Dat is echt heel lief van je, maar dan zou ik me nog opvallender voelenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb een borstvoedingsdoek die ik al heel lang niet meer heb gebruikt.Zou dat het makkelijker voor je maken om buiten huis te voeden? Zo ja: stuur maar even een dm.
Liggend voeden is fantastischquote:Op dinsdag 18 juni 2019 22:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ik lees morgen alle tips even hoor, maar we zijn vandaag gewoon al een uur op pad geweest. Voedingsbh gekocht en even als gezin eruit geweest. Wel in een situatie dat we zo weer thuis konden zijn of dat er genoeg voedingsplekken waren.
Ik kan zittend, lopend en etend voeden sinds vandaag. Nu liggend nog.
Ja die rust heb ik dus niet meer nodigquote:Op woensdag 19 juni 2019 06:51 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Liggend voeden is fantastischik krijg daardoor zoveel meer rust!
quote:Op maandag 17 juni 2019 21:59 schreef pinquit het volgende:
Maar als het niet voor problemen zorgt is er toch niks aan de hand Sisu?
Dit moest ik echt even horen. Jullie hebben groot gelijk. Dankjewelquote:Op maandag 17 juni 2019 22:00 schreef Lemijn het volgende:
Nou ja wat is niet goed? Volgens mij doe je het hartstikke goed. Je voedt, Ru groeit, je geniet en hebt geen pijn. Ik lees niks verkeerds. Ja volgens de boekjes past er een naam op in het rijtje afwijkend. Boeiend. Volgens mij zijn het je hormonen die dit erg maken.
Wat voor draagzak heb je? Er zijn er een hoop die je iets kunt laten zakken en dan gewoon dragend voedenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 23:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is echt heel lief van je, maar dan zou ik me nog opvallender voelenik neem Koert mee in een draagzak, misschien kan ik die ook een beetje om hem heen draperen.
Lief dat jullie allemaal zo meedenken
Met zo’n newborn zal ik dat niet doen..quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:16 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat voor draagzak heb je? Er zijn er een hoop die je iets kunt laten zakken en dan gewoon dragend voeden![]()
Ringsling en doeken zijn ook fijn ook gewoon dragend te voeden.
Richting acrobatiek maanden gaat het pas weer moeilijker wordenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:11 schreef Tink89 het volgende:
De eerste keer in het openbaar voeden (prul was 8 dagen) vond ik doodeng. Inmiddels (prul is morgen zeven maanden) voed ik zonder drempel altijd en overal. In het zwembad, op het terras, bij familie, in een koffietentje... Het wordt echt makkelijker!
Heerlijk toch? Ben een tikkeltje jaloersquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja die rust heb ik dus niet meer nodig. Mijn kraamverzorgende en mijn man hebben zoveel opgepakt dat ik nu hooguit van 17:00 - 18:00 even slaap als het nodig is. Merk wel dat mijn lijf nog herstellende is van, maar liggend voeden lijkt mij vooral chill voor snachts en bij wakker worden in de ochtend.
Ceviche, je kan het. Het is maar een tiet en een baby joh..
Volgens mij moet ik zo weer aan het werk hier. Meneer moppert zachtjes.
Een bykay click carrier classic, op zich heel makkelijk losser te maken en er zit zo'n hoofdflap op, dus zittend zou het wel moeten lukken. Dragend weet ik het niet, het kan wel, maar ik denk niet dat baby dan genoeg lucht krijgt en als ik hem losser doe zakt hij zo weg.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:16 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wat voor draagzak heb je? Er zijn er een hoop die je iets kunt laten zakken en dan gewoon dragend voeden![]()
Ringsling en doeken zijn ook fijn ook gewoon dragend te voeden.
ikzelf ook niet, maar dat komt door mijn borstgrootte.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Met zo’n newborn zal ik dat niet doen..
Volgens mij wordt het ook met kleine borsten afgeraden voor newborn. Zij kunnen hun nek nog niet stabiel genoeg houden om horizontaal te drinken.quote:Op woensdag 19 juni 2019 15:33 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ikzelf ook niet, maar dat komt door mijn borstgrootte.
Maar je kunt wel makkelijk je drager inzetten, losser maken om te voeden. Zittend dan ..
Mee eens!quote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef Aure het volgende:
Ach staren, wijzen en aanstoten zegt ook niet altijd iets. Ik heb dat ook wel eens gehad, maar toen bleek dat ze het juist tof vonden dat ik in het openbaar voedde. Het is vaak ook onze eigen onzekerheid dat we denken dat men er iets (negatiefs) van vindt. Tenminste zo heb ik het ervaren.
Misschien wel jaquote:Op woensdag 19 juni 2019 19:45 schreef Aure het volgende:
Ach staren, wijzen en aanstoten zegt ook niet altijd iets. Ik heb dat ook wel eens gehad, maar toen bleek dat ze het juist tof vonden dat ik in het openbaar voedde. Het is vaak ook onze eigen onzekerheid dat we denken dat men er iets (negatiefs) van vindt. Tenminste zo heb ik het ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |