quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit jij ook op discord eigenlijk?
Arbeid, en jij?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, nog wat leuks van plan vandaag?
Leuk leuk!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Krijg loge's straks, dus gaan de hele dag op pad
Ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Zolang we mannen onder elkaar zijn maakt het niet uit dat je soms een stijve krijgt. Dat is zelfs wel eens bij mijn vader gebeurd. Maak je er niet druk om. Ga naar de sauna om te kijken of het iets voor je is !
Heeft je pa een beetje een grote?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Zolang we mannen onder elkaar zijn maakt het niet uit dat je soms een stijve krijgt. Dat is zelfs wel eens bij mijn vader gebeurd. Maak je er niet druk om. Ga naar de sauna om te kijken of het iets voor je is !
Mijn vader heeft een hele grote penisquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft je pa een beetje een grote?
yow kom maarquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft zin om samen onbeperkt poffertjes/pannenkoeken te eten
Misschien een van de overwichtige users hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Maat!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien een van de overwichtige users hier.
Hallon vriend. Jij nog wilde weekendplannen?quote:
Nee. U?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallon vriend. Jij nog wilde weekendplannen?
Oh jammer. Raceweekend he. Al is er van een race waarschijnlijk niet heel veel sprake, maar het gaat natuurlijk om de kwali vandaag.quote:
Monaco he?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh jammer. Raceweekend he. Al is er van een race waarschijnlijk niet heel veel sprake, maar het gaat natuurlijk om de kwali vandaag.
quote:
Absoluut. Wordt wel 1 grote optocht.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]voor hotlaps wel een mooi circuit.
Genieten zo’n treintje. Maar we wachten op het moment dat er iemand vies crasht. Zonder gewond te raken uiteraard.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Absoluut. Wordt wel 1 grote optocht.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Genieten zo’n treintje. Maar we wachten op het moment dat er iemand vies crasht. Zonder gewond te raken uiteraard.
Ga je kijken?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Lekker upskeer?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Lekker bij de kapper, echt dolletjes
Gek hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar ik kom er net achter dat Cachet ook #ANONIEM is.
Lopen de vrouwen weer heftig soppende achter je aan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 11:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Lekker bij de kapper, echt dolletjes
Pics?!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fris, kort en pittig met een roze lok in het kuifje
Zou wel cru zijn als juist Jimmy zijn moeder een hoer zou zijn die om de twee maanden een abortus moet laten plegen.quote:
Moet zij wetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel cru zijn als juist Jimmy zijn moeder een hoer zou zijn die om de twee maanden een abortus moet laten plegen.
Net echtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met genoeg geld kun je wel weer wat zelfrespect terugkopen.
Sneue opmerking weer van de in-house taffesdebiel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel cru zijn als juist Jimmy zijn moeder een hoer zou zijn die om de twee maanden een abortus moet laten plegen.
Wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
vakantiegeld binnen, nog meer bolaño besteld b*tch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verdedigde je eer juist.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sneue opmerking weer van de in-house taffesdebiel.
Trappenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Robotstofzuigertje rondrijden hier, twijfel nog, of ik trap dat kutding aan gort of ik koop een bos rode rozen voor hem (vind het wel 'n hem)
Die woont hier (nog) niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het vrouwtje kan ook wel stofzuigen
Kan ook alleen maar over seks gaan bij jou. Heb je verder niks te melden ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eens een Spaanse in bed gehad?
ja raar ventje hè, godverdommequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan ook alleen maar over seks gaan bij jou. Heb je verder niks te melden ofzo?
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb genoeg interesses om een leven of 1500 te vullen, waar wil je het over hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Primaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek zelf een Spaans meisje en je weet precies wat ik bedoel.
Primaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoi lieve Haags, hoe is het leven?
Als Nederlander mag je klagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan valt er weinig te klagen.
Is Nederlander eigen toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of we hebben altijd wat te klagen.
Ik ben voor vegetarisme maar heb er ik niet op gestemd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
Ahahaha heb PvdD gestemd maar sta pan vol verschillende dieren op te warmen. 🤷🏻♀️
Bah wat hypocriet van je zegquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben voor vegetarisme maar heb er ik niet op gestemd.
Dat hele circus mag best wat aan de kaak gesteld worden.quote:
Geweldig meid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:34 schreef UitStraling het volgende:
WTF mijn zusje, kreeg net een foto van haar door op stap met Zweedse motorijders,, wat een fam
Ik ben voor een global leader.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat hele circus mag best wat aan de kaak gesteld worden.
We gaan en kunnen er toch niet uit dus dan maar wat tegengas.
Ze hebben het moeilijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Mijn bijenbloemen beginnen te bloeien maar nog geen bij gezien.
Ja maarja wie dan. Ik vind 1 persoon per continent wel wat. Met een handjevol raadsmensen, en afschaffing van geldelijke valuta. K pleeg dan wel zelfmoord want shit hit the fan de eerste generaties Ahahah.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geweldig meid.
[..]
Ik ben voor een global leader.
Doe dannnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maarja wie dan. Ik vind 1 persoon per continent wel wat. Met een handjevol raadsmensen, en afschaffing van geldelijke valuta. K pleeg dan wel zelfmoord want shit hit the fan de eerste generaties Ahahah.
Ik had een paar jaar geleden 30 bij 20 meter over aan het terras, had ik bloemen gezaaid voor bijen, beetje water af en toe en wat koeienmest, zat ik daar met mijn wijntjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:35 schreef Myrr het volgende:
Mijn bijenbloemen beginnen te bloeien maar nog geen bij gezien.
En nu zit je elke avond kansloos op fok tevergeefs toespelingen te maken naar de damesquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar geleden 30 bij 20 meter over aan het terras, had ik bloemen gezaaid voor bijen, beetje water af en toe en wat koeienmest, zat ik daar met mijn wijntje
Soms is het leven wel blikjes vis kopen bij de Lidl jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En nu zit je elke avond kansloos op fok tevergeefs toespelingen te maken naar de dames
Wat kan het toch snel gaan he
Nee man weet je hoe leuk mijn leven soms is en wat heeft een kind nou aan een moeder die zelfmoord heeft gepleegd.quote:
dacht dat jij wel in was voor een flink stuk vlees in je mondquote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben voor vegetarisme maar heb er ik niet op gestemd.
Jet is niet zo dat de Aarde morgen ontploft mocht je niet op tijd zijn hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:10 schreef Myrr het volgende:
Ik heb zo een ongelofelijk kut idee en ontwerp dat ik gewoon moet gaan doorhalen om het over een week en 12 uur af te hebben.Echt een mongool weer. Ben al bijna twee weken elke doordeweekse dag bezig met dit ding en niet eens op de helft.
Wat grappig ik ben de aarde aan het maken ahahahha.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jet is niet zo dat de Aarde morgen ontploft mocht je niet op tijd zijn he
Ja sterf anders gewoon. Zat nog te denken om pep te pakken maar laat maar hoor en bedankt.quote:
Laat eens wat zien dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat grappig ik ben de aarde aan het maken ahahahha.
Mmmm pepquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja sterf anders gewoon. Zat nog te denken om pep te pakken maar laat maar hoor en bedankt.
Het valt nog niet samen. T is glas is lood, maar dan met wegwerpplastic (wel alleen een bepaald type).quote:
Wat is het thema?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het valt nog niet samen. T is glas is lood, maar dan met wegwerpplastic (wel alleen een bepaald type).
Waarom vraag je dat?quote:
-,-quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:21 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent toch die knakker die altijd vsn die tyfusnummers post
Denk je dat echt jaquote:
Je bent gvd net gescheiden jezusquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Waarom krijg ik meer appjes van een of ander wijf van mijn werk dan van mijn meisje.
Kost geen drolquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:28 schreef Myrr het volgende:
Als je steeds je vermogen wilt halveren kun je het ook wel naar mij overmaken hoor ik verdien het tenminste.
Hahaha beetje wel hequote:
Hij heeft wel wat ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha beetje wel he
Op de goeie manier dat wel
Heb ook wel een zwak voor jou Noel ook al ben je een simpele drugsverslaafde.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha beetje wel he
Op de goeie manier dat wel
Nou zullen we lief voor elkaar zijn een keertje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Zo'n lief naïeve persoonlijkheid met rare trekjes.
K benoem gewoon een beetje mezelf hoor jeetje alleen ben ik ook nog fierce.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zullen we lief voor elkaar zijn een keertje.
Komt dat je nog echt niet meedoet in het leven, ja je hebt geworpen en je kunt voedsel betalen voor je kindje doordat je de vader bij je weet te houden maar daar blijft het wel bij, meer is het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
Snap echt niet die opgelegde norm van jarenlang studeren en daarna jaren lang werken terwijl je ook gewoon hoer kunt worden een tiental jaar, een inkomen hebben als Rutte, heel veel sparen en daarna gewoon genieten.
Kechlife.
Zonder hem heb ik veel meer geld. Dan krijg je allemaal toeslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat je nog echt niet meedoet in het leven, ja je hebt geworpen en je kunt voedsel betalen voor je kindje doordat je de vader bij je weet te houden maar daar blijft het wel bij, meer is het niet
Ja dat is tientjeswerk johquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik veel meer geld. Dan krijg je allemaal toeslagen
Bij je weet te houden Jezus. Ik heb gewoon een goeie gelijkwaardige partner uitgekozen (en andersom) die verantwoordelijkheid heeft die te meten is aan die van mij.
Ja voor jou met je rijkelui kutquote:
Komt omdat je te koop loopt met je rijke gedoe waardoor je nooit echte liefde zult hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar wel, collega die ik al 10 jaar ken, knappe vrouw hoor ergens maar ik zat van de week naar haar kruis te staren want ze had een zwarte legging aan en zat wel even te staren naar haar kutje maar goed verder niet echt boeiend maar ze dag dat en nu valt ze me een beetje lastig
Is ook niet altijd makkelijk laveren meid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja voor jou met je rijkelui kut
De middenklasse heeft het niet zo breed en wel realiteitszin. Zat wijven die zich voor die paar tientjes zwanger laten neuken.
Ooh heb echt wel leuke en warme liefdes gehad hoor, jij begint pas.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Komt omdat je te koop loopt met je rijke gedoe waardoor je nooit echte liefde zult hebben.
Haha, oepsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar wel, collega die ik al 10 jaar ken, knappe vrouw hoor ergens maar ik zat van de week naar haar kruis te staren want ze had een zwarte legging aan en zat wel even te staren naar haar kutje maar goed verder niet echt boeiend maar ze dag dat en nu valt ze me een beetje lastig
Joh ik ben bijna 30 en pas aan mijn tweede echte relatie. Mensen zijn minder inwisselbaar dan spullen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh heb echt wel leuke en warme liefdes gehad hoor, jij begint pas.
Ik kom uit een knalrood gezin uit de armere regionen van Schotland dus nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Ken wel een paar rijke (paar mil) mensen en eigenlijk vind ik maar 2 ervan echt leuk. Voor de rest is alles vanzelfsprekend en materiaal. Zelfs mensen. Zo kijk jij er ook een beetje naar. Wel jammer.
Ahja waar komen al die rijke mensen waar je het zo vaak over hebt vandaan danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom uit een knalrood gezin uit de armere regionen van Schotland dus nee.
Dat laatste was een grapje en eigenlijk wil ik wel dat je tussen de regels door kunt lezen, als ik zeg je zult wel een gouden kutje hebben met frambozensmaak als hij zijn vakantiegeld op geeft om jou naar je moeder te laten gaan dan bedoel ik simpelweg dag dat die man wel heel erg van je zal houden, mooi maar ook wel vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Joh ik ben bijna 30 en pas aan mijn tweede echte relatie. Mensen zijn minder inwisselbaar dan spullen.
Ik zeg niet mijn laatste relatie, maar Jezus.
Denken dat ik een frambozenkut heb omdat hij zijn salaris in mijn ticket wil steken zegt wel wat.
Hebben hard gewerkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahja waar komen al die rijke mensen waar je het zo vaak over hebt vandaan dan
Ah ja true. Denk niet dat het vanzelfsprekend is tegenwoordig. Bij elkaar blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste was een grapje en eigenlijk wil ik wel dat je tussen de regels door kunt lezen, als ik zeg je zult wel een gouden kutje hebben met frambozensmaak als hij zijn vakantiegeld op geeft om jou naar je moeder te laten gaan dan bedoel ik simpelweg dag dat die man wel heel erg van je zal houden, mooi maar ook wel vanzelfsprekend.
Denk wel dat het doelloos zal voelen op een gegeven moment als je je veel kunt veroorloven en alles vanzelfsprekend is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dat vele geld helemaal niet prettig
Lief van je kerel, ook al vind ik het vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ah ja true. Denk niet dat het vanzelfsprekend is tegenwoordig. Bij elkaar blijven.
Liefde is niet vanzelfsprekend als je steeds weer uit elkaar gaat. Bij elkaar blijven kost werk en doorzettingsvermogen. Gaat niet vanzelf allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief van je kerel, ook al vind ik het vanzelfsprekend.
Ben je wel eens blij met een waxinelichtje of dat je een pot verf hebt gekocht voor die ene muur, dat gevoel is dan compleet weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk wel dat het doelloos zal voelen op een gegeven moment als je je veel kunt veroorloven en alles vanzelfsprekend is.
Ja dat doen ze, tonnen, nee serieus miljoenen, het zijn geen onmensen en ze zijn rood opgevoed.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
Mja met geld kun je ook weer doelen stellen denk ik. Dingen opzetten.
Ben normaler dan je zou denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ook wel een zwak voor jou Noel ook al ben je een simpele drugsverslaafde.
Ja daarom. Toen we hier kwamen kijken (mijn huurbaas staat in de quote) en ik was weg van de woning maar zei wel van bohhhhh er moet veel gedaan worden. Toen zei hij Ja de kosten zitten niet in het opknappen. Dacht Koekoek maar wist wel hij komt uit een rijke fam dus heeft geen idee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je wel eens blij met een waxinelichtje of dat je een pot verf hebt gekocht voor die ene muur, dat gevoel is dan compleet weg.
Ik kom er nu aanquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom je helpen. Breng he strijkijzer mee ik heb pep en bier.
Simpele mensen zijn leuke mensen. Niet zo vermoeiend als ik ben.quote:
Wat versta je onder simpelquote:
Jouw hoofd draait contant overuren maar je bent echt wel een leuk mens.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Simpele mensen zijn leuke mensen. Niet zo vermoeiend als ik.
Nou ja als je kaal wordt heb je niet zoveel keuze meer he.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel, ik heb altijd een kuif gehad en later wat lokken naar voren en de rest kaal, oude punker, roze, blauw, dracula zwart dit dat, maar nu ik ouder aan het worden ben, kaal want dat staat me ook wel want leuk knap gezicht, doen?
Ach, ik heb ooit alles gemillimeterd gehad en alleen een geblondeerd kuifjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel, ik heb altijd een kuif gehad en later wat lokken naar voren en de rest kaal, oude punker, roze, blauw, dracula zwart dit dat, maar nu ik ouder aan het worden ben, kaal want dat staat me ook wel want leuk knap gezicht, doen?
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw hoofd draait contant overuren maar je bent echt wel een leuk mens.
Gaat nog.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja als je kaal wordt heb je niet zoveel keuze meer he.
Wel geil altijd als je weet dat een vrouwenhoofd overloopt maar ze toch nog een beetje normaal overkomt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.
Nou ontzettend.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel geil altijd als je weet dat een vrouwenhoofd overloopt maar ze toch nog een beetje normaal overkomt.
Jeetje wat bekrompenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje mijn vooroordeel dat ik mensen die drugs nodig hebben extreem saai vind.
Jij bent altijd mad hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ontzettend.
Echt een korpsballenuitspraak dit van oh wat geweldig dat ik dit invul.
Gelukkigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb add. In het echt vinden mensen me kalm, maar typend minder. Ik typ veel meer dan dat ik praat.
Rawrquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ontzettend.
Echt een korpsballenuitspraak dit van oh wat geweldig dat ik dit invul.
Ja doodsaai. Was jaren terug veel leuker toen we nog mochten kankeren, leuke gifjes en plaatjes posten en elkaar het leven zuur mochten maken zonder bans.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is het te belegen en gewoon hier voor mij
Nu ben je ook een uitgebluste moeder, lieve schat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja doodsaai. Was jaren terug veel leuker toen we nog mochten kankeren, leuke gifjes en plaatjes posten en elkaar het leven zuur mochten maken zonder bans.
Toen heb ik zelfs nog fissa gedaan met een groepje fokkers. Nu zou ik daar echt geen behoefte aan hebben.
Nou ben best een losbandige moeder hoor als ik geen verantwoordelijkheid heb.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:24 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nu ben je ook een uitgebluste moeder, lieve schat.
Tijden zijn veranderd.
Lekker paar puntjes sos pakken met je vriend? Gelijk heb je, man.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben best een losbandige moeder hoor als ik geen verantwoordelijkheid heb.
Mijn vrienden doen dit met mijn sos.quote:Op zondag 26 mei 2019 00:37 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Lekker paar puntjes sos pakken met je vriend? Gelijk heb je, man.![]()
Niet dat ik al vader ben, maar ik ben bekend met alcohol en drugs avondjes.
[ afbeelding ]
Hallootjesquote:
En met jou?quote:
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingerenquote:Op zondag 26 mei 2019 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
Goedenmiddag, wat doen jullie op deze dag des Heren?
goed planquote:Op zondag 26 mei 2019 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingeren
Jij?
Ik ookquote:Op zondag 26 mei 2019 13:26 schreef Chloroform het volgende:
En komende week maar drie dagen werken, fuck yes
Nieuwe koelkast installeren, F1 kijken, serie kijken, studeren en aftrekken tussen die dingen door.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:07 schreef JimmyDean het volgende:
Goedenmiddag, wat doen jullie op deze dag des Heren?
maak er een netflix serie vanquote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
btje jammer dat niemand de bijbel gaat lezen
Heb geen zin in dat malle boekje sorry vriend.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:29 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
btje jammer dat niemand de bijbel gaat lezen
Lekker zegquote:
Ik ook, vooral omdat ik heel juni ook geen 5-daagse werkweek hebquote:
Dat is niet normaal hoor, je hebt daarna ook nog zes weken vakantie 🤔quote:Op zondag 26 mei 2019 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, vooral omdat ik heel juni ook geen 5-daagse werkweek heb
20 juli pasquote:Op zondag 26 mei 2019 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is niet normaal hoor, je hebt daarna ook nog zes weken vakantie 🤔
tmiquote:Op zondag 26 mei 2019 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Btje netflixen, btje op de bank liggen, btje vingeren
Jij?
Heel niequote:
Misschien moet jij ook eens iemand vingeren, ouwe frustibomquote:
Ik had een escape roomquote:Op zondag 26 mei 2019 13:47 schreef JimmyDean het volgende:
Even kijken welke losers er gisteravond online zijn geweest hoor. Altijd leuk.
Vorige maand nog gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens iemand vingeren, ouwe frustibom
Dat magquote:
Haha kijk deze 9 tot 5 loonslaaf de zaterdagavond eens op een voetstuk hebben staan.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:47 schreef JimmyDean het volgende:
Even kijken welke losers er gisteravond online zijn geweest hoor. Altijd leuk.
Oh ja, je fuckbuddyquote:
Was het maar 9 tot 5.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha kijk deze 9 tot 5 loonslaaf de zaterdagavond eens op een voetstuk hebben staan.
Waarom nietquote:
Jezus zou het ook niet echt aanraden imo.quote:Op zondag 26 mei 2019 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb geen zin in dat malle boekje sorry vriend.
Je vindt haar te min hequote:
Maar je hebt haar al wel paar keer geneuktquote:
We hebben vorig jaar een tijdje gedate, en ik ben laatst even bij haar langs geweest, maar daar blijft het bij wat mij betreft.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je hebt haar al wel paar keer geneukt
Hoe lelijk is ze op een schaal van 1 t/m 10?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar een tijdje gedate, en ik ben laatst even bij haar langs geweest, maar daar blijft het bij wat mij betreft.
Niet heel lelijk, ook niet heel mooi. Zo'n typisch Nederlandse meid.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lelijk is ze op een schaal van 1 t/m 10?
Ik ken nochtans wel een x aantal erg knappe Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet heel lelijk, ook niet heel mooi. Zo'n typisch Nederlandse meid.
Denk dat iedereen die wel kent, totaal niet relevant en ook niet interessant.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nochtans wel een x aantal erg knappe Nederlandse vrouwen.
Er zit een verschil tussen kennen en kennen.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die wel kent, totaal niet relevant en ook niet interessant.
Dus als ze volgende week belt met dat ze klaar ligt voor je, zou je niet gaan?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We hebben vorig jaar een tijdje gedate, en ik ben laatst even bij haar langs geweest, maar daar blijft het bij wat mij betreft.
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen kennen en kennen.
Misschien welquote:Op zondag 26 mei 2019 14:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus als ze volgende week belt met dat ze klaar ligt voor je, zou je niet gaan?
quote:Op zondag 26 mei 2019 14:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hoor je hebt een super geweldig leven met veel vrouwen en veel geld, maar toch zit je het hele weekend op FOK!
Weet niet hoor, maar iets klopt er niet aan jouw praatjes.
Ja, ik ben altijd eerlijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ze dat je haar eigenlijk helemaal niks vind?
Typischquote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2019 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dan een soort hoerenloper maar alle mooie meisjes zijn al bezet.
Wellicht kun je haar op de reservelijst zetten om je kinderen te baren mocht er niets beters voor je in zitten.quote:
Wellicht zal ze wel eens haar pil "vergeten" te nemen.quote:Op zondag 26 mei 2019 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht kun je haar op de reservelijst zetten om je kinderen te baren mocht er niets beters voor je in zitten.
Lullig ditquote:Op zondag 26 mei 2019 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht kun je haar op de reservelijst zetten om je kinderen te baren mocht er niets beters voor je in zitten.
Klopt, vond het ook wel leuk hoor :$quote:
Vind je het lastig om leuk te doen tegen die jongenquote:Op zondag 26 mei 2019 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, vond het ook wel leuk hoor :$
Tegen Jimmy?quote:Op zondag 26 mei 2019 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind je het lastig om leuk te doen tegen die jongen
Bedoelde niet Jimmy eigenlijk maar daar geldt hetzelfde voor ja nu je het zegt hahaquote:
Heb sowieso moeite met leuk doen, dat zou jij toch moeten weten hahaquote:Op zondag 26 mei 2019 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde niet Jimmy eigenlijk maar daar geldt hetzelfde voor ja nu je het zegt haha
Ja dat weet ikquote:Op zondag 26 mei 2019 14:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb sowieso moeite met leuk doen, dat zou jij toch moeten weten haha
Staat je koelkast al? Zo ja, pics
I know you love mequote:Op zondag 26 mei 2019 14:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Ja maar nog niet aangesloten want moest vier uur wachten dus mag pas rond kwart over vier aansluiten
Haha heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |