Dat zou genot zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gafatsie is zwart dus als hij nog netjes de sprint in die groep wint heb je nog wel flink wat geld.
Zie je het?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Is Edward ingepakt of heeft hij papierwitte armen?
Italiequote:Op donderdag 23 mei 2019 16:33 schreef VoMy het volgende:
Waarom zijn er wel beelden van de volkomen oninteressante Maglia Rosa Groep maar al een half uur lang geen tijdsverschillen tussen groep Landa en groep Roglic?
Ah, topshowquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou nee, want dat wordt niet uitgezonden.
Dat doen ze later nog. Weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Zeg waarom is Foss bij mij niet omgeruild voor mijn reserve Arensman? Wat is dit voor bedrog?
Dan was de Giro al beslist.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
En toch blijf ik met de gedachte zitten: "Wat als Bernal hier meedeed?"
Oh nou gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze later nog. Weet ik uit ervaring.
Ik heb genoeg gelezen. Jij spoort niet.quote:
Ik blijf met de gedachte zitten: "Wat als Tom niet was gevallen?"quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
En toch blijf ik met de gedachte zitten: "Wat als Bernal hier meedeed?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |