Ja ja hij is al afgestreept.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:10 schreef wimderon het volgende:
2 keer willekeurig Engels commentaar al
BINGO
@:Mani89
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoezo doet Mani niet even verslag van de Backstreet Boys?
Zongen ze nog Bye Bye Bye, haha!
@Mani89quote:
Ik baal er erg van dat het erg mooie TOP Oss zich niet voor de finaleronde van de nacompetitie heeft geplaatst maar het lelijke klote Sparta wel. Ik hoop dat iedere voetballer van Sparta die tegen TOP Oss hebben gespeeld in de nacompetitie 1 van hun benen breektquote:
Wat is dit?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik baal er erg van dat het erg mooie TOP Oss zich niet voor de finaleronde van de nacompetitie heeft geplaatst maar het lelijke klote Sparta wel. Ik hoop dat iedere voetballer van Sparta die tegen TOP Oss hebben gespeeld in de nacompetitie 1 van hun benen breekt
Dat is geen leuke grap. Maar oke ik zal vertellen hoe leuk het was.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft R_R deel 2 al gepost of is ie in slaap gevallen
quote:1. Mikel Landa. Mikel is een Bask, dus die moet ik wel als eerste noemen. Verder hebben we gisteren kunnen zien dat hij zijn benen niet voelt en hij heeft ook nog eens 5 minuten goed te maken, want typisch voor #FreeLanda staat hij alweer een godsgruwelijk eind op achterstand. Zijn ploeg kan ook nog inzetten op Carapaz maar die heeft natuurlijk nooit het niveau om op het podium van een grote ronde te eindigen, dus dat zou wel heel dom zijn.
2. MAL. Superman zit in het zelfde schuitje als Landa, namelijk een voorlopig vrij kansloos schuitje voor de eindoverwinning. Dat is meestal een teken voor MAL om een hele serie demarrages te plaatsen op slotklimmen, waar de concurrenten niet warm of koud van worden aangezien je hem gerust een half minuutje kan geven. Vandaag eindigt de klim bergop wat betekent dat hij niet hoeft af te dalen na de top en dat werkt natuurlijk in zijn voordeel. Astana heeft ook een veel te goede ploeg om níet het initiatief te nemen, die zullen ook de kopgroep wel kort houden.
3. Yates. Gisteren leek hij niet heel sterk, maar dat leek Roglic ook niet en voor Chaves is deze berg natuurlijk te lang. Hij vindt zichzelf de favoriet voor de eindzege, dus dat mag hij dan in deze eerste serieuze bergrit laten zien. Waarschijnlijk springt hij 300 meter voor de streep weg uit een groepje favorieten, zo'n laffe haas is het wel. Zijn ploeg gaat uiteraard ook geen flikker uitvoeren.
4. Roglic. Roglic de tijdrijder, Roglic de daler, Roglic de sprinter , Roglic de klimmer die als eerste bovenkomt op een klim van 20km, waarom ook niet. Primoz is al 3 maanden in topvorm en hij zegt zelf dat zijn beste dagen nog moeten komen. Dat zou natuurlijk hilarisch zijn nu half Slovenië een dopingstraf boven het hoofd hangt. En dan wint hij vanzelfsprekend in juli ook nog eens de Tour, als ultiem eerbetoon aan Pantani.
5. Oomen. Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de kopgroep wel vooruitblijft en dat een matige B-klimmer bovenaan met de bloemen mag zwaaien terwijl de grote namen nog maar halverwege de klim zijn. Dat zou wel passend zijn bij deze Giro die tot dusver een heel peloton aan muizen gebaard heeft en een half uurtje spektakel. Verder is Oomen natuurlijk vies slecht in vorm, dus ik had hier veel beter Sosa kunnen noemen. Een overwinning van Gallopin zou echt mensonterend zijn.
ABANDON zelfs.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:36 schreef Max23 het volgende:
Chute Hart in de kopgroep
Ook al ingehaald door het peloton
Een luitenant is toch niets waard zonder zijn kapitein.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een deceptie weer voor Koffieplanter. Daar gaat na Bernal en Alarcon nu ook zijn favoriete ginger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ging gister om 19:15 uit mijn huis
En toen ging ik naar station Sassenheim
En toen ontmoette ik daar een vriendin van me
En toen gingen we in de trein
En toen stapten we uit bij Schiphol
En toen stapten we op in Schiphol en weer uit op station Bijlmer-Arena
En toen na een stukje lopen kwamen we aan bij de Ziggodome, Landal bol.com een of ander waardeloos nikszeggend voorprogramma geskipt gelijk de merchandise stand helemaal leeggeroofd en heel veel bier gehaald. Grootste hoogepunt van het concert, 0 wachttijd bij de mannen wc's terwijl er een kilometer file stond bij de vrouwen, extreem van genoten. Eenmaal de show was begonnen voelde ik me weer 8 jaar oud, een 8-jarige die bier mocht zuipen. Ik heb als een 8-jarige dronken aap 2 uur lang alle liedjes meegezongen zo hard als ik kon en zoveel mogelijk richting Nick gezwaaid. AJ en Kevin gingen op een gegeven moment een soort act doen waar ze zich gingen verkleden in een pashokje en dat kon ik van bovenaf allemaal zien, ik heb nog nooit zo hard getwijfeld aan mij sexualiteit. Het was het leukste concert dat ik ooit heb meegemaakt, QOTSA, Foo Fighters, Coldplay, ze konden allemaal niet tippen aan dit feest. 20.000 man die van begin tot eind elke letter van elk liedje meezongen. Fantastisch. Nou dit is niet echt een super boeiende samenvatting geworden verder maar het was een leuke avond, ook werken bij de NOS?
Bewijs hieronder:Ik had dus mogelijkerwijs naar je kunnen zwaaien toen je in de trein van Schiphol naar Bijlmer ArenA zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat niet gebeuren met de huidige samenstellingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Voorsprong loopt terug, jammer. Hoop dat er wat andere mannen op kop gaan komen in de kopgroep.
Deze is gelukkig getrouwd, denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:54 schreef Max23 het volgende:
"Een vriendin"
Ja ja
Inb4 uit elkaar getrokken
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ging gister om 19:15 uit mijn huis
En toen ging ik naar station Sassenheim
En toen ontmoette ik daar een vriendin van me
En toen gingen we in de trein
En toen stapten we uit bij Schiphol
En toen stapten we op in Schiphol en weer uit op station Bijlmer-Arena
En toen na een stukje lopen kwamen we aan bij de Ziggodome, Landal bol.com een of ander waardeloos nikszeggend voorprogramma geskipt gelijk de merchandise stand helemaal leeggeroofd en heel veel bier gehaald. Grootste hoogepunt van het concert, 0 wachttijd bij de mannen wc's terwijl er een kilometer file stond bij de vrouwen, extreem van genoten. Eenmaal de show was begonnen voelde ik me weer 8 jaar oud, een 8-jarige die bier mocht zuipen. Ik heb als een 8-jarige dronken aap 2 uur lang alle liedjes meegezongen zo hard als ik kon en zoveel mogelijk richting Nick gezwaaid. AJ en Kevin gingen op een gegeven moment een soort act doen waar ze zich gingen verkleden in een pashokje en dat kon ik van bovenaf allemaal zien, ik heb nog nooit zo hard getwijfeld aan mij sexualiteit. Het was het leukste concert dat ik ooit heb meegemaakt, QOTSA, Foo Fighters, Coldplay, ze konden allemaal niet tippen aan dit feest. 20.000 man die van begin tot eind elke letter van elk liedje meezongen. Fantastisch. Nou dit is niet echt een super boeiende samenvatting geworden verder maar het was een leuke avond, ook werken bij de NOS?
Bewijs hieronder:Niks mis mee pik. Ook nog geneukt? Of op de mannen over gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag net op FB dat een vriendin van mij er ook was, één van de BSB had een hillbilly cowboy hoed op, was dat deel van de verkleed partij? Ik zag ook bloemenkransen, wat een feest!
Hier deed het mij sterk aan denken.
Ik had het denk ik niet gezien want we zaten opgehokt in een coupé vol met luidruchtige spleetogen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had dus mogelijkerwijs naar je kunnen zwaaien toen je in de trein van Schiphol naar Bijlmer ArenA zat
AJ houdt van hoeden dragen omdat hij kaal haar heeft. Ik ben samen met een mede autist die niet tegen drukke concerten kan, dus ik was overgeleverd aan een vrouw die al een ring aan haar vinger had, en die wilde niet met me neuken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks mis mee pik. Ook nog geneukt? Of op de mannen over gegaan?
Ik zag net op FB dat een vriendin van mij er ook was, één van de BSB had een hillbilly cowboy hoed op, was dat deel van de verkleed partij? Ik zag ook bloemenkransen, wat een feest!
Hier deed het mij sterk aan denken.
Foto's?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh ja, mensen wilden ook nog een sfeerverslag van het zuipen.
Nou, dat begon vrij vroeg. Al om een uur of twee 's middags zat ik in het nieuwe optrekje van een forumgenoot aan de geuze. Even later dronk ik kriek uit een plastic zak. Dat was natuurlijk wel een vreemd beeld, het leek net op een bloedzak. Ik heb me nog nooit zo erg een wielrenner gevoeld als op dat moment. Nadat de bloedtransfusie klaar was gingen we door met een fles 3 Fonteinen. Goddelijk spul, niks mis mee. Daarna gingen we naar Van Moll, kenners weten natuurlijk dat dit de beste tent van Eindhoven is. Hier gingen we vrolijk door met zuipen. Er werd een fles besteld die ziek bleek te zijn. Ja, speciaalbier drinken is geen gewone bezigheid. Daarna kreeg ik een IPA voorgeschoteld die bijna een jaar oud was, liefhebbers weten dat je dan te maken krijgt met een zware opdracht. Nog wat bieren verder gingen we naar een andere locatie, waar de taps blijkbaar werden overgenomen door een Duitse brouwer. Dan weet je wat er gaat gebeuren, dan weet je dat er ineens een halve liter weizen voor je neus staat. Nou, die werd ook soldaat gemaakt. Ondertussen ging het licht langzaam uit, zelfs zo erg dat ik niet meer de moeite nam om untappd bij te werken. Vervolgens kwamen we bij de Vapiano terecht. Voor het eerst in m'n leven, eigenlijk. Ik heb daar een pizza gegeten die voor zover ik me kan herinneren nog best goed smaakte. Na de pizza volgde het dieptepunt van de avond, we zouden de dag gaan afsluiten in een Ierse pub. Hier kreeg ik ineens een Guinness voorgeschoteld. Nou, daar ben ik een uur of drie mee bezig geweest om dat ene glas op te zuipen. Wat een afgrijselijke ellende, niet weg te werken. Gelukkig werd ik gered door de trein, een andere forumgenoot moest die nog halen en daarom hoefde ik verder geen Guinness meer te drinken. Vervolgens gingen we allemaal naar huis. Ik kwam rond een uur of 12 thuis en toen kwam ik tot de conclusie dat het schrijven van een lap tekst een behoorlijke uitdaging ging worden en overdacht ik alle verkeerde keuzes die ik in mijn leven heb gemaakt. Dat doe ik terwijl ik dit nu typ weer.
Maar het was wel gezellig.
Drinkers Pub > Van Mollquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, dat begon vrij vroeg. Al om een uur of twee 's middags zat ik in het nieuwe optrekje van een forumgenoot aan de geuze. Even later dronk ik kriek uit een plastic zak. Dat was natuurlijk wel een vreemd beeld, het leek net op een bloedzak. Ik heb me nog nooit zo erg een wielrenner gevoeld als op dat moment. Nadat de bloedtransfusie klaar was gingen we door met een fles 3 Fonteinen. Goddelijk spul, niks mis mee. Daarna gingen we naar Van Moll, kenners weten natuurlijk dat dit de beste tent van Eindhoven is. Hier gingen we vrolijk door met zuipen. Er werd een fles besteld die ziek bleek te zijn. Ja, speciaalbier drinken is geen gewone bezigheid. Daarna kreeg ik een IPA voorgeschoteld die bijna een jaar oud was, liefhebbers weten dat je dan te maken krijgt met een zware opdracht. Nog wat bieren verder gingen we naar een andere locatie, waar de taps blijkbaar werden overgenomen door een Duitse brouwer. Dan weet je wat er gaat gebeuren, dan weet je dat er ineens een halve liter weizen voor je neus staat. Nou, die werd ook soldaat gemaakt. Ondertussen ging het licht langzaam uit, zelfs zo erg dat ik niet meer de moeite nam om untappd bij te werken. Vervolgens kwamen we bij de Vapiano terecht. Voor het eerst in m'n leven, eigenlijk. Ik heb daar een pizza gegeten die voor zover ik me kan herinneren nog best goed smaakte. Na de pizza volgde het dieptepunt van de avond, we zouden de dag gaan afsluiten in een Ierse pub. Hier kreeg ik ineens een Guinness voorgeschoteld. Nou, daar ben ik een uur of drie mee bezig geweest om dat ene glas op te zuipen. Wat een afgrijselijke ellende, niet weg te werken. Gelukkig werd ik gered door de trein, een andere forumgenoot moest die nog halen en daarom hoefde ik verder geen Guinness meer te drinken. Vervolgens gingen we allemaal naar huis. Ik kwam rond een uur of 12 thuis en toen kwam ik tot de conclusie dat het schrijven van een lap tekst een behoorlijke uitdaging ging worden en overdacht ik alle verkeerde keuzes die ik in mijn leven heb gemaakt. Dat doe ik terwijl ik dit nu typ weer.
Naja misschien haalt Wilco dit keer wel de finishlijnquote:
Nee, nee. Dit kan niet. Dit is niet leuk.quote:
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nee. Dit kan niet. Dit is niet leuk.
Eensquote:
Goed verhaal trouwens. Kroegentochtenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heb daar wel eens gegeten met enkele respectabele fok users maar niemand kreeg het op. #viesslankquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eens
Maar Jezus wat zijn die pizza's enorm daar. Zie bij Happy Italy altijd 75% met een doggy bag weggaan
Proleet die rotscholier, volgens mij drinkt hij stiekem liever Schultenbrau.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed verhaal trouwens. Kroegentochten
Guinness is best lekker mits van de tap, maar je kan beter een keer een echt goede stout proberen. Die van Emelisse vind ik geniaal.
Dan moet ik dat ook maar eens proberen. Pizzaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Eens
Maar Jezus wat zijn die pizza's enorm daar. Zie bij Happy Italy altijd 75% met een doggy bag weggaan
Foto van je bloedpaspoort nu?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man, niks mis mee.
Bij Pastafabriek (heb je dat ook buiten Groningen?) moet je zelf in de rij staan voor je eten, dat is een beetje niveautje McDonalds.quote:
Heet Knut in het dagelijks leven Alarcon?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man, niks mis mee.
Maar je krijgt wel echt veel en het is prima te eten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Pastafabriek (heb je dat ook buiten Groningen?) moet je zelf in de rij staan voor je eten, dat is een beetje niveautje McDonalds.
Hier wil je geen seconde van missen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben al naar huis aan het rennen jongens.
Had mezelf ingepland tot 1300 maar een technische storing gooide roer in het eten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wil je geen seconde van missen.
Bij happy italy krijg je meer, en je wordt gewoon geserveerd aan tafel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel echt veel en het is prima te eten.
Roerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Had mezelf ingepland tot 1300 maar een technische storing gooide roer in het eten.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij happy italy krijg je meer, en je wordt gewoon geserveerd aan tafel.
Dit is trouwens volledig ontopic aangezien het over Italiaans eten gaat. Bij de Vuelta gaan we over op tapas discussies.
Krijg je 200 gram?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is trouwens volledig ontopic aangezien het over Italiaans eten gaat. Bij de Vuelta gaan we over op tapas discussies.
We noemen hem nu hij een Limburger is Knut Dumoulin.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heet Knut in het dagelijks leven Alarcon?
Ik heb liever een "echte" Italiaan, en geen keten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem bij zijn werk gezien dus ik noem hem Knut Braakhekke.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We noemen hem nu hij een Limburger is Knut Dumoulin.
Ja, uiteraard.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb liever een "echte" Italiaan, en geen keten.
Ja die is wel een beetje zoet ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jullie favoriete Italiaanse bier? Ik vind de Birre del Borgo soms een beetje zoet.
Ca' del Brado en LoverBeer leveren goed zuur spul af.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is jullie favoriete Italiaanse bier? Ik vind de Birre del Borgo soms een beetje zoet.
Laatst een Peroni gehad...vond er niet veel aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja die zijn ook wel mijn favoriet. Cadel Brado.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ca' del Brado en LoverBeer leveren goed zuur spul af.
Zijn rondleidingen schijnen legendarisch te zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem bij zijn werk gezien dus ik noem hem Knut Braakhekke.
Bij de Pastafabriek krijg je 200 gram pasta, als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vraag snap ik niet helemaal.
Kom je weer aandacht tekort?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel mijn favoriet. Cadel Brado.
Zegt een man die net een heel opstel schrijft over zijn asociale zuipgedrag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kom je weer aandacht tekort?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zegt een man die net een heel opstel schrijft over zijn asociale zuipgedrag.
Maar dat was ook onderdeel van jouw opstel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik geen weegschaal meeneem naar de pizzeria maar ik ben bereid je op je woord te geloven.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij de Pastafabriek krijg je 200 gram pasta, als ik het goed heb.
De standaardbieren vind ik niet veel aan, maar ze hebben soms wel lekkere lokale craftbieren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gekookt dan neem ik aan? Anders is het wel vrij veel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij de Pastafabriek krijg je 200 gram pasta, als ik het goed heb.
By popular demand.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja ik beperk mezelf nog tot een Eerlijk Helder Heineken, met alcohol verrijkte bloedzakken zal je mij niet aantreffen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat was ook onderdeel van jouw opstel.
Misschien lijken jullie meer op elkaar dan jullie zelf denken.
LoverBeer heb ik wel zien staan op het menu van het plaatselijke café maar allemaal 15/20 euro ofzo. Daar kan je tien pizza's van kopen bij de Vapiano.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ca' del Brado en LoverBeer leveren goed zuur spul af.
Feitelijk onjuist aangezien ik volgens mij 8,50 heb betaald voor een pizza bij de Vapiano.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LoverBeer heb ik wel zien staan op het menu van het plaatselijke café maar allemaal 15/20 euro ofzo. Daar kan je tien pizza's van kopen bij de Vapiano.
Ik vond de Brouwerslunch van Gulpener © heerlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zijn rondleidingen schijnen legendarisch te zijn.
Zal de Eindhovense economie zijn, in Groningen kan je ook met twee kippen afrekenen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist aangezien ik volgens mij 8,50 heb betaald voor een pizza bij de Vapiano.
Nu begin ik ook te twijfelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gekookt dan neem ik aan? Anders is het wel vrij veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat niets boven Groningen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de Eindhovense economie zijn, in Groningen kan je ook met twee kippen afrekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |