Of je zet .jpg achter je fotoquote:Op maandag 27 mei 2019 11:02 schreef Sicstus het volgende:
Boerenkippesoep
[ afbeelding ]
Ah jammer, foto's van imgur mogen niet meer kennelijk![]()
Het is een .pngquote:
Ik ben er ook vaker mee aan het pielen. Ik gebruik de app nooit, de desktopversie geeft wel de optie om direct links voor fora te kopiëren.quote:Op maandag 27 mei 2019 11:15 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het is een .pngmaar toch bizar, ik gebruikte gewoon de kopieerknop in imgur...
Ja ik gebruik ook de desktopversiequote:Op maandag 27 mei 2019 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er ook vaker mee aan het pielen. Ik gebruik de app nooit, de desktopversie geeft wel de optie om direct links voor fora te kopiëren.
Chineesquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Vanmiddag kwam een vriend onverwachts langs met moorkoppen
Vanavond Chinees besteld
Lekker!!!!quote:
Shilla!quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:44 schreef realAIVD het volgende:
Vandaag een tripje gemaakt naar de Koreaanse toko in Amsterdam/Gelderlandplein, was er nog niet eerder geweest.
Superleuk, vooral de eethoek en het assortiment hapjes die je daar kunt eten of mee naar huis kan nemen.
Als lunch nu Gimbap spicy pork....te lekker!![]()
[ afbeelding ]
Oooh, wat leuk! Ik kende het nog niet (kwam kort geleden achter hun bestaan dus ja, ik MOEST er heen! :-D)quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Shilla!![]()
Ga ik 1x in de 2 maanden heen ongeveer voor Koreaanse inkopen.
De bakjes met eten zoals wat jij hebt zijn heerlijk, maar wel flink aan de prijs jammergenoeg.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:44 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Oooh, wat leuk! Ik kende het nog niet (kwam kort geleden achter hun bestaan dus ja, ik MOEST er heen! :-D)
En ja, die kant-en-klare hapjes zijn wel prijzig, maar als ik in zo'n hoeveelheid sushi koop, ben ik dat denk ik ook wel kwijt (eerst keer echte gimbap, wat geweldig lekker!!)
En ik heb voor vanavond ook een bakje kant-en-klare jjajangmyeon gekocht en 2 banchan (pickled peppers en zoete lotuswortel), hoef ik alleen nog maar noodles te koken.
Ik eet zelden kant-en-klaar voedsel, maar als ik die Shilla naast de deur zou hebben, dan deed ik dat denk ik één keer in de week!![]()
Heb trouwens ook 2 blokken jinmi chunjang gekocht om zelf jjajangmyeon te kunnen maken, dat was dan weer niet zo duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |