Hartaanval.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Zoiets. Iedereen is welkom![]()
Als extra service stuur ik eenieder die daar prijs op stelt elke dinsdagavond een dm met een reminder
Plezier ende jolijtquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dat er geraden wordt wat jij ermee bedoelt?
Owquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom? Volgens mij doet de Haas het niet erg lekker in Monaco dit jaar.
Hartaanval?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Als extra service stuur ik eenieder die daar prijs op stelt elke dinsdagavond een dm met een reminder
die heeft ze ook een keer gedaanquote:
ik weet, leuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Niet naar gekeken
Had Kyvat en wilde wat updaten
Ohw, ik zag een gezicht met een puntkin en een dikke reet die erboven uitstak.quote:
3x Haas nu, dus hopelijk vallen ze mee (als in niet tegenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is misschien niet zo'n slecht idee, hoewel de teamgenoot van Kvyat wel heel lekker ging.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:28 schreef Prisha het volgende:
Oh die fanfare voor mijn deur vorige week was inderdaad de avondvierdaagse. Hadden ze hier dus een rustpunt ingesteld. En niet doorgegeven aan de buurtbewoners.
Iets met aanvallen ?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Raad het plaatje.
[ afbeelding ]
Dat idd voordat je ademhaalt weet ze het antwoord alquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het nadeel is dat PB ook meedoet bij Tonja. Zij heeft zulk snel internet dat ze de plaatjes al ziet voordat Tonja ze getekend heeft.
Mooi hè. Dat is allemaal mogelijk tijdens de Tonja Tekenshow ow ow ow ow!!!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik zag een gezicht met een puntkin en een dikke reet die erboven uitstak.
Tilly kan haar goed aan. Til is ook enorm snel. Alleen nu met die handjes wat lastiger denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het nadeel is dat PB ook meedoet bij Tonja. Zij heeft zulk snel internet dat ze de plaatjes al ziet voordat Tonja ze getekend heeft.
haardosquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi hè. Dat is allemaal mogelijk tijdens de Tonja Tekenshow ow ow ow ow!!!!!!
Ik gooi er nog eentje in.
Laatste
[ afbeelding ]
Mo!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi hè. Dat is allemaal mogelijk tijdens de Tonja Tekenshow ow ow ow ow!!!!!!
Ik gooi er nog eentje in.
Laatste
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad wel kut. De ene heeft sneller internet dan een ander...quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Is blocken een optie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel kut. De ene heeft sneller internet dan een ander...
PB is coolquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was volgens mij 1 van de weinige in UTO die PB grappig vond
Dit gebeurt dus ook regelmatig. Gedoe om wie eerst wasquote:
Zelfkennisquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:32 schreef Five4Nine het volgende:
Ik denk veel te ver door vaak.
Ik dacht aan leeghoofd.
Omdat, laat ook maar
Crashjean is z'n bijnaam.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Grossjean doet het goed hoor betrouwbare driver
Als de reactie er boven staat lijkt het me duidelijk tochquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit gebeurt dus ook regelmatig. Gedoe om wie eerst was
Gewoon stoken dit en wij een andere pakken, je bent bang gewoon nuquote:
Ja..maar het gaat zo snel dat tonja het niet altijd ziet. En als iedereen tegelijk met het antwoord komt...tonja gaat dan seconden tellen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Als de reactie er boven staat lijkt het me duidelijk toch
Jij moet je mond eerst eens spoelen voordat je tegen mij begint te praten. Volgens mij zit er een soort van jaloezie achter heb ik zo nu en dan het idee.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat vrouwen het sneller raden, want je moet heel simpel denken
Ik ga niet nog een keer ruilenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon stoken dit en wij een andere pakken, je bent bang gewoon nu
Jah maar ik kan dan altijd laten zien hoe het op mijn chat binnen komt. tot op de seconde.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit gebeurt dus ook regelmatig. Gedoe om wie eerst was
Ik verouder heel langzaam jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij moet je mond eerst eens spoelen voordat je tegen mij begint te praten. Volgens mij zit er een soort van jaloezie achter heb ik zo nu en dan het idee.
Dit was het 40+ topic toch? Ik ben 37... jij denk ik 15?
Tja, het ging nu al te snel voor haarquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja..maar het gaat zo snel dat tonja het niet altijd ziet. En als iedereen tegelijk met het antwoord komt...tonja gaat dan seconden tellen.
Je gaat het wel beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |