quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:00 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Zuid Amerikanen... het enige punt waarop ik het met Trump eens ben.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weer eentje in de categorie "overig".
denken dat mexico in zuid amerika ligtquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:00 schreef DittoAsPikachu het volgende:
Zuid Amerikanen... het enige punt waarop ik het met Trump eens ben.
wront time wrong placequote:Op donderdag 23 mei 2019 16:20 schreef Twiitch het volgende:
Wel kut joh, kom je een lading plantenvoeding afleveren en dan beland je middenin een gangsteroorlog.
het is niet echt duidelijk geschreven ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 16:23 schreef Toefjes het volgende:
Het werd mij op een gegeven moment iets te ingewikkeld allemaal moet ik eerlijk zeggen.
Ben inmiddels wel een ander leuk artikel op die site aan het lezen. Een erg interessante site, kende deze nog niet. Bedankt voor het delen
Enschede is nou niet echt een postervoorbeeld voor het rustieke Twente. Woont heel veel tuig daar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 15:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
https://www.misdaadjourna(...)de-mexico-connectie/
Wat een verhaal zeg. En dat in het rustieke Twente.
Het is me de allochtonencaroussel ook wel zeg, als je die namen leest.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Weer eentje in de categorie "overig".
Maar die moordenaar en opdrachtgever waren toch niet bekend?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:04 schreef probeer het volgende:
Tsja, dat krijg je er van als je het 2-jarige dochtertje (en haar tweelingbroer) van een Mexicaanse met banden met een kartel, vermoordt en in stukjes hakt. Kan er niet echt rouwig om zijn.
Goed punt. Al boeit het me sowieso niet echt wat dat soort louche figuren allemaal uitspoken en hoe dat ze (al dan niet onterecht) uiteindelijk in de kont bijt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:18 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar die moordenaar en opdrachtgever waren toch niet bekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |