quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je er gewoon lekker aan over geven!
[ afbeelding ]
Niet vaak. Maar aangezien ik mijn eigen bier brouw zal ik wel moetenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drink jij weleens bier eigenlijk?
Ik hou wel van Islay malts, dat rokerige smaakt toch een stuk lekkerder dan de wat zachter whiskeys.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet vaak. Maar aangezien ik mijn eigen bier brouw zal ik wel moeten
Eensch!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hou wel van Islay malts, dat rokerige smaakt toch een stuk lekkerder dan de wat zachter whiskeys.
Moest even naar de vertaling zoekenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Eensch!
Ja ik heb sowieso wel met meer dingen dat er een vollere smaak aan mag zitten dan het steriele wat men gewend is.
[ afbeelding ]
Als je eenmaal wet-aged bavette gegeten hebt, is gewone biefstuk echt fakking lafjes!
In Utrecht hebben ze een enorm goede tent waar je schandalig lekker kunt eten: Meat&More.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Moest even naar de vertaling zoekenFlank steak
Ken het niet als wet-aged, maar ik geloof je
Hel&Verdoemenis is een bovengistend imperial stout.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:28 schreef devzero het volgende:
Stout en BBQ is ook een lekkere combinatie
Dat heb ik allemaal nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:44 schreef ToT het volgende:
Drinkmoment: Haardvuur, In goed gezelschap, Alleen, bij een boek
Ben wel alleen, lijkt me voldoende.quote:
Soms ook wel prettig toch?quote:
Zomers wel, winters nietquote:
Deken dieven zijn minstens net zo erg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
van die personal space invaders als je gewoon lekker wil slapen, dat is lastig
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Deken dieven zijn minstens net zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |