en meer eens met edit ook trouwensquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:25 schreef Aguero het volgende:
Een verschil tussen MAL/Landa en groep roze trui zou ook wel handig zijn.
We gaan wel leuke etappes krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel...hij moet er wel heel erg bovenuit steken wil hij met zo'n ploeg de Giro winnen.
Sivakov is wel mee. Geoghegan Hart mist.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie van INEOS zitten daar? Sosa en Hart? Geen Sivakov
Oomen bakt er helemaal niets van dit jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oomen gaat zich richten op ritzeges, Oomen is een mooie jongen
Hij leek me ook uit vorm, vraag me af of hij hier überhaupt mee zou kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Oomen gaat zich richten op ritzeges, Oomen is een mooie jongen
Tot hij een sneeuwmuur inreed lolquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk had ook bijna de Giro gewonnen zonder ploegmaats.
Interessante ontwikkelingenquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sivakov is wel mee. Geoghegan Hart mist.
De giro duurt nog evenquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hij leek me ook uit vorm, vraag me af of hij hier überhaupt mee zou kunnen.
Op Sosa na, die al op een uur staat, komen ze toch allemaal tekort in het hooggebergte.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Als Cataldo echt is gaan wachten gooi ik hier een ruit in.
daar willen we beeldmateriaal van hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef Mani89 het volgende:
Als Cataldo echt is gaan wachten gooi ik hier een ruit in.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar willen we beeldmateriaal van hebben
Dat was me wel duidelijk. Ik had alleen Hart ietsje hoger ingeschaald. Sosa schrijf ik op met een potlood.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op Sosa na, die al op een uur staat, komen ze toch allemaal tekort in het hooggebergte.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Als ze die lelijke De Gendt nog terug laten komen gooi ik hier een ruit in.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar willen we beeldmateriaal van hebben
Gafatsie is zwart dus als hij nog netjes de sprint in die groep wint heb je nog wel flink wat geld.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Montaguti ingewisseld voor Gavazzi. (lol)
Dat zou genot zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gafatsie is zwart dus als hij nog netjes de sprint in die groep wint heb je nog wel flink wat geld.
Zie je het?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Is Edward ingepakt of heeft hij papierwitte armen?
Italiequote:Op donderdag 23 mei 2019 16:33 schreef VoMy het volgende:
Waarom zijn er wel beelden van de volkomen oninteressante Maglia Rosa Groep maar al een half uur lang geen tijdsverschillen tussen groep Landa en groep Roglic?
Ah, topshowquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou nee, want dat wordt niet uitgezonden.
Dat doen ze later nog. Weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Zeg waarom is Foss bij mij niet omgeruild voor mijn reserve Arensman? Wat is dit voor bedrog?
Dan was de Giro al beslist.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
En toch blijf ik met de gedachte zitten: "Wat als Bernal hier meedeed?"
Oh nou gelukkig maar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze later nog. Weet ik uit ervaring.
Ik heb genoeg gelezen. Jij spoort niet.quote:
Ik blijf met de gedachte zitten: "Wat als Tom niet was gevallen?"quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef El-Stinho het volgende:
En toch blijf ik met de gedachte zitten: "Wat als Bernal hier meedeed?"
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gelezen. Jij spoort niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Chavito kopman bij Mitchelton.
Opdat wij niet vergeten.quote:
Hij was goed he gister? Wat jij @Slobeendquote:
[..]
Aan het gejuich te horen wel ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was goed he gister? Wat jij @:Slobeend
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
twitter:wierdduk twitterde op donderdag 23-05-2019 om 01:36:51Algemene stemming na afloop van #rutbau : Zelden tot nooit zo'n inhoudelijk politiek debat in Nederland meegemaakt. Dat alleen al is pure winst. Dapper van Rutte dat hij uitdaagde, knap van Baudet dat hij makkelijk overeind bleef. 'T was een heerlijke avond, dit is democratie. reageer retweet
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:wierdduk twitterde op donderdag 23-05-2019 om 01:36:51Algemene stemming na afloop van #rutbau : Zelden tot nooit zo'n inhoudelijk politiek debat in Nederland meegemaakt. Dat alleen al is pure winst. Dapper van Rutte dat hij uitdaagde, knap van Baudet dat hij makkelijk overeind bleef. 'T was een heerlijke avond, dit is democratie. reageer retweet
Weird Duckgenot.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:wierdduk twitterde op donderdag 23-05-2019 om 01:36:51Algemene stemming na afloop van #rutbau : Zelden tot nooit zo'n inhoudelijk politiek debat in Nederland meegemaakt. Dat alleen al is pure winst. Dapper van Rutte dat hij uitdaagde, knap van Baudet dat hij makkelijk overeind bleef. 'T was een heerlijke avond, dit is democratie. reageer retweet
Democratie waarin de twee grootste partijen een debat voeren.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Het debat van de eeuw. Met Thierry als glorieuze winnaar.quote:
Die is ook wel goed uit de bocht gevlogen in een paar jaar tijd zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Waar kan ik dat zien?quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het debat van de eeuw. Met Thierry als glorieuze winnaar.
Hij had zo'n leuk vrouwtje.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die is ook wel goed uit de bocht gevlogen in een paar jaar tijd zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |