abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:56:33 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187063622
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 13:54 schreef Max23 het volgende:
"Een vriendin"

Ja ja ;)

Inb4 uit elkaar getrokken
Deze is gelukkig getrouwd, denk ik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_187063644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ging gister om 19:15 uit mijn huis
En toen ging ik naar station Sassenheim
En toen ontmoette ik daar een vriendin van me
En toen gingen we in de trein
En toen stapten we uit bij Schiphol
En toen stapten we op in Schiphol en weer uit op station Bijlmer-Arena

En toen na een stukje lopen kwamen we aan bij de Ziggodome, Landal bol.com een of ander waardeloos nikszeggend voorprogramma geskipt gelijk de merchandise stand helemaal leeggeroofd en heel veel bier gehaald. Grootste hoogepunt van het concert, 0 wachttijd bij de mannen wc's terwijl er een kilometer file stond bij de vrouwen, extreem van genoten. Eenmaal de show was begonnen voelde ik me weer 8 jaar oud, een 8-jarige die bier mocht zuipen. Ik heb als een 8-jarige dronken aap 2 uur lang alle liedjes meegezongen zo hard als ik kon en zoveel mogelijk richting Nick gezwaaid. AJ en Kevin gingen op een gegeven moment een soort act doen waar ze zich gingen verkleden in een pashokje en dat kon ik van bovenaf allemaal zien, ik heb nog nooit zo hard getwijfeld aan mij sexualiteit. Het was het leukste concert dat ik ooit heb meegemaakt, QOTSA, Foo Fighters, Coldplay, ze konden allemaal niet tippen aan dit feest. 20.000 man die van begin tot eind elke letter van elk liedje meezongen. Fantastisch. Nou dit is niet echt een super boeiende samenvatting geworden verder maar het was een leuke avond, ook werken bij de NOS?

Bewijs hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee pik. Ook nog geneukt? Of op de mannen over gegaan?

Ik zag net op FB dat een vriendin van mij er ook was, één van de BSB had een hillbilly cowboy hoed op, was dat deel van de verkleed partij? Ik zag ook bloemenkransen, wat een feest!

Hier deed het mij sterk aan denken.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 13:59:50 #128
168304 Mani89
pi_187063647
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik had dus mogelijkerwijs naar je kunnen zwaaien toen je in de trein van Schiphol naar Bijlmer ArenA zat :s)
Ik had het denk ik niet gezien want we zaten opgehokt in een coupé vol met luidruchtige spleetogen.
pi_187063663
Dumoulin en Kelderman toch naar t NK *O* :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:01:36 #130
168304 Mani89
pi_187063664
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Niks mis mee pik. Ook nog geneukt? Of op de mannen over gegaan?

Ik zag net op FB dat een vriendin van mij er ook was, één van de BSB had een hillbilly cowboy hoed op, was dat deel van de verkleed partij? Ik zag ook bloemenkransen, wat een feest!

Hier deed het mij sterk aan denken.
AJ houdt van hoeden dragen omdat hij kaal haar heeft. Ik ben samen met een mede autist die niet tegen drukke concerten kan, dus ik was overgeleverd aan een vrouw die al een ring aan haar vinger had, en die wilde niet met me neuken.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:01:44 #131
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_187063665
Karsten vindt vrouwen die hakken aan hebben en 1.85 zijn best wel gek
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 14:01:48 #132
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_187063666
Oh ja, mensen wilden ook nog een sfeerverslag van het zuipen.

Nou, dat begon vrij vroeg. Al om een uur of twee 's middags zat ik in het nieuwe optrekje van een forumgenoot aan de geuze. Even later dronk ik kriek uit een plastic zak. Dat was natuurlijk wel een vreemd beeld, het leek net op een bloedzak. Ik heb me nog nooit zo erg een wielrenner gevoeld als op dat moment. Nadat de bloedtransfusie klaar was gingen we door met een fles 3 Fonteinen. Goddelijk spul, niks mis mee. Daarna gingen we naar Van Moll, kenners weten natuurlijk dat dit de beste tent van Eindhoven is. Hier gingen we vrolijk door met zuipen. Er werd een fles besteld die ziek bleek te zijn. Ja, speciaalbier drinken is geen gewone bezigheid. Daarna kreeg ik een IPA voorgeschoteld die bijna een jaar oud was, liefhebbers weten dat je dan te maken krijgt met een zware opdracht. Nog wat bieren verder gingen we naar een andere locatie, waar de taps blijkbaar werden overgenomen door een Duitse brouwer. Dan weet je wat er gaat gebeuren, dan weet je dat er ineens een halve liter weizen voor je neus staat. Nou, die werd ook soldaat gemaakt. Ondertussen ging het licht langzaam uit, zelfs zo erg dat ik niet meer de moeite nam om untappd bij te werken. Vervolgens kwamen we bij de Vapiano terecht. Voor het eerst in m'n leven, eigenlijk. Ik heb daar een pizza gegeten die voor zover ik me kan herinneren nog best goed smaakte. Na de pizza volgde het dieptepunt van de avond, we zouden de dag gaan afsluiten in een Ierse pub. Hier kreeg ik ineens een Guinness voorgeschoteld. Nou, daar ben ik een uur of drie mee bezig geweest om dat ene glas op te zuipen. Wat een afgrijselijke ellende, niet weg te werken. Gelukkig werd ik gered door de trein, een andere forumgenoot moest die nog halen en daarom hoefde ik verder geen Guinness meer te drinken. Vervolgens gingen we allemaal naar huis. Ik kwam rond een uur of 12 thuis en toen kwam ik tot de conclusie dat het schrijven van een lap tekst een behoorlijke uitdaging ging worden en overdacht ik alle verkeerde keuzes die ik in mijn leven heb gemaakt. Dat doe ik terwijl ik dit nu typ weer.

Maar het was wel gezellig.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_187063677
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:01 schreef TLC het volgende:
Dumoulin en Kelderman toch naar t NK *O* :P
RIP Tour dus
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:03:07 #134
168304 Mani89
pi_187063679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Nou, dat begon vrij vroeg. Al om een uur of twee 's middags zat ik in het nieuwe optrekje van een forumgenoot aan de geuze. Even later dronk ik kriek uit een plastic zak. Dat was natuurlijk wel een vreemd beeld, het leek net op een bloedzak. Ik heb me nog nooit zo erg een wielrenner gevoeld als op dat moment. Nadat de bloedtransfusie klaar was gingen we door met een fles 3 Fonteinen. Goddelijk spul, niks mis mee. Daarna gingen we naar Van Moll, kenners weten natuurlijk dat dit de beste tent van Eindhoven is. Hier gingen we vrolijk door met zuipen. Er werd een fles besteld die ziek bleek te zijn. Ja, speciaalbier drinken is geen gewone bezigheid. Daarna kreeg ik een IPA voorgeschoteld die bijna een jaar oud was, liefhebbers weten dat je dan te maken krijgt met een zware opdracht. Nog wat bieren verder gingen we naar een andere locatie, waar de taps blijkbaar werden overgenomen door een Duitse brouwer. Dan weet je wat er gaat gebeuren, dan weet je dat er ineens een halve liter weizen voor je neus staat. Nou, die werd ook soldaat gemaakt. Ondertussen ging het licht langzaam uit, zelfs zo erg dat ik niet meer de moeite nam om untappd bij te werken. Vervolgens kwamen we bij de Vapiano terecht. Voor het eerst in m'n leven, eigenlijk. Ik heb daar een pizza gegeten die voor zover ik me kan herinneren nog best goed smaakte. Na de pizza volgde het dieptepunt van de avond, we zouden de dag gaan afsluiten in een Ierse pub. Hier kreeg ik ineens een Guinness voorgeschoteld. Nou, daar ben ik een uur of drie mee bezig geweest om dat ene glas op te zuipen. Wat een afgrijselijke ellende, niet weg te werken. Gelukkig werd ik gered door de trein, een andere forumgenoot moest die nog halen en daarom hoefde ik verder geen Guinness meer te drinken. Vervolgens gingen we allemaal naar huis. Ik kwam rond een uur of 12 thuis en toen kwam ik tot de conclusie dat het schrijven van een lap tekst een behoorlijke uitdaging ging worden en overdacht ik alle verkeerde keuzes die ik in mijn leven heb gemaakt. Dat doe ik terwijl ik dit nu typ weer.

Foto's?
pi_187063682
quote:

Drinkers Pub > Van Moll
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:03:50 #136
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_187063685
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]

RIP Tour dus
De kans dat ze allebei heel blijven lijkt me inderdaad niet bijzonder groot.
pi_187063686
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]

RIP Tour dus
Naja misschien haalt Wilco dit keer wel de finishlijn
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 14:04:25 #138
pi_187063693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Drinkers Pub > Van Moll
Nee, nee. Dit kan niet. Dit is niet leuk.
pi_187063697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nee, nee. Dit kan niet. Dit is niet leuk.
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.
pi_187063706
Om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo van de Guinness, het moeten wel hele slechte omstandigheden zijn als dat de enige optie was.
pi_187063707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Happy Italy > Vapiano
Eens

Maar Jezus wat zijn die pizza's enorm daar. Zie bij Happy Italy altijd 75% met een doggy bag weggaan
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:07:00 #143
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_187063716
quote:

Goed verhaal trouwens. Kroegentochten O+

Guinness is best lekker mits van de tap, maar je kan beter een keer een echt goede stout proberen. Die van Emelisse vind ik geniaal.
pi_187063719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:05 schreef Max23 het volgende:

[..]

Eens

Maar Jezus wat zijn die pizza's enorm daar. Zie bij Happy Italy altijd 75% met een doggy bag weggaan
Heb daar wel eens gegeten met enkele respectabele fok users maar niemand kreeg het op. #viesslank
pi_187063723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:07 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Goed verhaal trouwens. Kroegentochten O+

Guinness is best lekker mits van de tap, maar je kan beter een keer een echt goede stout proberen. Die van Emelisse vind ik geniaal.
Proleet die rotscholier, volgens mij drinkt hij stiekem liever Schultenbrau.
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:07:54 #146
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_187063725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:05 schreef Max23 het volgende:

[..]

Eens

Dan moet ik dat ook maar eens proberen. Pizza O+
  vrijdag 24 mei 2019 @ 14:09:03 #148
168304 Mani89
pi_187063737
Eigenlijk verneukt Mollekmaar hier nu gewoon mijn poule.
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 14:09:13 #149
pi_187063738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Foto's?

Lekker man, niks mis mee.
  Moderator vrijdag 24 mei 2019 @ 14:09:17 #150
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_187063740
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2019 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
En Happy Italy > Vapiano
Pastafabriek > Happy Italy > Vapiano
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: