De kerel is van de CU dus dan weet je het wel. Ze laten zich zelf de regels voor het leven voorschrijven door een religie en kunnen het dan niet uitstaan dat mensen een eigen weg kiezenquote:Op maandag 27 mei 2019 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, waarom mensen zich toch altijd maar met het leven van anderen willen bemoeien is mij een raadsel, doe de benzine dan ook maar 20 euro p ltr, en een hamburger van de Mac mag wat mij betreft 25 euro kosten.
Zet je caps lock even uit.quote:
Het is vergif wat een onzin. Zoveel dingen zijn vergif en daar hoor ik niemand over. Dit is ordinair burgertje pesten. Maar dat is tegenwoordig ook de enige taak van de overheid.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zet je caps lock even uit.
Dit land is alleen liberaal, als je geld hebt. Geen geld, geen vrije keuze. En daar verandert hij dus niks aan; heb je poen, dan kun je roken.
Het is natuurlijk logisch, dat roken meer en meer wordt ingedamd. Het is letterlijk vergif.
Ah, ik zie het al. Discussie zinloos.quote:
inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2019 19:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Discussie zinloos.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
de vvd als fake liberal party, doet alleen wat goed is voor corporate netherlands
Of D66 & Groen linksquote:Op maandag 27 mei 2019 19:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
inderdaad.
vergif
weet je wat vergif is
cyanide
Dan moet je straks naar de sigaretten-dealer op de hoek. Of gewoon pure wiet roken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:09 schreef Hathor het volgende:
Ja hoor prima, dan koop ik voortaan wel tabak dat van de vrachtwagen is gevallen, dan verdien je gewoon helemaal geen cent meer.
Ritje op en neer naar oost Europa is veel lucratiever. Daar komt sowieso al veel illegale rookhandel vandaan. Maatje van mijn broer is van Hongaarse komaf, en die komt elk jaar van een bezoekje aan familie terug met een kofferbak vol fake merk sigaretten, voor een habbekrats.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moet je straks naar de sigaretten-dealer op de hoek. Of gewoon pure wiet roken.
Die Polen gaan nu al regelmatig met de auto op en neer voor hun matties, alsof het moeite is om voor mij 2 sloffen mee te nemenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan moet je straks naar de sigaretten-dealer op de hoek. Of gewoon pure wiet roken.
Dat is een gat in de markt voor die Polen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die Polen gaan nu al regelmatig met de auto op en neer voor hun matties, alsof het moeite is om voor mij 2 sloffen mee te nemenZe verdienen er alleen maar aan.
Dat is het nu al, aangezien het daar nog geen 4 euro per pakje kost. Maar als het straks 20 euro per pakje hier kost wordt het ook lucratief om 2 sloffen van die polen te kopen en die pakjes weer door te verkopen aan kennissen. Zo creëer je dus een crimineel circuit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is een gat in de markt voor die Polen.
Er zijn periodes geweest dat ik dat deed maar dan rook je 25 jointjes op een dag en dat beinvloed toch wel de rest van je bezigheden. iig het temp waarin je die doetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
..en je figuur, want ik at dan de hele voorraadkast leeg. Ook gewoon non-stop.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat ik dat deed maar dan rook je 25 jointjes op een dag en dat beinvloed toch wel de rest van je bezigheden. iig het temp waarin je die doet
Ik koop expres geen snoep of dingen die je zo kan eten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
..en je figuur, want ik at dan de hele voorraadkast leeg. Ook gewoon non-stop.
Ik verwacht ook wel dat dat zal gebeuren. Tenminste,, nog meer zal gebeuren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is het nu al, aangezien het daar nog geen 4 euro per pakje kost. Maar als het straks 20 euro per pakje hier kost wordt het ook lucratief om 2 sloffen van die polen te kopen en die pakjes weer door te verkopen aan kennissen. Zo creëer je dus een crimineel circuit.
Ja ze moeten zelf weten als ze niet willen leren van fouten uit het verleden, misschien kan ik er nog profijt uit halen ^^quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat dat zal gebeuren. Tenminste,, nog meer zal gebeuren.
Ook zonder roken heb ik extra pauzes nodig op het werk en die neem ik dan ook, lekker met de rokers mee naar buiten als het mooi weer is, anders gewoon rondlopen en de benen strekken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ook altijd grappig om te zien dat rokers extra pauzes op werk 'nodig' hebben, anders redden ze het niet tot het eind van de werkdag![]()
Laten we het dan nog maar niet hebben over wat dit kost...
Bij een prijsverschil van 40 euro voor een slof is het ook de moeite waard voor een Nederlander om even op en neer naar Polen te rijden en 5 dozen sigaretten op te halen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die Polen gaan nu al regelmatig met de auto op en neer voor hun matties, alsof het moeite is om voor mij 2 sloffen mee te nemenZe verdienen er alleen maar aan.
Klopt, bij ons nemen de meesten ook extra pauzes om even met iets anders bezig te zijn dan werk, zijn zelfs aparte ruimtes voor ingericht. En de rokers gebruiken die tijd dus om te roken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij Apple laten ze mensen ook chillen om tot betere prestaties te komen. Goed als dat je beleid is.
Maar om de rokers extra pauzes te laten nemen en de rest niet, dat is gewoon krom.
Grappig dat je nou nét op deze post reageert, als je mijn latere post(s) ook had gelezen, dan had je geweten dat ik net zo goed de nodige pauzes neem, alleen absoluut niet zo vaak én lang als sommige rokers dit doen, DAT was mijn punt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:45 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ook zonder roken heb ik extra pauzes nodig op het werk en die neem ik dan ook, lekker met de rokers mee naar buiten als het mooi weer is, anders gewoon rondlopen en de benen strekken.
En nee dit kost geen cent want geen mens kan een volle werkdag produktief zijn.
Je gaat toch niet urenlang achter een schermpje zitten te turen, ik moet minimaal 1x per uur van mijn beeldscherm af. Dat deed ik toen ik nog rookte maar nu ik al een paar jaar gestopt ben doe ik dat nog steeds. Ik kan me nog herinneren dat ik niet zozeer ging roken omdat ik behoefte had aan nicotine, maar omdat ik behoefte had om even eruit te gaan voor korte pauze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |