Jawohlquote:
Katherine Hepburnquote:Op maandag 24 juni 2019 08:37 schreef Berkery het volgende:
Wie heeft het vaakst (4x) een Oscar voor beste actrice gewonnen?
Berkery 7quote:
Netjes netjes +1quote:Op dinsdag 25 juni 2019 12:35 schreef pipster het volgende:
Oh nee das Noord-Macedonie zeker. Thessaloniki dan?
Klopt, ga maar door.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Hoorde gister wat op de radio van Milaan en Cortina(?)
Maar dat lijken me meer plaatsen voor Winterspelen.
Mist nog één woordjequote:Op woensdag 26 juni 2019 21:04 schreef Postbus100 het volgende:
Noord-Macedonië?
(ik heb dit nieuws trouwens compleet gemist, mijn broertje vertelde het laatst).
Berkery 7quote:
Keurigquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:24 schreef derLudolf het volgende:
Dat de betekenis verandert bij een hoofdletter. Polish/polish
Nee, rozen is een enorme familie.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:13 schreef Postbus100 het volgende:
Eh, hoe moet ik dit interpreteren? Als in:
-Pioenroos
-Rode roos
etc?
biologie is zo niet mijn ding, dus met je laatste voorbeeld snap ik je ook al nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, rozen is een enorme familie.
Van krentenstruik tot hop (nu deze niet noemen, want grote kans dat je een paar op de fruitmand hebt liggen en een aantal in de tuin.)
Eigenlijk is de vraag, noem katachtigen. Een rode roos is dan 'britse korthaar' zeggen
Ja, veel moeilijker kon ik het ook niet makenquote:
Zaten in reclames.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:27 schreef Karstman het volgende:
Nieuwe:
Wat hebben John Kraaijkamp, Rijk de Gooijer, Jan Smit, Dyanne Beekman, Ellemieke Vermolen en Frans Molenaar gemeen?
Inderdaad! reclames alleen was wat kort door de bocht.quote:
Wat isquote:is een Franse film uit 1994 van de regisseur Luc Besson. In de film hebben Jean Reno, Gary Oldman en Natalie Portman de hoofdrollen.
Krèkquote:
Dat was het Luxemburgse journaal dat in de begintijd van RTL 4 's nachts werd uitgezonden om aan te kunnen tonen dat ze een Luxemburgse zender waren.quote:
Jazeker! Elke ochtend om half 6 stip alle wederwaardigheden over het reilen en zeilen in het groothertogdom zo in je woonkamer!quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat was het Luxemburgse journaal dat in de begintijd van RTL 4 's nachts werd uitgezonden om aan te kunnen tonen dat ze een Luxemburgse zender waren.
Wat isquote:of Unguja is een eiland aan de oostkust van Afrika dat behoort tot Tanzania. Samen met het nabijgelegen eiland Pemba vormt het eiland de semiautonome staat
. De eilanden
, Pemba en Mafia worden soms de Specerijeneilanden genoemd, hoewel die term vaker wordt gebruikt voor de Molukken. Het eiland
heeft een oppervlakte van 1554 km². In 1994 werd het aantal inwoners geschat op 800.000. De belangrijkste stad, tevens het economische centrum, is
met zijn vrijhaven en historische binnenstad Stone Town.
Idem voorquote:
De man van d scheepsjongens inderdaad.quote:
karvan cevitam is het in het echt.....quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:32 schreef pipster het volgende:
[..]
karvan cevitam is het in het echt.....
Tussenstand
Berkery 9
pipster 8
Lubje25 1
Burnett 3
slaveloos 2
Postbus100 4
derLudolf 5
Karstman 4
FireFox1 2
BeamofLight 3
Majo 1
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:58 schreef pipster het volgende:
Mount Rushmore in the Black Hills van South Dakota
Met Jefferson, Washington, Lincoln en Roosevelt.
Ik was vooral verbaasd over de enorme kermis aldaar, daar we eigenlijk vooral vertrouwd zijn met dit beeld van dat gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |