abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:11:45 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187256603
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Kokcu, Hendriks, Azarkan en Bannis.

Dan heb ik het nog niet eens over de spelers die het nu 'prima' doen, maar altijd nog een stap kunnen maken zoals El Bouchataoui, Burger, Hall, Lewis, Geertruida. Dit zijn in ieder geval spelers die niveau Heerenveen/Vitesse wel gaan redden en in ieder geval geld op kunnen leveren. Eventuele verdere ontwikkeling als basispeler van Feyenoord 1 sluit ik ook niet uit bij met name El Bouchataoui, Geertruida en Hall.

Denk dat Hartman en van der Sloot het ook zeker kunnen redden, maar dat wordt allemaal wat jong om nu al te voorspellen.
Van der Sloot gaat naar Ajax als ik me niet vergis.

Je hebt het sowieso bijna alleen maar over verdedigers. Veel te weinig creativiteit. Sowieso een probleem in Nederland bij opleiden van spelers. Niet alleen bij Feyenoord...

Als je spelers gaat opleiden voor het niveau Heerenveen en Vitesse ben je sowieso niet goed bezig. Je wilt geen spelers verkopen die niet goed genoeg voor het eerste zijn, maar spelers die zo goed zijn dat ze naar een niveau hoger kunnen dan het eerste. Dat levert geld op. De rest is gewoon tijd- en geldverspilling.

Feyenoord O19 werd net geen kampioen. Ajax was net even een heel klein beetje beter. Verschil is alleen dat de spelers van Ajax gemiddeld 2 jaar jonger waren dan die van Feyenoord. Resultaten in de jeugd van elftallen is niet belangrijk. Je kunt alleen naar spelers afzonderlijk kijken. In welk jeugdelftal spelen ze mee op welke leeftijd, hoe bepalend zijn ze, zitten hun sterke punten in fysiek, techniek of tactiek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:30:11 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187256906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Die gaf juist laatst aan te willen blijven, voor wat het waard is.

Nicolai Jörgensen heeft niet langer zijn zinnen gezet op een vertrek bij Feyenoord, dat meldt de Deense site BT.. De 28-jarige Deense aanvaller werd verleden seizoen nog in verband gebracht met een overgang naar Newcastle United maar uiteindelijk ging dit, mede door zijn matige WK niet door.

“Ik heb een heel goed en stabiel jaar nodig”, zegt de aanvaller die afgelopen seizoen 7 maal doel trof in 24 duels. “Daarna zien we wel verder.” stelt hij.

Ok dat was mij nog niet bekend.
Maar goed, lijkt me ook duidelijk. Die kan nooit een leuke club vinden met zijn statistieken en heeft het voordeel dat er toch geen andere spits is. Ik neem aan dat hij het niet gaat verliezen van Vente.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:32:54 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187256937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze zullen wel weer proberen om wat spelers te huren, en misschien trappen ze in wat zaakwaarnemers die hun transfervrije spelers willen lozen.
Maher was een goede geweest voor ze en die hebben ze niet gepakt. Geen idee of ze daar natuurlijk mee bezig zijn geweest.

Spelers huren is gewoon een slechte constructie. Ze leveren niets op. Korte termijn visie. Je kunt dan beter een aantal met meer jeugdspelers spelen in de subtop en als je er een paar pareltjes tussen heb zitten die verkopen voor wat meer geld dan spelers huren.

Transfervrije spelers zijn over het algemeen spelers die niemand anders wil hebben. Zijn vaak wat ouder en zijn dus gemiddeld duurder en zitten jeugdspelers in de weg. Ook niet echt positief.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:45:45 #124
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187257108
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Van der Sloot gaat naar Ajax als ik me niet vergis.

Je hebt het sowieso bijna alleen maar over verdedigers. Veel te weinig creativiteit. Sowieso een probleem in Nederland bij opleiden van spelers. Niet alleen bij Feyenoord...

Als je spelers gaat opleiden voor het niveau Heerenveen en Vitesse ben je sowieso niet goed bezig. Je wilt geen spelers verkopen die niet goed genoeg voor het eerste zijn, maar spelers die zo goed zijn dat ze naar een niveau hoger kunnen dan het eerste. Dat levert geld op. De rest is gewoon tijd- en geldverspilling.

Feyenoord O19 werd net geen kampioen. Ajax was net even een heel klein beetje beter. Verschil is alleen dat de spelers van Ajax gemiddeld 2 jaar jonger waren dan die van Feyenoord. Resultaten in de jeugd van elftallen is niet belangrijk. Je kunt alleen naar spelers afzonderlijk kijken. In welk jeugdelftal spelen ze mee op welke leeftijd, hoe bepalend zijn ze, zitten hun sterke punten in fysiek, techniek of tactiek.
Zijn zeker niet alleen maar verdedigers die ik noem. Geen idee hoe je daar bij komt. Daarnaast is het gewoon afwachten welke spelers de stap maken, maar de potentie is er. Gewoon heel lastig in te schatten op enkele uitzonderlijke/goede talenten na waarbij je het meteen ziet. Bij Feyenoord zie ik zoals gezegd Kokcu, Hendriks en Azarkan het eerste zeker halen. Al moet de laatste fysiek nog wel wat ontwikkelen.

Overigens niet eens. Een aantal spelers opleiden voor niveau Vitesse/Heerenveen is niet per se slecht. Die zitten er altijd tussen, bij elke club en kun je bovendien ook geld aan verdienen. Niet veel, maar het kan prima.

En over dat gemiddelde van 2 jaar schijnt ook niet helemaal te kloppen. Heb het zelf niet nagerekend, maar schijnt gemiddeld 0,8 jaar te zijn, zo schreef het NRC nog kort geleden. Zou me niets verbazen, want in Amsterdam zijn ze sowieso wel goed in overdrijven. ;)

Feyenoord wint spectaculair met 5-3. Maar de krachtsverhoudingen moeten in perspectief worden geplaatst: Feyenoord speelt met een ploeg die gemiddeld bijna een jaar ouder is, 17,7 tegen 16,9 jaar. Ajax schuift talenten al jong door, er speelt ook een jongen van 15 jaar mee – waar Feyenoord met Kokcü (18) en Wouter Burger (18) krachten heeft die al debuteerden in het eerste.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:47:25 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187257136
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:45 schreef fetX het volgende:
Azarkan
Familie van?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:50:52 #126
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187257210
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Familie van?
Geen idee eigenlijk.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:52:33 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187257236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maher was een goede geweest voor ze en die hebben ze niet gepakt. Geen idee of ze daar natuurlijk mee bezig zijn geweest.

Spelers huren is gewoon een slechte constructie. Ze leveren niets op. Korte termijn visie. Je kunt dan beter een aantal met meer jeugdspelers spelen in de subtop en als je er een paar pareltjes tussen heb zitten die verkopen voor wat meer geld dan spelers huren.

Transfervrije spelers zijn over het algemeen spelers die niemand anders wil hebben. Zijn vaak wat ouder en zijn dus gemiddeld duurder en zitten jeugdspelers in de weg. Ook niet echt positief.
Transfervrij is er vast wel iets te vinden wat een redelijke speler voor Feyenoord kan worden, en gehuurde spelers zijn ook niet erg als je het maar weet te beperken. Maar als die een gat in het team kunnen opvullen waar geen jeugdspeler voor handen is dan is het een prima keuze, zeker als je daardoor wel sportieve prestaties kan leveren en geld kan verdienen door Europees goed te presteren bijvoorbeeld. Als je geen geld hebt moet je gewoon creatief zijn, maar als je spelers huurt moet je het wel aanvullen met eigen jeugd ja.
Oh.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:53:06 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_187257243
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Zijn zeker niet alleen maar verdedigers die ik noem. Geen idee hoe je daar bij komt. Daarnaast is het gewoon afwachten welke spelers de stap maken, maar de potentie is er. Gewoon heel lastig in te schatten op enkele uitzonderlijke/goede talenten na waarbij je het meteen ziet. Bij Feyenoord zie ik zoals gezegd Kokcu, Hendriks en Azarkan het eerste zeker halen. Al moet de laatste fysiek nog wel wat ontwikkelen.

Overigens niet eens. Een aantal spelers opleiden voor niveau Vitesse/Heerenveen is niet per se slecht. Die zitten er altijd tussen, bij elke club en kun je bovendien ook geld aan verdienen. Niet veel, maar het kan prima.

En over dat gemiddelde van 2 jaar schijnt ook niet helemaal te kloppen. Heb het zelf niet nagerekend, maar schijnt gemiddeld 0,8 jaar te zijn, zo schreef het NRC nog kort geleden. Zou me niets verbazen, want in Amsterdam zijn ze sowieso wel goed in overdrijven. ;)

Feyenoord wint spectaculair met 5-3. Maar de krachtsverhoudingen moeten in perspectief worden geplaatst: Feyenoord speelt met een ploeg die gemiddeld bijna een jaar ouder is, 17,7 tegen 16,9 jaar. Ajax schuift talenten al jong door, er speelt ook een jongen van 15 jaar mee – waar Feyenoord met Kokcü (18) en Wouter Burger (18) krachten heeft die al debuteerden in het eerste.
die laatste kampioens wedstrijd was het verschil groter dacht ik, Ajax was 16,5 Feyenoord weet ik niet
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:57:04 #129
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187257280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

die laatste kampioens wedstrijd was het verschil groter dacht ik, Ajax was 16,5 Feyenoord weet ik niet
Geen idee. Moet dan aan de opstelling van Ajax hebben gelegen want die van Feyenoord was nagenoeg hetzelfde.

Ah, dan was het verschil op dat moment dus 1,2 jaar. Lang geen 2 dus.

Gemiddeld over het seizoen zal het niet 2 jaar zijn vermoed ik.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 16:18:41 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187257610
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Zijn zeker niet alleen maar verdedigers die ik noem. Geen idee hoe je daar bij komt. Daarnaast is het gewoon afwachten welke spelers de stap maken, maar de potentie is er. Gewoon heel lastig in te schatten op enkele uitzonderlijke/goede talenten na waarbij je het meteen ziet. Bij Feyenoord zie ik zoals gezegd Kokcu, Hendriks en Azarkan het eerste zeker halen. Al moet de laatste fysiek nog wel wat ontwikkelen.

Overigens niet eens. Een aantal spelers opleiden voor niveau Vitesse/Heerenveen is niet per se slecht. Die zitten er altijd tussen, bij elke club en kun je bovendien ook geld aan verdienen. Niet veel, maar het kan prima.

En over dat gemiddelde van 2 jaar schijnt ook niet helemaal te kloppen. Heb het zelf niet nagerekend, maar schijnt gemiddeld 0,8 jaar te zijn, zo schreef het NRC nog kort geleden. Zou me niets verbazen, want in Amsterdam zijn ze sowieso wel goed in overdrijven. ;)

Feyenoord wint spectaculair met 5-3. Maar de krachtsverhoudingen moeten in perspectief worden geplaatst: Feyenoord speelt met een ploeg die gemiddeld bijna een jaar ouder is, 17,7 tegen 16,9 jaar. Ajax schuift talenten al jong door, er speelt ook een jongen van 15 jaar mee – waar Feyenoord met Kokcü (18) en Wouter Burger (18) krachten heeft die al debuteerden in het eerste.
Ik zeg ook niet alleen maar verdedigers, maar bijna alleen maar. Het grootste gedeelte staat aangemerkt als verdediger als ik ze opzoek op internet. Je noemt 11 spelers en 4 ervan zijn geen verdediger.

Ik heb begrepen dat het bijna 2 jaar verschil was. Ik heb niet de selecties er naast gelegd en vergeleken. Blijkbaar is het 1.2 jaar. Ook goed Dan kun je wel zeggen "zie je wel het is geen 2 jaar" maar op die leeftijd is een jaar een heel groot verschil. Op alle vlakken.

En dat je er altijd spelers tussen heb zitten die het niet gaan halen en op een lager niveau komen te spelen is innerent aan het opleiden van spelers, maar dat wil niet zeggen dat je er blij mee moet zijn. Je verdient er namelijk echt geen klote aan. Je hebt een paar jaar tijd en energie in die jongen gestoken (en dus geld), maar op redelijk jonge leeftijd ga je er toch achter komen dat hij niet goed genoeg is. Je kunt niet de hoofdprijs vragen want hij moet weg. Uiteindelijk verkoop je hem voor ene habbekrats omdat hem bij de club houden nog meer geld kost en niets gaat opleveren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juni 2019 @ 17:06:41 #131
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187258283
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet alleen maar verdedigers, maar bijna alleen maar. Het grootste gedeelte staat aangemerkt als verdediger als ik ze opzoek op internet. Je noemt 11 spelers en 4 ervan zijn geen verdediger.
Je zegt inderdaad 'bijna alleen maar verdedigers'. Vijf van de 11 zijn geen verdediger en Geertruida speelt in de jeugd voornamelijk als VM. Dat maakt meer dan de helft. Klopt dus gewoon niet wat je zegt, maar prima. Verder eens dat vooral verdedigers in Nederland laatste tijd doorbreken.

quote:
Ik heb begrepen dat het bijna 2 jaar verschil was. Ik heb niet de selecties er naast gelegd en vergeleken. Blijkbaar is het 1.2 jaar. Ook goed Dan kun je wel zeggen "zie je wel het is geen 2 jaar" maar op die leeftijd is een jaar een heel groot verschil. Op alle vlakken.
Je doet selectief. Alleen de laatste wedstrijd was het verschil 1,2. De andere wedstrijd was 0,8. Gezien Ajax de laatste wedstrijd spelers miste zal het verschil in gemiddelde eerder richting de 0,8 gaan dan naar de 1,2. Zeker aangezien Kokcu lang niet alle wedstrijden heeft mee gedaan. Vooral tweede seizoenshelft niet. Het valt dus allemaal wel mee met dat verschil. Ja, natuurlijk maakt dat ene kleine jaartje verschil (vooral fysiek; en laat dat op het middenveld na nou niet echt zijn waar Feyenoord O19 het van moet hebben), maar laten we niet overdrijven. De jeugd als team verschilt gewoon niet zoveel van elkaar.

quote:
En dat je er altijd spelers tussen heb zitten die het niet gaan halen en op een lager niveau komen te spelen is innerent aan het opleiden van spelers, maar dat wil niet zeggen dat je er blij mee moet zijn. Je verdient er namelijk echt geen klote aan. Je hebt een paar jaar tijd en energie in die jongen gestoken (en dus geld), maar op redelijk jonge leeftijd ga je er toch achter komen dat hij niet goed genoeg is. Je kunt niet de hoofdprijs vragen want hij moet weg. Uiteindelijk verkoop je hem voor ene habbekrats omdat hem bij de club houden nog meer geld kost en niets gaat opleveren.
Ik zeg ook nergens dat ik er blij mee ben. Ik zeg alleen dat het niet onoverkomelijk is, zeker in Nederland. Je moet gewoon je best doen om daar nog iets aan te verdienen en dat kan prima. Dat is vooral beleid. Feyenoord moet vooral eens stoppen met de uitverkoop of spelers vrije transfers 'gunnen'. Gustafson (geen eigen jeugd, I know, maar werd wel gezien als talent) is bijvoorbeeld voor 1 miljoen verkocht. Met alle respect, maar dat had minstens het dubbele moeten zijn.
  woensdag 5 juni 2019 @ 00:40:18 #132
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_187267501
Wat een waardeloze OP overigens
Makkelijk tweede.
pi_187268156
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef Klopkoek het volgende:
Feyenoord is stukken populairder dan PSV

https://www.vi.nl/pro/ana(...)ing-in-de-eredivisie
Gefeliciteerd
pi_187268167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef Klopkoek het volgende:
Feyenoord is stukken populairder dan PSV

https://www.vi.nl/pro/ana(...)ing-in-de-eredivisie
En in Portugal verkopen de topclubs hun tv-rechten individueel en zo haalt Benfica bijvoorbeeld 60 miljoen op ermee.

Moet Ajax ook maar doen dan. Stuk meer dan de 10 miljoen aalmoes die ze van de Eredivisie krijgen.
pi_187268226
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 02:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En in Portugal verkopen de topclubs hun tv-rechten individueel en zo haalt Benfica bijvoorbeeld 60 miljoen op ermee.

Moet Ajax ook maar doen dan. Stuk meer dan de 10 miljoen aalmoes die ze van de Eredivisie krijgen.
Komt ook omdat het Fox Sports contract walgelijk slecht is.

Ben blij als dat contract in 2025 over is en ZiggoVodafone het overneemt.
pi_187268266
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 02:44 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Komt ook omdat het Fox Sports contract walgelijk slecht is.

Ben blij als dat contract in 2025 over is en ZiggoVodafone het overneemt.
2025 is nog zo ver weg. Wie heeft er in zijn botte kop gehaald dat een contract van 12 jaar een goed idee was? Echt hoe dom kan je zijn? :')
pi_187268272
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 03:11 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

2025 is nog zo ver weg. Wie heeft er in zijn botte kop gehaald dat een contract van 12 jaar een goed idee was? Echt hoe dom kan je zijn? :')
Korte termijn visie genot
pi_187268349
Feyenoord :D
  woensdag 5 juni 2019 @ 11:30:33 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187271108
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 02:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

En in Portugal verkopen de topclubs hun tv-rechten individueel en zo haalt Benfica bijvoorbeeld 60 miljoen op ermee.

Moet Ajax ook maar doen dan. Stuk meer dan de 10 miljoen aalmoes die ze van de Eredivisie krijgen.
Doe maar niet, we hebben namelijk ook tegenstanders nodig. Als die geen tv-geld meer hebben zakken die af naar niveau Kozakken Boys, daar heb je echt helemaal niks aan.
Oh.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:19:20 #140
416931 yats
(non) Average Joe
pi_187272524
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 03:32 schreef fetX het volgende:
Blijf dat geloven.
Blijkt jij dan maar geloven dat Feye noord komend seizoen een wereldteam heeft dat om de titel mee gaat doen. Ik ben benieuwd wie van ons uiteindelijk komend jaar het meest ontgoochelt gaat zijn...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_187272551
Trencin heeft het gered trouwens. Feyenoordgoden _O_

NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD F E Y E N O O R D
U MAD?
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:37:50 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187272741
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef yats het volgende:

[..]

Blijkt jij dan maar geloven dat Feye noord komend seizoen een wereldteam heeft dat om de titel mee gaat doen. Ik ben benieuwd wie van ons uiteindelijk komend jaar het meest ontgoochelt gaat zijn...
Dat is inderdaad precies wat ik zeg.

Idioot ben je toch ook :')
pi_187272821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:19 schreef yats het volgende:

[..]

Blijkt jij dan maar geloven dat Feye noord komend seizoen een wereldteam heeft dat om de titel mee gaat doen. Ik ben benieuwd wie van ons uiteindelijk komend jaar het meest ontgoochelt gaat zijn...
De supporters denken nog altijd dat ze volgend seizoen moeten meedoen om de prijzen en Europees moeten overwinteren.

Het besef dat Feyenoord geen onderdeel meer is van de top van Nederland is nog niet ingedaald. Ze zullen het in de categorie AZ/Vitesse/Utrecht de komende jaren moeten gaan uitvechten.
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:52:02 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_187272909
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is inderdaad precies wat ik zeg.

Idioot ben je toch ook :')
Lees je eigen onzin eens terug, dan zie je dat je werl degelijk iets dergelijks impliceert.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 5 juni 2019 @ 13:56:11 #145
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187272953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:52 schreef yats het volgende:

[..]

Lees je eigen onzin eens terug, dan zie je dat je werl degelijk iets dergelijks impliceert.
Dan kun jij niet zo goed lezen denk ik, want dat is totaal niet wat ik heb gezegd. Laat verder ook maar zitten. Discussiëren met jou is echt behoorlijk vermoeiend.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 13:51:18 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187305026
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Dan kun jij niet zo goed lezen denk ik, want dat is totaal niet wat ik heb gezegd. Laat verder ook maar zitten. Discussiëren met jou is echt behoorlijk vermoeiend.
Volgens mij zijn er nog een aantal meer die uit jouw woorden halen dat jij het idee hebt dat volgend jaar Feyenoord nog als topclub zich kan meten met de rest...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_187305046
Geen feyenoorders in oranje basis genot _O_ w/
  vrijdag 7 juni 2019 @ 14:13:30 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187305218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:06 schreef fetX het volgende:

[..]

Je zegt inderdaad 'bijna alleen maar verdedigers'. Vijf van de 11 zijn geen verdediger en Geertruida speelt in de jeugd voornamelijk als VM. Dat maakt meer dan de helft. Klopt dus gewoon niet wat je zegt, maar prima. Verder eens dat vooral verdedigers in Nederland laatste tijd doorbreken.
[..]
volgens internet zijn er 4 niet een verdediger en de rest wel. Aangezien ik niet alle spelers ken ga ik alleen daar op af. Ik heb daar het meeste vertrouwen in.

quote:
Je doet selectief. Alleen de laatste wedstrijd was het verschil 1,2. De andere wedstrijd was 0,8. Gezien Ajax de laatste wedstrijd spelers miste zal het verschil in gemiddelde eerder richting de 0,8 gaan dan naar de 1,2. Zeker aangezien Kokcu lang niet alle wedstrijden heeft mee gedaan. Vooral tweede seizoenshelft niet. Het valt dus allemaal wel mee met dat verschil. Ja, natuurlijk maakt dat ene kleine jaartje verschil (vooral fysiek; en laat dat op het middenveld na nou niet echt zijn waar Feyenoord O19 het van moet hebben), maar laten we niet overdrijven. De jeugd als team verschilt gewoon niet zoveel van elkaar.
[..]
Ik doe selectief, jij een aanname (spelers misten, dus wordt automatisch het verschil kleiner). Ik heb het over de onderlinge wedstrijd, niet over de rest van het seizoen. Ik vind namelijk over het hele seizoen gezien niet zo interessant omdat je dan met andere teams te maken hebt waarvan je de leeftijden van spelers niet weet. Of ik in ieder geval niet.

Ik ga je er niet van betichten dat je niets van jeugd sport weet aangezien ik niet van aannames hou, maar een jaar verschil is op die leeftijd juist heel veel. Ik heb in verschillende sporten juist veel met jeugd gewerkt (geen topsport) en binnen de jeugd is juist een jaar een groot verschil. Niet alleen op fysiek vlak, maar de hele ontwikkeling van het brein. Zeker ontwikkeling in bewustzijn van acties, omgeving en het verwerken van die informatie.

quote:
Ik zeg ook nergens dat ik er blij mee ben. Ik zeg alleen dat het niet onoverkomelijk is, zeker in Nederland. Je moet gewoon je best doen om daar nog iets aan te verdienen en dat kan prima. Dat is vooral beleid. Feyenoord moet vooral eens stoppen met de uitverkoop of spelers vrije transfers 'gunnen'. Gustafson (geen eigen jeugd, I know, maar werd wel gezien als talent) is bijvoorbeeld voor 1 miljoen verkocht. Met alle respect, maar dat had minstens het dubbele moeten zijn.
Feyenoord moet eens beginnen met spelers aantrekken die de potentie hebben om voor een mooi bedrag weer te worden verkocht. Of jeugd opleiden die goed genoeg is. Maar om dat te bewerkstelligen moeten ze niet geld stoppen in het verbeteren van faciliteiten, maar van betere trainers. Ik hoor nou al meerdere keren dat die de zwakke schakel zijn.

Gustafson had je nooit voor veel meer kunnen verkopen. Heeft nergens echt geïmponeerd. Was op zich wel een speler met potentie als je ziet hoe hij presteerde voordat hij bij Feyenoord, maar in Nederland nooit echt een serieus goede indruk achter gelaten. Had ook nog maar een contract voor een jaar, dus een miljoen is best een aardig bedrag.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 7 juni 2019 @ 14:14:23 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187305228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:53 schreef Simmertje het volgende:
Geen feyenoorders in oranje basis genot _O_ w/
Vilhena is een handige speler als je op het laatst iemand nodig hebt om af te jagen, maar verder zou ik ook geen speler kunnen verzinnen die een meerwaarde heeft in Oranje.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 7 juni 2019 @ 16:34:07 #150
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187307015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 13:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er nog een aantal meer die uit jouw woorden halen dat jij het idee hebt dat volgend jaar Feyenoord nog als topclub zich kan meten met de rest...
Als dat zo zou zijn (is namelijk een aanname, waarvan je een post later zegt dat je er niet van houdt :') ) maak ik me wel zorgen over het niveau ‘begrijpend lezen’ op FOK! Het eerste van Feyenoord gaat zich voorlopig niet meten met PSV/Ajax en ik heb dat ook nergens gezegd. Het enige wat ik zeg is dat het verschil met Vitesse/Utrecht/Heerenveen en in mindere mate met AZ ook wel duidelijk is.

Graag mij geen woorden in de mond leggen. Is behoorlijk irritant.

En prima dat je internet meer vertrouwt. Moet jij weten, maar je zit er gewoon naast. Benieuwd wie ‘het internet’ dan nog meer als verdediger ziet. Ik volg de jeugd van Feyenoord behoorlijk intensief en er zullen hier meerdere Feyenoorders op het forum zijn die kunnen bevestigen wat ik zeg. Maar lekker eigenwijs blijven doen verder.

FYI: Burger, Kokcu, Azarkan, Bannis en El Bouchataoui zijn geen verdedigers (5). Geertruida speelt dit seizoen veel op het middenveld (VM) in O19. Kan zeker ook als verdediger, maar staat vaker niet dan wel. Doet het erg goed op de VM positie.

[ Bericht 2% gewijzigd door fetX op 07-06-2019 16:42:09 ]
  vrijdag 7 juni 2019 @ 17:02:11 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187307400
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 16:34 schreef fetX het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn (is namelijk een aanname, waarvan je een post later zegt dat je er niet van houdt :') ) maak ik me wel zorgen over het niveau ‘begrijpend lezen’ op FOK! Het eerste van Feyenoord gaat zich voorlopig niet meten met PSV/Ajax en ik heb dat ook nergens gezegd. Het enige wat ik zeg is dat het verschil met Vitesse/Utrecht/Heerenveen en in mindere mate met AZ ook wel duidelijk is.

Graag mij geen woorden in de mond leggen. Is behoorlijk irritant.
Ik leg jou niets in de mond.
Maar blijkbaar bevind Feyenoord zich in niemandsland?

quote:
En prima dat je internet meer vertrouwt. Moet jij weten, maar je zit er gewoon naast. Benieuwd wie ‘het internet’ dan nog meer als verdediger ziet. Ik volg de jeugd van Feyenoord behoorlijk intensief en er zullen hier meerdere Feyenoorders op het forum zijn die kunnen bevestigen wat ik zeg. Maar lekker eigenwijs blijven doen verder.

FYI: Burger, Kokcu, Azarkan, Bannis en El Bouchataoui zijn geen verdedigers (5). Geertruida speelt dit seizoen veel op het middenveld (VM) in O19. Kan zeker ook als verdediger, maar staat vaker niet dan wel. Doet het erg goed op de VM positie.
Transfermarkt heb ik voornamelijk gebruikt.
Ik zit er niet naast, maar zij blijkbaar dan wel ;)

Ik doe niet eigenwijs, ik zie informatie en baseer mijn mening daarop. Als ik dan iets anders zeg dan jij en niet van jou overtuigt ben ga jij gelijk in de verdediging. Kan ik ook niets aan doen.

Verwachting van een groot gedeelte van voetbalminnend Nederland (die niet voor Feyenoord zijn) is dat het niveau van Feyenoord niet beter zal zijn dan AZ/Vitesse/Utrecht. Tenzij ze met een paar konijnen uit de hoge hoed komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 8 juni 2019 @ 17:49:51 #152
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_187322688
wat een club ik hoop dat ze verder zakken
  zondag 9 juni 2019 @ 18:19:06 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_187338336
Blijkbaar valt het ook anderen hier en de media inmiddels op dat Feyenoord komend jaar een stuk minder zal zijn FetX. Maar blijf maar gewoon denken dat jullie zoveel beter dan de subtop zijn. Lees ook gelijk dit artikel even als je toch bezig bent :

http://www.soccernews.nl/(...)fBq8NdgPmjkgNGxNnefE
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 9 juni 2019 @ 18:26:43 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187338438
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:19 schreef yats het volgende:
Blijkbaar valt het ook anderen hier en de media inmiddels op dat Feyenoord komend jaar een stuk minder zal zijn FetX. Maar blijf maar gewoon denken dat jullie zoveel beter dan de subtop zijn. Lees ook gelijk dit artikel even als je toch bezig bent :

http://www.soccernews.nl/(...)fBq8NdgPmjkgNGxNnefE
Vilhena mag vertrekken voor 4 miljoen? De tering zeg wat een afspraak _O-
Oh.
  zondag 9 juni 2019 @ 18:27:25 #155
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187338449
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vilhena mag vertrekken voor 4 miljoen? De tering zeg wat een afspraak _O-
Het is wel een heel slap artikel hoor. Mijn hemel.

En @yats: Allemaal prima kerel. Blijf het lekker geloven. We zien het volgend jaar.
pi_187338478
Een Soccernews-artikel gebruiken voor je onderbouwing is ook wel :').

Je mag je wel gewoon afvragen hoeveel individuele kwaliteit Feyenoord precies heeft zonder Van Persie. Nu heeft het Kökcu, Berghuis (mogelijk weg) & twee wisselvallige jongens in Larsson en Jørgensen. Benieuwd hoe ze daarin gaan voorzien. Nu verwacht ik er allerminst iets van met Sjaak Troost die de zaakwaarnemers wel op zich af laat komen (lol).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zondag 9 juni 2019 @ 18:31:40 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187338500
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is wel een heel slap artikel hoor. Mijn hemel.
Benieuwd waar ze die informatie dan vandaan hebben.
Oh.
  zondag 9 juni 2019 @ 18:33:03 #158
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187338517
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:29 schreef El-Stinho het volgende:
Een Soccernews-artikel gebruiken voor je onderbouwing is ook wel :').

Je mag je wel gewoon afvragen hoeveel individuele kwaliteit Feyenoord precies heeft zonder Van Persie. Nu heeft het Kökcu, Berghuis (mogelijk weg) & twee wisselvallige jongens in Larsson en Jørgensen. Benieuwd hoe ze daarin gaan voorzien. Nu verwacht ik er allerminst iets van met Sjaak Troost die de zaakwaarnemers wel op zich af laat komen (lol).
Dit dus. En dat Feyenoord als derde (ruim) achter Ajax/PSV gaat eindigen weet iedereen inmiddels ook wel. Wellicht dat AZ nog een topjaar kan draaien maar een ander team komt daar echt niet voor in aanmerking.
  zondag 9 juni 2019 @ 18:39:04 #159
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187338582
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd waar ze die informatie dan vandaan hebben.
Hoogstens op basis van een vaag gerucht. En mocht het écht zo zijn (lijkt me heel sterk) dan ben ik nog blijer dat vGeel is opgepleurd.
  zondag 9 juni 2019 @ 18:49:35 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187338710
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 18:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Hoogstens op basis van een vaag gerucht. En mocht het écht zo zijn (lijkt me heel sterk) dan ben ik nog blijer dat vGeel is opgepleurd.
Dan is Feyenoord nog meer afhankelijk van huurspelers en transfervrije broodvoetballers.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')