Hahaha beetje wel hequote:
Hij heeft wel wat ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha beetje wel he
Op de goeie manier dat wel
Heb ook wel een zwak voor jou Noel ook al ben je een simpele drugsverslaafde.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha beetje wel he
Op de goeie manier dat wel
Nou zullen we lief voor elkaar zijn een keertje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:32 schreef Myrr het volgende:
Zo'n lief naïeve persoonlijkheid met rare trekjes.
K benoem gewoon een beetje mezelf hoor jeetje alleen ben ik ook nog fierce.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zullen we lief voor elkaar zijn een keertje.
Komt dat je nog echt niet meedoet in het leven, ja je hebt geworpen en je kunt voedsel betalen voor je kindje doordat je de vader bij je weet te houden maar daar blijft het wel bij, meer is het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
Snap echt niet die opgelegde norm van jarenlang studeren en daarna jaren lang werken terwijl je ook gewoon hoer kunt worden een tiental jaar, een inkomen hebben als Rutte, heel veel sparen en daarna gewoon genieten.
Kechlife.
Zonder hem heb ik veel meer geld. Dan krijg je allemaal toeslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat je nog echt niet meedoet in het leven, ja je hebt geworpen en je kunt voedsel betalen voor je kindje doordat je de vader bij je weet te houden maar daar blijft het wel bij, meer is het niet
Ja dat is tientjeswerk johquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zonder hem heb ik veel meer geld. Dan krijg je allemaal toeslagen
Bij je weet te houden Jezus. Ik heb gewoon een goeie gelijkwaardige partner uitgekozen (en andersom) die verantwoordelijkheid heeft die te meten is aan die van mij.
Ja voor jou met je rijkelui kutquote:
Komt omdat je te koop loopt met je rijke gedoe waardoor je nooit echte liefde zult hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar wel, collega die ik al 10 jaar ken, knappe vrouw hoor ergens maar ik zat van de week naar haar kruis te staren want ze had een zwarte legging aan en zat wel even te staren naar haar kutje maar goed verder niet echt boeiend maar ze dag dat en nu valt ze me een beetje lastig
Is ook niet altijd makkelijk laveren meid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja voor jou met je rijkelui kut
De middenklasse heeft het niet zo breed en wel realiteitszin. Zat wijven die zich voor die paar tientjes zwanger laten neuken.
Ooh heb echt wel leuke en warme liefdes gehad hoor, jij begint pas.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Komt omdat je te koop loopt met je rijke gedoe waardoor je nooit echte liefde zult hebben.
Haha, oepsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Raar wel, collega die ik al 10 jaar ken, knappe vrouw hoor ergens maar ik zat van de week naar haar kruis te staren want ze had een zwarte legging aan en zat wel even te staren naar haar kutje maar goed verder niet echt boeiend maar ze dag dat en nu valt ze me een beetje lastig
Joh ik ben bijna 30 en pas aan mijn tweede echte relatie. Mensen zijn minder inwisselbaar dan spullen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooh heb echt wel leuke en warme liefdes gehad hoor, jij begint pas.
Ik kom uit een knalrood gezin uit de armere regionen van Schotland dus nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:54 schreef Myrr het volgende:
Ken wel een paar rijke (paar mil) mensen en eigenlijk vind ik maar 2 ervan echt leuk. Voor de rest is alles vanzelfsprekend en materiaal. Zelfs mensen. Zo kijk jij er ook een beetje naar. Wel jammer.
Ahja waar komen al die rijke mensen waar je het zo vaak over hebt vandaan danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom uit een knalrood gezin uit de armere regionen van Schotland dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |