Mijn vader was ook een verzamelaar van oude schildersbenodigheden en we hadden ook zoiets alleen het model was heel anders.quote:
Ja maar ik ga volgende week gewoon werken, tenzij ze me weer naar huis sturen. Hoef toch maar 3 dagen.quote:
Hebben leuke dingen ertussen voor ons oudjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan denk je dat je 100 jaar terug in de tijd bent, ik zie het wel eens met rond zappen
Jij leest gewoon wat je wilt lezenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik las kutjesik dacht wtf tik jij nou weer
Ja je mede dwergen missen jequote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar ik ga volgende week gewoon werken, tenzij ze me weer naar huis sturen. Hoef toch maar 3 dagen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan denk je dat je 100 jaar terug in de tijd bent, ik zie het wel eens met rond zappen
quote:ONS
Voor plussers met zin in leven en een hart voor het verleden
quote:
Maar dan moet je wel opgeknapt zijn, anders lig je binnen een paar dagen weer tussen de vette lappen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar ik ga volgende week gewoon werken, tenzij ze me weer naar huis sturen. Hoef toch maar 3 dagen.
Pretty Little Liars?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Die met Kidman heeft een beetje dezelfde vibe vond ik Pretty Liars of hoe heette dat ding
Ik hoop ook dat je er weer snel bovenop bent.quote:
das een ander teamquote:
Zooooo goor waarom zeggen mensen dit WAAROMquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel opgeknapt zijn, anders lig je binnen een paar dagen weer tussen de vette lappen.
Die keek mijn aap nee bad liars? die van HBO top serie hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pretty Little Liars?Nogal een tienerserie heur GB.
quote:
Omdat het goor klinktquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zooooo goor waarom zeggen mensen dit WAAROM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |