sowquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef ToT het volgende:
Ik zit zelf momenteel aan een heuse Château Migraine.
niks mis mee #budgetkoopje #wijniswijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha gewoon een goedkoop slobber rood wijntje van de Jumbo!
Ja preciesquote:
Klinkt euhhh pijnlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef ToT het volgende:
Ik zit zelf momenteel aan een heuse Château Migraine.
Edit: Oh wacht, dat schijnt nog echt te bestaan ook!![]()
Eén groot feest maatquote:
Ja ik heb ook nog een lekker kruidenbittertje in de koelkast. Niet van die zoete troep.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks mis mee #budgetkoopje #wijniswijn![]()
![]()
genieten hoor, en je zuipt het toch op lekker goedkoop
Lekker hoor, goed verzorgd iig altijd wat in huisquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog een lekker kruidenbittertje in de koelkast. Niet van die zoete troep.
Een lekkere port lust ik zo af en toe ook wel, mits niet te zoet.
Leuk gifje dudequote:
Vrienden voor het levenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik beschouw jullie allemaal als mijn vrienden nu
Waar gaan we heen, heel belangrijk detail.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven
Wanneer gaan we op vakantie?
Ja zo zien mijn vakanties er ook wel vaak uit, alleen zonnen doe ik nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waar gaan we heen, heel belangrijk detail.
Warm en ik doe het liefst iets lowkey's zoals.. zonnen.. beetje zuipenontspannen
.
En wat wil jij?
Of ROADTRIP
klinkt amazingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zo zien mijn vakanties er ook wel vaak uit, alleen zonnen doe ik niet
Roadtrip door oost Europagoedkoop, mooie natuur en daar kun je wel goed zuipen
Zuidoost Azië is ook wel mooi jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:45 schreef ToT het volgende:
Zelf ga ik het liefst naar verre Aziatische oorden, het liefst veel foto's maken van oude ruïnes.
Helaas heb je die niet in het land van herkomst van mijn vrouw, maar je hebt daar wel veel natuurschoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |