Bolkesteijn zei altijd dat de lage opkomst een teken van tevredenheid was.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:41 schreef RobbieRonald het volgende:
Opkomstpercentage 41,2 procent. Het meerendeel van het volk boeit de EU niets.
Zit wel wat in ja. Conclusie na vanavond kan zijn dat "het volk" het wel best vindt zo. Niet meer, niet minder.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Bolkesteijn zei altijd dat de lage opkomst een teken van tevredenheid was.
Of dat ze denken dat het toch geen zak uit maakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:45 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. Conclusie na vanavond kan zijn dat "het volk" het wel best vindt zo. Niet meer, niet minder.
Dat eerder ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of dat ze denken dat het toch geen zak uit maakt.
Het wel best vinden, geen zak uitmaken. Hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of dat ze denken dat het toch geen zak uit maakt.
Nopequote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:54 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Het wel best vinden, geen zak uitmaken. Hetzelfde toch?
Heb nog een stapeltje stembiljetten van Soros gekregen. Allemaal PvdA vooringevuld.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Verkiezingsfraude is heel gewoon
Stuur ff een memo rond, dan weten we het allemaal.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:59 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Oke, dan voeg ik die aan mijn conclusie toe.
Dat kun je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Stuur ff een memo rond, dan weten we het allemaal.
Was het verpakt met aluminium folie?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb nog een stapeltje stembiljetten van Soros gekregen. Allemaal PvdA vooringevuld.
Nee. In een witte neutrale enveloppe. Heb ze met enveloppe en al in de stembus in Utrecht gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:13 schreef Europe-needs-immigration het volgende:
[..]
Was het verpakt met aluminium folie?
Stemplicht invoeren. Belgiė heeft daardoor de hoogste opkomstpercentages; telkens rond de 90%.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:41 schreef RobbieRonald het volgende:
De burger is het vertrouwen kwijt in de politiek, vind ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:41 schreef RobbieRonald het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
15 december 2018 en maar 1 reactie, dat is nooit Remlos.
En D66 gehalveerd in de pollsquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:09 schreef Europe-needs-immigration het volgende:
PVDA nr 1.
PVV verliest
FVD maar 3 zetels
Heerlijk dit
Deels waar, het volk wil geen politieke alles bepalende EU. Zuivere handelsverdragen is alll we need. D66 is overigens een neppartij geworden.quote:
Zodat dat er nog meer vluchtelingen komen? Zodat de EU meer op jouw thuisland gaat lijken?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:09 schreef Europe-needs-immigration het volgende:
PVDA nr 1.
PVV verliest
FVD maar 3 zetels
Heerlijk dit
En vrij verkeer, geen permanente grenscontroles, en één munt vinden de meeste mensen ook wel prettig. Het zal in juli en augustus een feest worden bij Hazeldonk en Eijsden als we weer ouderwets grenscontroles gaan uitvoeren... Dan weet wel ineens iedereen weer waarom we afspraken gemaakt hebben met betrekking tot vrij reizen binnen de EU.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 05:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deels waar, het volk wil geen politieke alles bepalende EU. Zuivere handelsverdragen is alll we need. D66 is overigens een neppartij geworden.
Zolang hij zijn uitkering kan behouden hoor je hem niet klagen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:07 schreef Twiitch het volgende:
Jouw usernamekun je het er nog dikker bovenop leggen dat je een troll bent?
Beter een EU kakkerlak dan een bruinhemd, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 04:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja die EU kakkerlak. Die geld van Noord naar Zuid laat zwemmen.
Wilders is ook al jaren over zijn houdbaarheid heen, en met FvD is er iets nieuws gekomen voor veel stemmers.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:51 schreef Enchanter het volgende:
Apart dat de PVDA wint , van D66 had ik niets anders verwacht met zo een clown genaamd Jetten.
Bij de PVV zit de daling er al een aantal jaren in , verbaast me niks.
Komt grotendeels door Timmermansquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:51 schreef Enchanter het volgende:
Apart dat de PVDA wint , van D66 had ik niets anders verwacht met zo een clown genaamd Jetten.
Bij de PVV zit de daling er al een aantal jaren in , verbaast me niks.
Die landverraderquote:Op vrijdag 24 mei 2019 08:39 schreef Hexagon het volgende:
Keihard plankgas voor de EU met Timmermans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |