Gefeliciteerd Sisuquote:Op zondag 26 mei 2019 05:08 schreef Sisu het volgende:
Gefeliciteerd dodoria. Je staat nu op 1!
Vanmiddag ben ik om 14:45 bevallen van een geweldig mooie zoon. We noemen hem Ru.ne.
Stats 3814 gram en 53 cm.
De bevalling was echt een uitputtingsslag en heeft ontzettend lang geduurd. Het viel me zo tegen! Bij ro heeft alles bij elkaar nog geen 6 uur geduurd.
Bij Ru 12 uur! 12 slópende uren. Binnen 11 uur naar een kleine 4 cm ontsluiting. Pijnstilling gekregen in Mn been, want ik was compleet uitgeput. Laatste half uur van 4 naar 10. 2 persweeën later en hij was er. Op dat moment sloeg de medicatie pas aan en werd ik heel suf.
Ik ben mezelf keihard tegen gekomen, maar hij is er nu.![]()
Binnenkort meer en met foto’s natuurlijk.![]()
Borstvoeding gaat als een trein![]()
Hij is zo leuk!
Wel als de eerste keer 6 uur duurde en je overal hoort dat het de tweede keer meestal sneller gaat.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:25 schreef Peacefulll het volgende:
12 uur is toch helemaal niet zo heel lang voor een bevalling?
Gemiddeld gezien dus niet persé lang, gevoelsmatig welquote:Op zondag 26 mei 2019 21:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wel als de eerste keer 6 uur duurde en je overal hoort dat het de tweede keer meestal sneller gaat.
Ik kan me goed voorstellen dat het enorm tegenvalt als je dan bij de tweede keer na 5 uur nog maar op 2 cm ontsluiting zit of zo, en dat dát op zijn beurt zorgt voor extra vertraging.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:10 schreef Peacefulll het volgende:
Gemiddeld gezien dus niet persé lang, gevoelsmatig wel
Never mindquote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat het enorm tegenvalt als je dan bij de tweede keer na 5 uur nog maar op 2 cm ontsluiting zit of zo, en dat dát op zijn beurt zorgt voor extra vertraging.
Dat is ook zo hoor. Maar het is zoals de anderen hier ook schrijven dat het gewoon geestelijk enorm tegen viel. Iedereen die ik sprak die onlangs een tweede kindje heeft gekregen sprak over een super vlotte bevalling. Kijk ook naar pinq en ela. Zulke relaxte verhalen hoorde ik dus ook van vriendinnen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:25 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SisuDe naam past mooi bij je oudste. Fijn dat de borstvoeding zo goed op gang is. 12 uur is toch helemaal niet zo heel lang voor een bevalling? Ik heb meegekregen dat het juist een hele gemiddelde tijd is. Hoewel het ongetwijfeld lang voelde
Fijne tijd samen.
12 uur is heel gemiddeld voor een eerste bevalling, maar erg lang voor een tweede. Helemaal als de eerste 5 uur duurde.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:25 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Gefeliciteerd SisuDe naam past mooi bij je oudste. Fijn dat de borstvoeding zo goed op gang is. 12 uur is toch helemaal niet zo heel lang voor een bevalling? Ik heb meegekregen dat het juist een hele gemiddelde tijd is. Hoewel het ongetwijfeld lang voelde
Fijne tijd samen.
Nou, als ik haar verhaal zo lees was het vanwege de pijn. Weeënpijn in rug/benen is heel wat anders dan in je buik, moeilijker op te vangen zie ik hier vaak in de bevallingsverhalen.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:36 schreef douche-eendje het volgende:
En wellicht, is dat misschien het stukje wat blokkeerde: niet de rust kunnen vinden in de weken ervoor die je zo hard nodig had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat die vk mogelijk jouw bevalling doen? Heb je daar een keuze in?
Goed slapen is zo fijn
[ Bericht 6% gewijzigd door Ceviche op 27-05-2019 11:33:48 ]
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 26 mei 2019 23:07 schreef Sisu het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor. Maar het is zoals de anderen hier ook schrijven dat het gewoon geestelijk enorm tegen viel. Iedereen die ik sprak die onlangs een tweede kindje heeft gekregen sprak over een super vlotte bevalling. Kijk ook naar pinq en ela. Zulke relaxte verhalen hoorde ik dus ook van vriendinnen.
Nou.. ik rommelde al sinds weken. Weeen die kwamen en na een uur weer stopten.
En die vrijdag begon het al om een uur of 8 en dan weer niks. Dan slaap je ook niet. Om 3.15 begonnen er echt weeen te komen die niet meer te negeren waren. En het gekke was dat ik al die tijd wist dat het niks deed in Mn lijf. Ik voelde ook dat de ontsluiting niet op gang kwam. Ondanks dat ik compleet zen was. De omgeving had zoals ik wenste.
Alles was goed.
En dan de pijn. Zo goed als ik die bij ro weggedacht kreeg zo immens zeer deed het nu. Zat in Mn benen, lies en rug.
Ik riep ook steeds dat ik me een aansteller voelde. Dat het me dit keer niet lukte. En ‘sorry’. Constant excuses maken naar anderen, omdat het zo lang duurde.
Gekkenwerk.
Maar !!! Toen de persweeen zich aandienden zat ik weer op een mega roze wolk. Voelde nul pijn. Was ik echt helemaal weer vol adrenaline en liefde. Heel bizar. Zeker toen ik eraan kon toegeven dat hij geboren was en ik opeens Mn medicatie voelde aanslaan.
Heel gek maar God wat is dat het allemaal waard
Mijn verjaardag 🖤quote:Op maandag 27 mei 2019 07:50 schreef Whoopje het volgende:
@:douche-eendje, zou ik ook nog in de OP mogen? 23 september is mijn UD.
@:sisu, van harte gefeliciteerd!
Hier gisteren vol verwondering naar mijn buik zitten kijken. Kleintje was een feestje aan het bouwen wat aan de buitenkant goed te zien was. Ik heb mijn buik al eerder ietsje zien bewegen maar gister bleef mijn buik bewegen en bobbelen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |