Misschien moet je het dus ook laten afhangen van wat er überhaupt kan? Of juist actief nu vast regelen? Lastig... dit is ook echt iets dat je 7 maanden geleden niet kon overzien. Hopelijk is het heel leuk en gaat de tijd snel en komen jullie na afloop samen weer bijquote:Op maandag 3 juni 2019 12:19 schreef Takkie88 het volgende:
Ik twijfel nog even verder over hoe vaak ik ga kolven. Het zal ook afhangen van de mogelijkheid onderweg; veel uren aan het werk en geen privacy. Waarom vond ik dit 7 maanden geleden een goed idee?
Dat is "in principe" wel zo, maar daarin zit nou net de crux. Het is niet zo dat ieders melkproductie bij 10+ maanden even goed tegen een stootje kan. Je komt er pas achter waar de grenzen liggen (bij mij daalde de productie bijvoorbeeld onevenredig hard toen ik structureel van 3 naar 2 keer per dag was gegaan) door het uit te proberen.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:23 schreef Burdie het volgende:
Sorry, tegenstrijdig antwoord hier.
Met 10 maanden wordt je productie vooral gestuurd door vraag-en-aanbod ipv door je hormonen, en wordt in principe melk aangemaakt als er wordt gedronken. Qua kolven is het dan vooral nodig dat je lichaam af en toe het seintje blijft krijgen dat er vraag is, ipv dat er vaak en veel gekolfd moet worden.
Vandaar dat ik verderop schreef:quote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dat is "in principe" wel zo, maar daarin zit nou net de crux. Het is niet zo dat ieders melkproductie bij 10+ maanden even goed tegen een stootje kan.
quote:Het is natuurlijk je eigen inschatting of je dat aan durft of niet.
Oeh wauw. 4 jaarquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:12 schreef SaskiaR het volgende:
Sisu, N sliep op haar derde nacht al 6,5 uur en de kraamzorg vond het best. Ze groeide verder wel goed. En in het begin deed het zeker pijn! Na 2 weken echt heel erg, toen heb ik een lk laten kijken en kon de aanhap nog wat beter. En natuurlijk Rite aids pads![]()
Qua voorraad, N is nu bijna 4 en ik was laatst 5 dagen weg voor werk. Toen ik terugkwam, waren mijn borsten eerst bijna leeg. Maar een paar dagen later zaten ze gewoon weet vol.
Bel gewoon joh, scheelt je zoveel ellende! Bv is best lastig, maar dat vertelt niemand je van tevoren. Misschien dekt je verzekeraar het zelfsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:46 schreef Sisu het volgende:
[..]
Oeh wauw. 4 jaar![]()
Toevallig kreeg ik die tip net ook van een vriendin over die pads. Ze heeft er nog een stelletje liggen dus die komt ze zo brengen.
Maar jongens, waarom durf ik geen lk te bellen?![]()
Ik heb een hele goede binnen het netwerk van vrienden, maar ik voel me zo falen
Pffffrt. Wat stom! De RAI heeft echt prima voorzieningen onder de noemer Baby Care Lounge - ik heb nog nooit zo chique gekolfd als daar!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 13:53 schreef Tink89 het volgende:
Onverwacht: de jaarbeurs heeft maar 1 kolfruimte en die is steeds bezet. Vanochtend in de aangeboden alternatieve ruimte gekolfd, zonder koelkast, wasbak of slot op de deur
De echte ruimte inmiddels gezien en gebruikt. Het is een hok met een paar harde stoelen, een wasbak, koelkast die met tape aan ernaar hangt, twee aankleedkussens en een magnetron.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Pffffrt. Wat stom! De RAI heeft echt prima voorzieningen onder de noemer Baby Care Lounge - ik heb nog nooit zo chique gekolfd als daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |