Kalender 2019:quote:Top 16 from ProTour Order of Merit (Seeded to second round)
18 UK Qualifiers
Six West Europe Tour Card Holder Qualifiers
Four Host Nation Qualifiers
Two West Europe Qualifiers
One East Europe Qualifier
One Nordic & Baltic Qualifier
Alles voor de man die het darten op de kaart heeft gezet!!!quote:
laak010quote:Op zondag 26 mei 2019 13:16 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou Syl ook wel inruilen voor die dame trouwens
Wij nemen laak010 niet meer serieusquote:Op zondag 26 mei 2019 13:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
laak010
Die is alleen bij je voor je centen man hahaha niet dat ze byzonder is ofzo.. maar word wakker man waar gooi je je huwelijk voor weg...
Zag haar gisteren wel in de rookruimtequote:
Die commentatoren hadden het net over dat hij al 28 had tochquote:Op zondag 26 mei 2019 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel op rij is dit nu al? 25? 30?
T19 - 1 -1quote:
Waar rook is is Zaatquote:Op zondag 26 mei 2019 13:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Zag haar gisteren wel in de rookruimte
Maar normaal waarschuwt hij ons, "MvG wint toch, wat denken jullie wel nietquote:
Belachelijke reeksquote:Op zondag 26 mei 2019 13:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die commentatoren hadden het net over dat hij al 28 had toch
quote:
twitter:ochepedia twitterde op zondag 26-05-2019 om 14:39:32The longer this streak goes on, the more players may think that MvG is unbeatable in last-leg deciders, resulting in the streak getting even longer and the perceived invincibility of MvG in LLDs being further reinforced in players' minds, etc. https://t.co/6kypI5hqXA reageer retweet
Vandaag sloeg nergens op.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:41 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ochepedia twitterde op zondag 26-05-2019 om 14:39:32The longer this streak goes on, the more players may think that MvG is unbeatable in last-leg deciders, resulting in the streak getting even longer and the perceived invincibility of MvG in LLDs being further reinforced in players' minds, etc. https://t.co/6kypI5hqXA reageer retweet
quote:
Fillempie.twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 26-05-2019 om 14:41:07STRANGEST WALK-ON EVER?!Ricky Evans dons a 'Sloth from Goonies' mask and dances to the YMCA at the Dutch Darts Masters🤷♂Only at the darts... https://t.co/dmYQ0s8AVS reageer retweet
Was vast leuker in zijn gedachten.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]Fillempie.twitter:OfficialPDC twitterde op zondag 26-05-2019 om 14:41:07STRANGEST WALK-ON EVER?!Ricky Evans dons a 'Sloth from Goonies' mask and dances to the YMCA at the Dutch Darts Masters🤷♂Only at the darts... https://t.co/dmYQ0s8AVS reageer retweet
Die is er toch altijd bij?quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 26-05-2019 om 19:30:55Ik baal er erg van dat de irritante klootzak King de kwartfinale van ET7 heeft gehaald. Ik hoop dat iemand die vandaag in Zwolle is zijn armen breekt want King is onkruid in de dartswereld en hij verdient het met zijn klote kop om dit jaar 2 gebroken armen te hebben #rtl7darts reageer retweet
quote:Op zondag 26 mei 2019 19:33 schreef Caland het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 26-05-2019 om 19:30:55Ik baal er erg van dat de irritante klootzak King de kwartfinale van ET7 heeft gehaald. Ik hoop dat iemand die vandaag in Zwolle is zijn armen breekt want King is onkruid in de dartswereld en hij verdient het met zijn klote kop om dit jaar 2 gebroken armen te hebben #rtl7darts reageer retweet
Hoezo is hij dat dan?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi dat White de misplaatst arrogante Van der Voort uitschakelt.
Wie is Van der Voort om het kwalificatiesysteem voor de Euro Tours af te vallen als hijzelf een hoop wedstrijden van middelmatige spelers verliest?quote:
Waarom zou je niks over het kwalificatiesysteem mogen vinden als je er verliest? En ik heb hem over Suljovic alleen maar horen roepen dat zijn stijl niet past bij VdV en alle energie uit hem trekt. Wat ik me gezien het tempo van VdV best kan voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 26 mei 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie is Van der Voort om het kwalificatiesysteem voor de Euro Tours af te vallen als hijzelf een hoop wedstrijden van middelmatige spelers verliest?
Wie is Van der Voort als non-top32-speler, de eeuwige zeurpiet en zwakkeling, om de zonder satire zeer sympathieke Suljovic af te vallen op zijn manier van spelen?
Maar goed, tijdens het WK juicht weer een horde dagjesmensen voor dat figuur. Mede omdat hij zo'n leuk oPkOmStMuZiEkJe heeft. Rot toch een eind op, man.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:40 schreef Mani89 het volgende:
VdV is wel ongelofelijk onsympathiek ja, en dat hoofd en lichaam werkt ook niet mee allemaal.
Omdat hij het vertelt alsof hij er zelf veel hinder van ondervindt, terwijl dat feitelijk en aantoonbaar niet zo is. Hij heeft gewoon op die kwalificatietoernooien bagger gepresteerd.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zou je niks over het kwalificatiesysteem mogen vinden als je er verliest?
Daar vertelde hij het ook weer op dedainerige en arrogante wijze. Zijn houding is gewoon verschrikkelijk arrogant en betweterig. Wie is hij om zo arrogant over te komen? Altijd een hoog woord over andere spelers, ondertussen zelf maar eeuwig zeuren en janken dat hij het zo zwaar heeft. Ik kan daar heel slecht tegen, wat zeg ik; verschrikkelijk slecht tegen.quote:En ik heb hem over Suljovic alleen maar horen roepen dat zijn stijl niet past bij VdV en alle energie uit hem trekt. Wat ik me gezien het tempo van VdV best kan voorstellen eigenlijk
Ja dat laatste was me al duidelijkquote:Op zondag 26 mei 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat hij het vertelt alsof hij er zelf veel hinder van ondervindt, terwijl dat feitelijk en aantoonbaar niet zo is.
[..]
Daar vertelde hij het ook weer op dedainerige en arrogante wijze. Zijn houding is gewoon verschrikkelijk arrogant en betweterig. Wie is hij om zo arrogant over te komen? Altijd een hoog woord over andere spelers, ondertussen zelf maar eeuwig zeuren en janken dat hij het zo zwaar heeft. Ik kan daar heel slecht tegen, wat zeg ik; verschrikkelijk slecht tegen.
Keuken en woonkamer zitten in dezelfde ruimtequote:Op zondag 26 mei 2019 20:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jij kon niet weten dat het bord er nu af was.
Laten we maar van het ergste uitgaan: een zoveelste Van Gerwen - White.quote:
3-3 allen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
We kunnen de stream wel weer uitzetten. Weer hetzelfde orgel.
Gelukkig doet Van Gerwen niet mee aan ET8.
Price doet het toch echt zelf met z'n T20-1-3quote:
Ik ga toeterend door de straten als die doodvermoeiende deciderreeks ten einde komt.quote:
Maar wie kan het.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga toeterend door de straten als die doodvermoeiende deciderreeks ten einde komt.
Scheelt dat hij niet meedoet in Denemarken, maar dan mag White er ook even vroeg uitvliegen.quote:
De Premier League is een gedrocht.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Zijn we aan het genieten Stijn? White in de Premjur Liek.
Finale hoeven we niet meer te spelen lijkt mequote:Op zondag 26 mei 2019 22:17 schreef Tagliano het volgende:
82 om 80 gemiddeld, in totaal 30 gemiste dubbels
Man man
Detailtjetwitter:ochepedia twitterde op zondag 26-05-2019 om 19:48:431,206 days have elapsed since Dave Chisnall last defeated MvG. reageer retweet
Demonstratiewedstrijdjequote:Op zondag 26 mei 2019 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Finale hoeven we niet meer te spelen lijkt me
KOKENDE BERUSTING.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Straks de vierde Pro Tour-finale tussen Van Gerwen en White dit jaar (3xET, 1xPC), waarbij de winnaar zoals altijd vooraf vaststaat.
Nummerbordgod kan er niet om lachenquote:Op zondag 26 mei 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig voor de vuilnisbak
[ afbeelding ]
* Doorgewinterde dartskijker.quote:
Volgende week staan we stil. Over twee weken de World Cup (lol).quote:
Anti-Nederland.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week staan we stil. Over twee weken de World Cup (lol).
Dat is een ding wat zeker is.quote:
De ranking waarmee geseed wordt, staat na vandaag vast. En de qualifiers voor die events 9 en 10 zijn op 22-23 juni. Denk dat we dat pas weten rond de aftrap van ET8 over drie weken.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is al bekend wie meedoen met ET9? Mike niet lijkt me want paar dagen later moet ie alweer in Las Vegas zijn
Je laat jezelf weer verleiden. Wat dom van je.quote:
Satire.quote:Op zondag 26 mei 2019 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je laat jezelf weer verleiden. Wat dom van je.
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 27-05-2019 om 14:56:59Erg teleurstellend dat de erg saaie White gisteren ET7 had gewonnen. Van Gerwen had als nummer 1 van de dartswereld nooit van White mogen verliezen in de finale van een ET in eigen land. Ik hoop dat White dit jaar geen titels meer gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
Geen gebroken armen of benen. Het is een positieve dag.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:09 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 27-05-2019 om 14:56:59Erg teleurstellend dat de erg saaie White gisteren ET7 had gewonnen. Van Gerwen had als nummer 1 van de dartswereld nooit van White mogen verliezen in de finale van een ET in eigen land. Ik hoop dat White dit jaar geen titels meer gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 27 mei 2019 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen gebroken armen of benen. Het is een positieve dag.
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 27-05-2019 om 15:20:32Het is wel slecht voor het imago van de dartsport dat White die vind ik geen uitstraling heeft dit jaar al 2 ET heeft gewonnen. Als White in 1 jaar 3 ET kan winnen dan moet Kyle Anderson dit ook kunnen. Ik hoop dat Kyle Anderson dit jaar nog zijn eerste ET gaat winnen #rtl7darts reageer retweet
twitter:JayShaw180 twitterde op maandag 10-06-2019 om 14:56:46PDC Director Rod Harrington has revealed he expects to see up to 20 European Tour events with a minimum total of £6m prize money within the next five years, with first-time events targeted in Russia, Scandinavia, Poland, Bulgaria and Romania. reageer retweet
twitter:DanDartsDawson twitterde op maandag 10-06-2019 om 15:08:38#EuroTourÜberAlles It's an ambitious and exciting plan, which Rod has long maintained should be the ultimate goal of the Euro Tour.But to get to that number of events, I think the tour would need restructuring - you need to make sure all 128 Tourcard holders can play & earn. https://t.co/3sWvhDuLPO reageer retweet
Schema is toch al prop en propvol. Hoe ga je dit realiseren waarbij ook alle toppers kunnen meedoen? Ga je PC's schrappen of de World Series?quote:Op maandag 10 juni 2019 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:JayShaw180 twitterde op maandag 10-06-2019 om 14:56:46PDC Director Rod Harrington has revealed he expects to see up to 20 European Tour events with a minimum total of £6m prize money within the next five years, with first-time events targeted in Russia, Scandinavia, Poland, Bulgaria and Romania. reageer retweet
twitter:DanDartsDawson twitterde op maandag 10-06-2019 om 15:08:38#EuroTourÜberAlles It's an ambitious and exciting plan, which Rod has long maintained should be the ultimate goal of the Euro Tour.But to get to that number of events, I think the tour would need restructuring - you need to make sure all 128 Tourcard holders can play & earn. https://t.co/3sWvhDuLPO reageer retweet
Paar PC's minder mag wel. Met 6 PC's minder kan je 3 weekenden inrichten voor ET's.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schema is toch al prop en propvol. Hoe ga je dit realiseren waarbij ook alle toppers kunnen meedoen? Ga je PC's schrappen of de World Series?
Dat zou kunnen, maar die hebben ze net toegevoegd. Lijkt me niet dat ze daar weer aan tornen alhoewel als je ET's zo inricht dat alle Tour Card Holders mee kunnen doen dat dat wel een goede vervanging kan zijn.quote:Op maandag 10 juni 2019 15:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Paar PC's minder mag wel. Met 6 PC's minder kan je 3 weekenden inrichten voor ET's.
Die World Series mogen van mij sowieso weg, maar daar gaan ze niet aan tornen lijkt me. Ik vrees echter dat ze helemaal nergens aan tornen en gewoon nog meer vrije weekenden afpakken. Dan is het echt helemaal aan de spelers om hun schema te plannen en bewaken.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:59 schreef El-Stinho het volgende:
https://tv.dartconnect.com/eventplayers/pdcnbhnq19et8
Zoek uw favoriet voor de ET8 HNQ in Denemarken.
Løkken? Laursen? Heinsoe?
@Scorpion_17 likt zijn wonden.quote:(3) Gerwyn Price v HNQ2/Ryan Harrington
(14) Stephen Bunting v Cody Harris/Teuvo Haverinen
(6) Peter Wright v Luke Woodhouse/William O'Connor
(11) Joe Cullen v Glen Durrant/Kevin Burness
(7) Rob Cross v Kirk Shepherd/Vincent van der Voort
(10) Ricky Evans v Steve West/Chris Dobey
(2) Daryl Gurney v Jose Justicia/Ryan Joyce
(15) Darren Webster v Jose De Sousa/Scott Taylor
(4) James Wade v Dennis Nilsson/Steve Lennon
(13) Jonny Clayton v HNQ1/Reece Robinson
(5) Adrian Lewis v Mike De Decker/Kyle Anderson
(12) Simon Whitlock v Mick Todd/Nathan Aspinall
(8) Mensur Suljovic v Gabriel Clemens/Mervyn King
(9) Dave Chisnall v Krzysztof Kciuk/Krzysztof Ratajski
(1) Ian White v Kim Viljanen/Martin Schindler
(16) Jermaine Wattimena v Steve Beaton/Michael Smith
Geef toe dat ie ook wel vaak n k-loting heeft in de eerste ronde.quote:Op donderdag 13 juni 2019 18:07 schreef El-Stinho het volgende:
Loting is out
[..]
@:Scorpion_17 likt zijn wonden.
But lets praytwitter:BullyBoy180 twitterde op donderdag 13-06-2019 om 17:15:32Ankle strapped up and on way to airport. Gotta play another event as a cripple 🙈😢 reageer retweet
Die dikkert heeft ook altijd fysieke maleur.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
But lets praytwitter:BullyBoy180 twitterde op donderdag 13-06-2019 om 17:15:32Ankle strapped up and on way to airport. Gotta play another event as a cripple 🙈😢 reageer retweet
Constant zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe lang staat clayton nog zo hoog trouwens? Die raakt al maanden niks.
laatste bezoek: 469 dagen, 6 uur geleden.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onerkende materiaalsponsor.
@:Raybar180
Ziet er redelijk uit als zijn oude barrels, maar met iets meer grip.quote:
Wat is dit voor reactie? Volgens mij ben jij zojuist ontbrand in woede.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
Durrant te laat op gang gekomen, maar niet gek met de nieuwe pijltjes. Dan kan je er ook niets aan doen dat die Burness gezellig onder een flinke druk 68 uitgooit.
[ afbeelding ]
Ik ben coulant voor Glen aangezien hij duidelijk op gang moest komen. Dat Burness op deze Euro Tour dus 2.000 van zijn 3.000 pond tot nu toe in 2019 verzamelt; tsja, ik kan boos worden maar dat heeft geen zin. Incidentele schroeidag, hoera.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor reactie? Volgens mij ben jij zojuist ontbrand in woede.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
Niels-Jorgen Hansen heeft de uitstraling van een pedofiel.
@Mani89twitter:bsd987 twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 14:22:33By winning that match, Kyle Anderson moves into the provisional World Matchplay spots at the expense of James Wilson. James Wilson also drops out of the provisional World Championship field by virtue of dropping out of the World Matchplay. reageer retweet
Cross heeft zich voor deze ET afgemeld. Van Barneveld heeft zich niet ingeschreven voor deze Q.quote:June 28-30, Prague, Czech Republic
1 Michael van Gerwen
2 Ian White
3 Gerwyn Price
4 Daryl Gurney
5 Peter Wright
6 James Wade
7 Adrian Lewis
8 Mensur Suljovic
9 Dave Chisnall
10 Ricky Evans
11 Steve Beaton
12 Michael Smith
13 Joe Cullen
14 Jonny Clayton
15 Simon Whitlock
16 Nathan Aspinall
Cheer up sleepy jeanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:mani89twitter:bsd987 twitterde op vrijdag 14-06-2019 om 14:22:33By winning that match, Kyle Anderson moves into the provisional World Matchplay spots at the expense of James Wilson. James Wilson also drops out of the provisional World Championship field by virtue of dropping out of the World Matchplay. reageer retweet
Gelukkig gaat Beaton nu Smiss oprollenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:19 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan hier niet goed naar kijken en dan maakt het niveau niet eens zo uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Eens zien hoe Smiss looptquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Beaton nu Smiss oprollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |