quote:
Er zijn er hier ook bij, die er gewerkt hebben hoor, niet alleen die losgelaten zijn.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:21 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga ook naar bed en mijzelf aftrekken op de kassière van de plaatselijke Aldi.
Doei.
Trustenquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten straks, Amph!
Je zal het niet leuk vinden, maar ik ga met je mee.
*zeep weer opraapt*
Fijne nacht mensen!
Het is wel verleidelijk te denken dat VVD-ers minder integer zijn dan mensen met een linkser gedachtegoed, maar correlatie is nog geen causatie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ze zijn natuurlijk ook de grootste partij en besturen op alle niveau's, Maar zelfs dan nog ...
quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten straks, Amph!
Je zal het niet leuk vinden, maar ik ga met je mee.
*zeep weer opraapt*
Fijne nacht mensen!
Ik heb vandaag ook 10 minuten gekeken. Voor het eerst in maanden. Maar zelfs voor mij was de uitzending volledig voorspelbaar. Dat doen ze wel knap daar bij Talpa.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:24 schreef Petzi het volgende:
Kijk net met een schuin oog naar die kaalgeschoren kop van Utopia Jessie. Lijkt wel zo'n Hongaarse zakkenroller.
Maar het is wel ironisch dat het vaak juist de partijen treft die zo hameren op law en order.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel verleidelijk te denken dat VVD-ers minder integer zijn dan mensen met een linkser gedachtegoed, maar correlatie is nog geen causatie.
Was terugkijken, dat kokende vrouwtje van wat eten we vandaag. leuke recepten, ben gek op kokenquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook 10 minuten gekeken. Voor het eerst in maanden. Maar zelfs voor mij was de uitzending volledig voorspelbaar. Dat doen ze wel knap daar bij Talpa.
Misschien is dat het resultaat van zelfinzicht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het is wel ironisch dat het vaak juist de partijen treft die zo hameren op law en order.
Heeft ie ook een hoofdstukje zoals de meeste bij mij in de superquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:21 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga ook naar bed en mijzelf aftrekken op de kassière van de plaatselijke Aldi.
Doei.
Goed mogelijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat het resultaat van zelfinzicht.
Gaat nog wel goed, geloof ik. Dagelijks 400 duizend SBS-kijkers die de afstandsbediening kwijt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:30 schreef Petzi het volgende:
Daarna kwam het er achteraan. Kijk ook niet meer
Hoofdstukje?quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie ook een hoofdstukje zoals de meeste bij mij in de super
Welke kijkdichtheid is dat? Ze wilden toch 10%?quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gaat nog wel goed, geloof ik. Dagelijks 400 duizend SBS-kijkers die de afstandsbediening kwijt zijn.
Bekend gegeven toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat het resultaat van zelfinzicht.
EDIT: Dat hameren, bedoelde ik.
Ja spannend soms wel jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoofdstukje?
of bedoel je Hoofddoekje? Prachtig meisjes soms trouwens, mooie ogen
is dat raar?quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier hebben we overdag een wat oudere Surinaamse caissière. "Wil je bon?"
Bij de AH?quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier hebben we overdag een wat oudere Surinaamse caissière. "Wil je bon?"
Dat halen ze met 2 nog steeds niet. Zo bezien gaat het inderdaad een stuk minder goed omdat SBS op sommige avonden iets beter begint te scoren. Alles na Utopia tot een uur of 11 scoort dan een beter marktaandeel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke kijkdichtheid is dat? Ze wilden toch 10%?
en dan droom je ook lekker van?quote:
Gaa naar de praxis ... Ahh dar zijn ook al veel meidenquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan droom je ook lekker van?![]()
ik droom nou nooit eens iets leuks, over de tuinman, of een postbode ofzo![]()
Tuinman het ik niet eens.... ik heb niet eens een tuin....
goddomme
wilt U de kassabon moet ze zeggen natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet zoals ze het haar geleerd hebben, vermoed ik.
Voor een stoere Handymanquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaa naar de praxis ... Ahh dar zijn ook al veel meiden
Ik vind het wel knap dat ze een RLS tot iets totaal voorspelbaars hebben kunnen maken, terwijl een RLS eigenlijk per definitie onvoorspelbaar zou moeten zijn. Kennelijk kunnen ze de deelnemers goed dresseren en gebruiken als slechte B-acteurs.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat halen ze met 2 nog steeds niet. Zo bezien gaat het inderdaad een stuk minder goed omdat SBS op sommige avonden iets beter begint te scoren. Alles na Utopia tot een uur of 11 scoort dan een beter marktaandeel.
Ik had gedacht dat de AH wel behoorlijk zou letten op hoe caissières zich gedragen. Kennelijk een tolerant filiaal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ze voorziet ook alles wat ze doet van commentaar.
Zo gaat het ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ze een RLS tot iets totaal voorspelbaars hebben kunnen maken, terwijl een RLS eigenlijk per definitie onvoorspelbaar zou moeten zijn. Kennelijk kunnen ze de deelnemers goed dresseren en gebruiken als slechte B-acteurs.
Dat vind ik een mooie conclusie.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:45 schreef Petzi het volgende:
Ik heb een mening, ga graag naar het buitenland.
Je hebt er een paar nodig, denk ik. Zo'n Jessie wordt duidelijk heel erg aangestuurd en zo zullen er meer zijn die opdrachten uitvoeren. Allemaal is ook weer niet nodig, lijkt me.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat ze een RLS tot iets totaal voorspelbaars hebben kunnen maken, terwijl een RLS eigenlijk per definitie onvoorspelbaar zou moeten zijn. Kennelijk kunnen ze de deelnemers goed dresseren en gebruiken als slechte B-acteurs.
's Ochtends zitten er bijna alleen oudere dames aan de kassa. Dat is wel een apart slag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat de AH wel behoorlijk zou letten op hoe caissières zich gedragen. Kennelijk een tolerant filiaal.
Mensen zijn gewoon voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat is bij mijn Dirk ook zo. Dan zit er inderdaad vaak een oudere dame achter de kassa die je niet ziet als het drukker is. Die is ook aan het roddelen met mensen etc.quote:Op donderdag 23 mei 2019 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
's Ochtends zitten er bijna alleen oudere dames aan de kassa. Dat is wel een apart slag.
Tsja, ik vind buitenlanders in het buitenland niets, maar ja, wat doe je eraan hèquote:Op donderdag 23 mei 2019 01:55 schreef Petzi het volgende:
Ik vind buitenlanders in Nederland niets. Niet omdat ik verschil maak in mensen, maar omdat ze een puinhoop maken van dat waar veel Nederlanders juist hun best voor doen. Niet iedereen.
Huizen en tuinen zijn een chaos, nog meer ruzie over verschillende inzichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |