Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:03 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zojuist keek ik even naar het Bosuiltje, die is zo schattig![]()
Heeft ze een dooie muis gekregen blijkbaar![]()
[ afbeelding ]
Filmpjes makenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:16 schreef Meridiaan het volgende:
Wij hebben een specht in de boom sinds een paar dagen.
Echt leuk dat er bij jullie zoveel in de tuin zitten, maar jullie hebben ook wel echt mooi gemaakt voor de vogels. Kom wel bij jullie in de tuin zitten ipv hier op balkon haha. Wil nog steeds huis nog wel es bewonderen haha.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef Seven. het volgende:
De grote stormloop lijkt weer te beginnen. Roodborstje is nog 2 keer langs geweest. Zwarte mees heeft een vriendinnetje, de Vlaamse gaaien zijn er weer om de duiven te verjagen en ik heb weer een pimpelmeesje gespot. En dat in een uurtje tijd.
Pimp je balkon! Heb je ondertussen al meer groen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:04 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Echt leuk dat er bij jullie zoveel in de tuin zitten, maar jullie hebben ook wel echt mooi gemaakt voor de vogels. Kom wel bij jullie in de tuin zitten ipv hier op balkon haha. Wil nog steeds huis nog wel es bewonderen haha.
Nee nog steeds nietquote:Op zondag 22 maart 2020 06:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Pimp je balkon! Heb je ondertussen al meer groen?
Waar, bij jou thuis?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:53 schreef Tuned22 het volgende:
Er is een uilskuiken geboren zag ik gisteravond
Neequote:
Gods, wat leuk!quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
https://m.imgur.com/gallery/BkMhlaW
De koolmezen hebben mijn mandje met honden- en schapen haar gevonden
Wat houdt jou tegen om deze brutale terreurdaad niet te beantwoorden met een vergeldingsactie?quote:Op zaterdag 4 april 2020 08:30 schreef Seven. het volgende:
De buren spelen vals, ze hebben een superdeluxe voederplateau neergezet.
Helemaal nietsquote:Op zaterdag 4 april 2020 09:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat houdt jou tegen om deze brutale terreurdaad niet te beantwoorden met een vergeldingsactie?
Ik ben een beetje jaloers!quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ik bivakkeer nu enkele dagen bij m'n ouders die in een bosrijke omgeving wonen en ik heb gespot:
- koolmezen
- pimpelmezen
- kuifmezen
- staartmezen
- roodborstje (super nieuwsgierig)
- koppeltje houtduiven
- grote bonte specht
- appelvinken met jong (prachtige beesten![]()
- huistuinkeuken-vink
- koppeltje groenvinken
- boomklevers
- boomkruipers
- merels (ze zijn weer terug)
- winterkoninkje
- vast nog iets vergeten
Een paar dagen geleden wat extra nestkasten opgehangen, binnen 5 minuten al ontdekt door de mezen.
Mijn mezenkast heeft afgelopen herfst wel bezoek aangetrokken maar tot zover nog geen activiteit.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik hoorde gister een specht, midden in Amsterdam Zuid.
Maar mijn nestkast wordt genegeerd. hij hangt op het noorden , omdat ik dan niet hoefde te boren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |