan jouw praatjes.
Ja, ik ben altijd eerlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ze dat je haar eigenlijk helemaal niks vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |