Omdat ik niet meer net van de middelbare school kom?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jezus, nu klink je inderdaad wel heel erg oud. Maar is wel waar ja.
Toen leerde ik ook ineens andere muziek te waarderen dan thunderdomequote:Op donderdag 23 mei 2019 13:34 schreef rival het volgende:
Toen ging ik net vanuit mijn gabberperiode wat meer richting hiphop.
2pac dood
Dat hele afspreken met elkaar zonder agenda ding. Vind ik altijd zo deprimerendquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer net van de middelbare school kom?want dat is de enige plek waar ik dat echt had.
Gelukkig maar, zou een hardcorefeestje nu niet meer overleven vermoed ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen leerde ik ook ineens andere muziek te waarderen dan thunderdome
Ben volgens mij een paar jaartjes jonger dan jij, dus ik heb de hoogtij dagen minder meegemaakt denk ik. Maar dat dus ja.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou een hardcorefeestje nu niet meer overleven vermoed ik
Hardstyle heb ik nog wel een tijd geluisterd en op gefeest trouwens.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Hardcore nooit geweest, wel bij de eerste Hardbass in Zoetermeer
Mijn neef (6 jaar ouder) zat heel erg in die scene als DJ. Dus wel vaker bij hem in de studio van die hardcore iconen ontmoet. Maar ik was dat jonge jochie dat niet mee over kon enzoquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:47 schreef Debsterr het volgende:
Hardcore nooit geweest, wel bij de eerste Hardbass in Zoetermeer
TT. Met die Downie. Die we nu kennen als Robbie Williams.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Britpoptutje hier. Nadat TT uit elkaar was natuurlijk.
Ik vond Jason altijd de downie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
TT. Met die Downie. Die we nu kennen als Robbie Williams.
In de kroeg kwamen we eigenlijk ook altijd pas na middernacht aanquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Feesten tot na 12 uur 's avonds was nooit wat voor mij.
gister nog tot 2.30 in de kroeg staan dansenquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
Feesten tot na 12 uur 's avonds was nooit wat voor mij.
Sportpaleis? Daar heb ik ook nog eens staan knallenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me nog wel een snoeihard technofeest in België herinneren toen ik 16-17 was. Kijken of ik de line-up nog kan vinden.
Gewoon poptutje hierquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:51 schreef CherryLips het volgende:
Britpoptutje hier. Nadat TT uit elkaar was natuurlijk.
Ik vind het leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik verveel me altijd bij het uitgaan, want ik hou niet van dansen, vind het hoogstens oke als ik dronken wordt, maar durf niet dronken te worden omdat ik nog naar huis moet fietsen :S
Ja, want eerst thuis indrinken met de boys. Pasoa, safari en rode wodka redbull.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
In de kroeg kwamen we eigenlijk ook altijd pas na middernacht aan
Malibu/colaquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, want eerst thuis indrinken met de boys. Pasoa, safari en rode wodka redbull.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |