Just one more thing!quote:
Pier nogwat, afgelopen week overledenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:22 schreef lubje25 het volgende:
Van wie waren de bekende woorden: " ik zei nog zo; geen bommetje!"
Peer Manciniquote:Op zaterdag 25 mei 2019 22:22 schreef lubje25 het volgende:
Van wie waren de bekende woorden: " ik zei nog zo; geen bommetje!"
quote:(Cleveland (Ohio), 16 april 1924 - Beverly Hills (Californië), 14 juni 1994) was een Amerikaans componist van filmmuziek. Waarschijnlijk is hij het bekendst door zijn "The Pink Panther"-filmthema.
een diamantquote:Op maandag 27 mei 2019 08:51 schreef Berkery het volgende:
Wat is de 'Pink Panther' in de gelijknamige filmreeks?
Stand 3326:quote:
The Blue Diamondsquote:Op maandag 27 mei 2019 19:25 schreef slaveloos het volgende:
wie hadden een enorme hit met het lied Ramona?
Berkery 3quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:34 schreef Burnett het volgende:
Welke kleur heeft 'The Golden Gate Bridge' bij San Francisco?
Triviant rekent dit goed, dus ik ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:31 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht oranje, dat is beter te zien in de mist
Berkery 4quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:03 schreef Postbus100 het volgende:
Unbelievable, het was gewoon een gok.
Op welke plaats eindigde Douwe Bob in de finale van het Eurovisie Songfestival, en, vooruit, vertel dan ook maar hoe het nummer heette.
Goed!!!quote:Op maandag 3 juni 2019 10:19 schreef Berkery het volgende:
11e plaats en het nummer was Slow down
[..]
iets later. 3 of 4 ontspoorde zoontjes en een bazige vrouwquote:
die jaquote:
Berkery 6quote:
Welke serie?quote:Popgroep Shift
De Nederlandse Popgroep kreeg dankzij de televisieserieveel bekendheid. De groep Shift werd in 1986 opgericht met zangeres Sophia Wezer en John Ewbank (nu zeer bekend van de songs van Marco Borsato) als tekstschrijver. In 1989 ging de band figureren in de serie waarbij Patty Starrenburg (rol van Mary-Lou van Stenis) onderdeel werd van de band.
Jazeker!quote:Op maandag 17 juni 2019 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Mevrouw Stemband, de grote meneer Kaktus show.
quote:Op maandag 17 juni 2019 17:42 schreef FireFox1 het volgende:
Mevrouw Stemband, de grote meneer Kaktus show.
Brazilië en uhmmmmmm, Mexico?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:58 schreef FireFox1 het volgende:
Welke 2 landen zijn gastlanden op de Copa América in Brazilië?
Ik kan er twee vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:45 schreef Berkery het volgende:
Ik heb het opgezocht, ik kan er echt maar één gastland vinden.
Ik heb twee 'gasten' gevonden, maar het gastland is het organiserende land.quote:
Dank voor de opbouwende manier van laten weten dat het fout is.quote:
Ik denk dat dit het antwoord is dat wordt gezocht op de vraag die niet kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
Qatar en Japan, mogen spelen in gastland Brazilië
Klopt, kan je jezelf een puntje geven? Ik zit mobiel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:02 schreef BeamofLight het volgende:
Qatar en Japan, mogen spelen in gastland Brazilië
Dat is h et ook gewoonquote:
Jawohlquote:
Katherine Hepburnquote:Op maandag 24 juni 2019 08:37 schreef Berkery het volgende:
Wie heeft het vaakst (4x) een Oscar voor beste actrice gewonnen?
Berkery 7quote:
Netjes netjes +1quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:35 schreef pipster het volgende:
Oh nee das Noord-Macedonie zeker. Thessaloniki dan?
Klopt, ga maar door.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Hoorde gister wat op de radio van Milaan en Cortina(?)
Maar dat lijken me meer plaatsen voor Winterspelen.
Mist nog één woordjequote:Op woensdag 26 juni 2019 21:04 schreef Postbus100 het volgende:
Noord-Macedonië?
(ik heb dit nieuws trouwens compleet gemist, mijn broertje vertelde het laatst).
Berkery 7quote:
Keurigquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Dat de betekenis verandert bij een hoofdletter. Polish/polish
Nee, rozen is een enorme familie.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:13 schreef Postbus100 het volgende:
Eh, hoe moet ik dit interpreteren? Als in:
-Pioenroos
-Rode roos
etc?
biologie is zo niet mijn ding, dus met je laatste voorbeeld snap ik je ook al nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, rozen is een enorme familie.
Van krentenstruik tot hop (nu deze niet noemen, want grote kans dat je een paar op de fruitmand hebt liggen en een aantal in de tuin.)
Eigenlijk is de vraag, noem katachtigen. Een rode roos is dan 'britse korthaar' zeggen
Ja, veel moeilijker kon ik het ook niet makenquote:
Zaten in reclames.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:27 schreef Karstman het volgende:
Nieuwe:
Wat hebben John Kraaijkamp, Rijk de Gooijer, Jan Smit, Dyanne Beekman, Ellemieke Vermolen en Frans Molenaar gemeen?
Inderdaad! reclames alleen was wat kort door de bocht.quote:
Wat isquote:is een Franse film uit 1994 van de regisseur Luc Besson. In de film hebben Jean Reno, Gary Oldman en Natalie Portman de hoofdrollen.
Krèkquote:
Dat was het Luxemburgse journaal dat in de begintijd van RTL 4 's nachts werd uitgezonden om aan te kunnen tonen dat ze een Luxemburgse zender waren.quote:
Jazeker! Elke ochtend om half 6 stip alle wederwaardigheden over het reilen en zeilen in het groothertogdom zo in je woonkamer!quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat was het Luxemburgse journaal dat in de begintijd van RTL 4 's nachts werd uitgezonden om aan te kunnen tonen dat ze een Luxemburgse zender waren.
Wat isquote:of Unguja is een eiland aan de oostkust van Afrika dat behoort tot Tanzania. Samen met het nabijgelegen eiland Pemba vormt het eiland de semiautonome staat
. De eilanden
, Pemba en Mafia worden soms de Specerijeneilanden genoemd, hoewel die term vaker wordt gebruikt voor de Molukken. Het eiland
heeft een oppervlakte van 1554 km². In 1994 werd het aantal inwoners geschat op 800.000. De belangrijkste stad, tevens het economische centrum, is
met zijn vrijhaven en historische binnenstad Stone Town.
Idem voorquote:
De man van d scheepsjongens inderdaad.quote:
karvan cevitam is het in het echt.....quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef pipster het volgende:
[..]
karvan cevitam is het in het echt.....
Tussenstand
Berkery 9
pipster 8
Lubje25 1
Burnett 3
slaveloos 2
Postbus100 4
derLudolf 5
Karstman 4
FireFox1 2
BeamofLight 3
Majo 1
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:58 schreef pipster het volgende:
Mount Rushmore in the Black Hills van South Dakota
Met Jefferson, Washington, Lincoln en Roosevelt.
Ik was vooral verbaasd over de enorme kermis aldaar, daar we eigenlijk vooral vertrouwd zijn met dit beeld van dat gebeuren.
Ah, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:59 schreef pipster het volgende:
Eh Ker mis, al is dat op zo'n locatie eigenlijk wel logisch.
Jazeker!quote:
Juistquote:
De lengte?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:13 schreef derLudolf het volgende:
Wat hebben de films "The Post", "Mission Impossible Fallout" en "Kodachrome" gemeen?
Spielberg?quote:Op zondag 7 juli 2019 23:13 schreef derLudolf het volgende:
Wat hebben de films "The Post", "Mission Impossible Fallout" en "Kodachrome" gemeen?
Nou, laten we het maar goed rekenenquote:Op maandag 8 juli 2019 12:20 schreef Karstman het volgende:
Geschoten in hetzelfde filmformaat? wat dan denkelijk een speciaal formaat zal zijn waarvan ik niet weet wat het is...
Jazeker!quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:57 schreef DTF het volgende:
Michaelangelo heeft nunchaku, Leonardo 2 zwaarden, dus een fifty-fifty gok.
Donatello.
Natuurlijk!quote:
quote:...... hol mal dem wagen
Die dus, wat een held!quote:
verreweg de beste Duitse crimi!quote:
zekersssquote:
precies!quote:
çquote:Een çis een diakritisch teken dat onder andere in de spelling van het Albanees, het Catalaans, het Frans, het Portugees en het Turks wordt gebruikt. De ç
is een haakje dat onder een medeklinker wordt geplaatst.
dat is een cedille alt 128quote:
klopt, het is genoemd naar de bedenker, niet naar de indeling zelfquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:32 schreef pipster het volgende:
Nah AZERTY was zeker voor Frankrijk ontwikkeld.
hahahahaquote:
Lokquotequote:
correct!!!quote:
fokkerquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welke vliegtuigbouwer bouwde de passagiersvliegtuigen 50, 70 en 100?
een tweetjequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bhumi Bol van Thailand heeft het lang volgehouden, dus ga ik daar maar voor
Gaat hard met die score ineensquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
een tweetje
Tussenstand
Hawaii_Tim 23![]()
DTF 1
from the files of police squad en die score heb ik al aangepastquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat hard met die score ineens
The Smell of Fear
The Final Insult
Hierbij een lijst suffixen van een filmreeks.is nog niet ingevuld. Wat is
?
Als je weet wat er volgt geloof ik dat je dat deel ook wel weetquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef slaveloos het volgende:
oh en de titel reeks is uiteraard the naked gun
fan! ook van de serie die niet erg populair wasquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je weet wat er volgt geloof ik dat je dat deel ook wel weet
lekker bezig!quote:
red dwarfquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De vindaloo is een favoriet gerecht van Lister, die samen met Cat en Rimmer op een ruimteschip zit in een tv-serie. Hoe heet dat ruimteschip (en ook de tv-serie)?
dat is meer een dichter helaasquote:
Tacitus welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |