abonnement Unibet Coolblue
pi_187042390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Please. Nog steeds in de ontkennings-mode :')

Morgen zal de overwinning van FvD als de afscheidsspeech van Rutte die daar onvermijdelijk op volgt mijn gelijk aantonen. Het is over en uit voor Rutte. Zoveel was gisteren in het debat wel duidelijk.
Hmmm, ik denk dat vanavond blijkt dat je 2 keer fout zit. Het lijkt er op, gezien de laatste polls, dat FvD niet de grootste gaat worden en zelfs al wordt FvD de grootste, dan nog is er geen enkele reden voor Rutte om op te stappen. Dit is een Europese verkiezing, geen nationale.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_187042402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:24 schreef zlotka het volgende:

[..]

Alsof Rutte ook maar één seconde nadenkt om op te stappen als FvD de verkiezingen 'wint' :')
Twee keer verliezen van FvD maakt een nieuwe termijn ongeloofwaardig.

Bovendien zie je al een shift van oude politici die plaats maakt voor nieuwkomers. D66 deed het al, de PvdA, de SP en recent het CDA. Ook voor de VVD is het een onvermijdelijke stap.

Ik denk dat Rutte het zelf nog niet helemaal beseft (net zoals zijn voorganger Balkenende die ook maar doorwilde) maar het tijdperk Rutte is nu echt voorbij.
pi_187042404
Uitslag is zondag pas blijkbaar
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 23 mei 2019 @ 09:29:26 #254
408813 crew  trein2000
pi_187042415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:28 schreef KennyPowers het volgende:
Uitslag is zondag pas blijkbaar
Correct. We krijgen vanavond wel een ‘pseudo-uitslag’ van geenpeil
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_187042438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Correct. We krijgen vanavond wel een ‘pseudo-uitslag’ van geenpeil
Hoorde het gisteren, maar zie hier mensen het hebben over "vanavond afscheidsspeech" etc. :P
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_187042476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat, alleen blinde volgers van Baudet vinden hem de winnaar van het debat.

Het was een aanfluiting, hij daagt Rutte uit voor een debat en loopt vervolgens meerdere malen tegen z'n eigen vuist op.
precies. hoe kan je bijvoorbeeld denken dat het beter is nederland alleen dicht te gooien. letterlijk nog 27 landen over om te proberen, voor een vluchteling, als nederland niet lukt.
pi_187042492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Twee keer verliezen van FvD maakt een nieuwe termijn ongeloofwaardig.

Bovendien zie je al een shift van oude politici die plaats maakt voor nieuwkomers. D66 deed het al, de PvdA, de SP en recent het CDA. Ook voor de VVD is het een onvermijdelijke stap.

Ik denk dat Rutte het zelf nog niet helemaal beseft (net zoals zijn voorganger Balkenende die ook maar doorwilde) maar het tijdperk Rutte is nu echt voorbij.
rutte gaat lekker europa in
pi_187042494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:33 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

precies. hoe kan je bijvoorbeeld denken dat het beter is nederland alleen dicht te gooien. letterlijk nog 27 landen over om te proberen, voor een vluchteling, als nederland niet lukt.
En met een Duits of Frans paspoort komt die vluchteling daarna ook gewoon Nederland binnen ;)
  donderdag 23 mei 2019 @ 09:35:53 #259
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_187042509
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 08:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Rutte heeft ook gezegd dat hij de PVV stuk gaat maken. En door dit debat, door Thierry uit te dagen, zorgt hij er voor dat de PVV nog meer leeggegeten wordt door Forum dan al was.
Waarom wil Rutte de PVV stuk hebben? En in plaats daarvan FvD zien groeien?

Ach, zolang het geld op levert zullen VVDers de eersten zijn die gaan collaboreren.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_187042542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

rutte gaat lekker europa in
Wens Rutte het allerbeste.

Ik denk dat Rutte daar meer op zijn plek is. Handje in handje met Macron en consorten.
pi_187042587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 05:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom slacht jij varkens op je tuintafel? :?

Rare hobby
Omdat ik vrij ben om dat te doen het legaal is en ik dat kan.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_187042651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wens Rutte het allerbeste.

Ik denk dat Rutte daar meer op zijn plek is. Handje in handje met Macron en consorten.
ik denk dat ie daar daadwerkelijk wel iets kan doen waar nederland wat aan heeft. hebben wij geen last meer van hem.
pi_187042658
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En met een Duits of Frans paspoort komt die vluchteling daarna ook gewoon Nederland binnen ;)
jep
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:03:46 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187042851
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:42 schreef ZOA het volgende:

[..]

Omdat ik vrij ben om dat te doen het legaal is en ik dat kan.
Omdat het kan is niet echt een hoede reden iets te doen natuurlijk. Het is maar een vraag he
Laffe huichelaar
pi_187042974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat het kan is niet echt een hoede reden iets te doen natuurlijk. Het is maar een vraag he
Zeker geen goede reden als je onder het communisme NL moet leven waar alles bijna verboden is en je op straat niet eens vol trots Nederlander kan zijn maar uiterst respectvol naar de donkere meneer die in pjama en Allah ahkbar roepend loopt of de meneer die met verkeerde vlaggen wappert moet zijn.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:23:22 #266
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_187043102
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Gewoon door met leven. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken.
Je bent dus geen betrokken kiezer.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_187043142
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 00:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, dat is Putin, dat weten we nu wel.
[..]

Ik vind het jammer dat je je laat gebruiken om Russische propaganda te verspreiden in een zaak als MH17.
Ik vind het jammer dat Rutte heel NL zonder met zijn ogen te knipperen gebruikt, misleid ,voorliegt.MH17 was Oekraïne dader met vetorecht in de onderzoekscommissie.Rusland onze grootste dreiging... Jaja zonder EU een Russische invasie.Hoe onlogisch het enige wat er binnenstroomt is Russisch gas en talloze moslims.
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_187043146
Ik denk niet dat Rusland het grootste gevaar is, maar ik denk dat men een reden heeft om het steeds te beweren, misschien wel in samenspraak met Rusland.
Ik kan in Poetin maar geen zeer kwaadaardig wezen zien.

Overigens blijft Rusland wel een naar land met die trollenlegers die fakenews maken bij tonnen tegelijk.
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 10:30:16 #269
236264 crew  capricia
pi_187043171
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:27 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk niet dat Rusland het grootste gevaar is, maar ik denk dat men een reden heeft om het steeds te beweren, misschien wel in samenspraak met Rusland.

Overigens blijft Rusland wel een naar land met die trollenlegers die fakenews maken bij tonnen tegelijk.
Poetin heeft een strategisch belang bij een verdeeld Europa.

EUvsDisinfo twitterde op donderdag 23-05-2019 om 08:08:07 Pro-Kremlin media wants you to think that anti-EU moods are the new normal. They are not. #EuropeanElections update. https://t.co/Nxg17pGDdz reageer retweet
Definitely not CIA
pi_187043256
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Poetin heeft een strategisch belang bij een verdeeld Europa.

EUvsDisinfo twitterde op donderdag 23-05-2019 om 08:08:07 Pro-Kremlin media wants you to think that anti-EU moods are the new normal. They are not. #EuropeanElections update. https://t.co/Nxg17pGDdz reageer retweet
Zoals de EU belang heeft om een gemeenschappelijke vijand te hebben, en dat zijn de Russen. Vooral de Oost-Europeanen staan zeer wantrouwend tegenover de Russen vanwege de jarenlange overheersing door de voormalige USSR. Door in te spelen op dit wantrouwen hebben de EU en de VS, uit eigen belang, het oosten opgenomen in hun vereniging om Rusland verder te isoleren. Uiteindelijk zijn het de VS die hier aan de geopolitieke touwtjes trekken. Zij hebben er groot belang bij dat Rusland en de EU vijandelijk tegenover elkaar staan, waarmee ze willen voorkomen dat Rusland zijn gas aan Europa verkoopt.
pi_187043314
Rusland is zo’ n enorme belangrijke speler om de vrede op de wereld te bewaren, daarmee ga je toch geen ruzie lopen maken? Ik geloof het niet.

Maar misschien heeft Rusland dit wel liever dan dat we steeds lieve zoete broodjes bakken, want dan weet je niet wat er ondertussen gaande is.
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:44:17 #272
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_187043345
Poll: Wie heeft gewonnen?
Rutte
Baudet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


Ben benieuwd :s)
:')
pi_187043381
Rutte heeft gewonnen vanwege de ongelooflijke stupide vraag van Baudet wanneer Rutte voor het laatste gehuild heeft.
Wat wil Baudet daarmee zeggen? Dat hij Rutte een ongevoelig persoon vindt? Dat vind ik helemaal niet.
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 10:47:37 #274
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187043383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 09:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En met een Duits of Frans paspoort komt die vluchteling daarna ook gewoon Nederland binnen ;)
Hoe krijgt een vluchteling dat paspoort? Of geeft men die gratis weg bij binnenkomst in het kader van de Weg met Ons ideologie?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 10:49:02 #275
54278 crew  Tijger_m
42
pi_187043405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:26 schreef ZOA het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat Rutte heel NL zonder met zijn ogen te knipperen gebruikt, misleid ,voorliegt.MH17 was Oekraïne dader met vetorecht in de onderzoekscommissie.Rusland onze grootste dreiging... Jaja zonder EU een Russische invasie.Hoe onlogisch het enige wat er binnenstroomt is Russisch gas en talloze moslims.
Moslims uit Rusland? Dat is nieuw.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_187043462
Pauw was wat mij betreft de winnaar. Op een leuke niet-sturende manier het debat geleid.
  donderdag 23 mei 2019 @ 10:56:26 #277
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_187043489
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Rutte heeft gewonnen vanwege de ongelooflijke stupide vraag van Baudet wanneer Rutte voor het laatste gehuild heeft.
Wat wil Baudet daarmee zeggen? Dat hij Rutte een ongevoelig persoon vindt? Dat vind ik helemaal niet.
Dat was ongemakkelijk, maar niet de doodsteek. Die zat in vaag gebratel en gehakkel. Hij kwam moe over, zeker in het midden. Die huilvraag maakte daar onderdeel van uit. Verder, het niet ingaan op de aantijgingen van de uitspraken over vrouwenemancipatie, homeopatische verdunning etc (al 100x eerder gedaan, en nu valt hij stil?), de Oekraïne-uitspraak, de Godwins. Hij herpakte zich wel op het eind maar die zwakke periode duurde best lang, misschien wel 20 minuten. Rutte leek bijna medelijden te hebben want hij maakte niet volledig gebruik van de ruimte om klappen uit te delen. Wel een beetje, maar geen beat down ala Trump. Bij die persoonlijke vragenronde (waar was dat goed voor?) Zaten ze beiden een beetje onwennig in hun stoeltje. Rutte vormt zij betoog dan maar weer naar een politiek VVD verhaal.

Al met al zag ik Rutte nauwelijks inkakken. Hij bleef zn verhaal stevig te verkondigen en wist her en der goed door Baudet heen te prikken.
:')
pi_187043675
Ik heb net nog eens dat moment teruggekeken en ik was vergeten dat ervoor kwam: stel een persoonlijke vraag.
Zouden ze dat van tevoren geweten hebben? Anders kan ik me voorstellen dat Baudet even niets anders kon verzinnen. Een slim persoon kan zijn domme momenten hebben.

Ik vind Baudet slimmer, hij is een echt originele denker, gaat tegen de stroom in en dat wordt wonderwel door veel mensen herkend en gewaardeerd. Meestal gaat zo iemand heel alleen door het leven. Rutte is een rots in de branding, betrouwbaar, een echte politicus. Baudet is meer een filosoof en zeer slimme denker. Maar politicus, daar is ie veel te eigenwijs voor, hij zou veel te snel ruzie krijgen met andere politici. Dat moet je ook meenemen als je op Baudet stemt.
  donderdag 23 mei 2019 @ 11:24:33 #279
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187043996
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

Zeker geen goede reden als je onder het communisme NL moet leven waar alles bijna verboden is en je op straat niet eens vol trots Nederlander kan zijn maar uiterst respectvol naar de donkere meneer die in pjama en Allah ahkbar roepend loopt of de meneer die met verkeerde vlaggen wappert moet zijn.
Nou volgens mij is het zo erg niet, maar vervelend dat je het leven hier zo verschrikkelijk bezwarend vindt
Laffe huichelaar
  donderdag 23 mei 2019 @ 11:34:13 #280
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_187044184
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:13 schreef ZOA het volgende:

[..]

Zeker geen goede reden als je onder het communisme NL moet leven waar alles bijna verboden is en je op straat niet eens vol trots Nederlander kan zijn maar uiterst respectvol naar de donkere meneer die in pjama en Allah ahkbar roepend loopt of de meneer die met verkeerde vlaggen wappert moet zijn.
Maar daar heb jij toch geen last van in je hutje in Oekraïne?
  donderdag 23 mei 2019 @ 11:35:41 #281
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_187044205
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Loekie1 het volgende:
betrouwbaar
Betrouwbaar? Ik denk juist dat de FvD oa groeit omdat iedereen Rutte als onbetrouwbaar ziet.
pi_187044789
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Poetin heeft een strategisch belang bij een verdeeld Europa.

EUvsDisinfo twitterde op donderdag 23-05-2019 om 08:08:07 Pro-Kremlin media wants you to think that anti-EU moods are the new normal. They are not. #EuropeanElections update. https://t.co/Nxg17pGDdz reageer retweet
Als er iets nog minder geloofwaardig is dan Poetin, dan is het wel EUvsDisinfo.
Een schande dat ze dat manipulatieve bureautje van de EU nog niet opgedoekt hebben. En tevens weer een goede reden om niet op een eurofiele partij te stemmen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187044792
Ik vond het goed dat Pauw zich niet bemoeide met de inhoud. Op radio 1 wordt daar (door een journaliste van BNN/Vara tussen 10 en 11 vanochtend) heel verontwaardigd over gedaan, wat gewoon absurd is, men gaat ervan uit dat journalisten zich ermee moeten bemoeien en dat moeten ze juist een keer laten.
pi_187045064
Rutte was meer solide. Baudet was origineler en had daardoor zowel hogere pieken als diepere dalen in zijn debattechniek. De vraag over huilen snapte ik niets van. Had dan de vraag gesteld: hoe kunt u leven met alle leugens in uw politieke loopbaan? Uiterst relevant, bovendien een zwakke plek van Rutte.

Rutte kwam echter niet goed weg bij zijn banden met Verhofstad, het geschreeuw van VVD-speknek Von Baalen op het Maidanplein, het feit dat we al 20 jaar vallen over 'de toon van het multicultuur-debat', historische ontbindingen van muntunies en het gekrakeel over risico's nemen (waar Rutte nooit duidelijk maakte wat hij nou bedoelde). Dat geneuzel over de Russen is ook meer een afleiding van de binnenlandse problemen die onder Rutte zienderogen zijn toegenomen.

Ik moest lachen om de deep state, al is dit FOK!, waar onder- en bovenwereld zogenaamd niet in toenemende met elkaar verstrengelen om de democratie te bedreigen.

Al met al wint Rutte nipt op punten, maar hij heeft Baudet hier geen schade toegebracht.

Prima gespreksleiding door Jeroen Pauw overigens.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187045076
Wat Baudet ook zegt, het maakt de aanhangers niks uit. Waar kennen we dat van ? (1933-1945) Een gevaarlijke toekomst voor het land als men hier uit eigen ontevredenheid en zonder kritische kijk blijft achteraanlopen.
pi_187045167
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:28 schreef DSVM het volgende:
Wat Baudet ook zegt, het maakt de aanhangers niks uit. Waar kennen we dat van ? (1933-1945) Een gevaarlijke toekomst voor het land als men hier uit eigen ontevredenheid en zonder kritische kijk blijft achteraanlopen.
:')
pi_187045185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:28 schreef DSVM het volgende:
Wat Baudet ook zegt, het maakt de aanhangers niks uit. Waar kennen we dat van ? (1933-1945) Een gevaarlijke toekomst voor het land als men hier uit eigen ontevredenheid en zonder kritische kijk blijft achteraanlopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

:')
Wel grappig dat er een bepaald slag mensen is dat is gevallen over "fascisme is links" en "Napoleon, Hitler en Van Rompuy hebben dezelfde obsessie voor Rusland" terwijl links al jaren grossiert in godwins.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187045193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:35 schreef warp995 het volgende:

[..]

Betrouwbaar? Ik denk juist dat de FvD oa groeit omdat iedereen Rutte als onbetrouwbaar ziet.
Rutte is wel betrouwbaar, maar hij ratelt en mensen vinden ratelende mensen die geen pauze nemen, minder betrouwbaar. Baudet nam een keer pauze voordat hij nadacht. Dat komt veel beter over. Normale mensen nemen pauzes als ze praten. Politici zoals Rutte maar ook Lilian Marijnissen, Asscher, Klaver, ratelen aan een stuk door waardoor ze automaten lijken. Ze lepelen ingestudeerde stukjes op. Vroeger had je dat minder, Den Uyl ratelde niet, Wiegel ratelde niet, Van Agt ratelde niet. Ik snap niet waarom politici dat nu allemaal wel doen. Misschien om te verhullen dat ze het allemaal niet zo goed weten als ze willen doen voorkomen?
Rutte praatte zo snel dat niet goed te verstaan was wat zijn antwoord was, overleed zijn zus nu vier jaar of 4 maanden geleden?

[ Bericht 3% gewijzigd door Loekie1 op 23-05-2019 12:41:07 ]
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 12:42:28 #289
236264 crew  capricia
pi_187045335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]


[..]

Wel grappig dat er een bepaald slag mensen is dat is gevallen over "fascisme is links" en "Napoleon, Hitler en Van Rompuy hebben dezelfde obsessie voor Rusland" terwijl links al jaren grossiert in godwins.
Dezelfde mensen als waarom Timmermans bewaking nodig heeft?
Definitely not CIA
pi_187045354
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Dezelfde mensen als waarom Timmermans bewaking nodig heeft?
Het zal i.i.g. niet hetzelfde clubje mensen zijn die ervoor zorgen dat Wilders in bunkers moet leven.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:44:00 #291
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_187045368
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:07 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb net nog eens dat moment teruggekeken en ik was vergeten dat ervoor kwam: stel een persoonlijke vraag.
Zouden ze dat van tevoren geweten hebben?
Echt niet hoor. Ze reageren allebei even verbaasd. Op hun ingebrachte standpunten hebben ze zo een betoog klaarstaan maar nu zaten ze echt van wtf? Was kok niet duidelijk wat met persoonlijk bedoeld wordt, denk ik. Thierry moet spontaan iets bedenken en komt met deze cringe vraag.
:')
pi_187045438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

[..]

Wel grappig dat er een bepaald slag mensen is dat is gevallen over "fascisme is links" en "Napoleon, Hitler en Van Rompuy hebben dezelfde obsessie voor Rusland" terwijl links al jaren grossiert in godwins.
Hoe kom je erbij dat alle critici op Baudet, links zijn ?
pi_187045468
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:48 schreef DSVM het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat alle critici op Baudet, links zijn ?
Dat zeg ik nergens.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 12:49:25 #294
236264 crew  capricia
pi_187045482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:43 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het zal i.i.g. niet hetzelfde clubje mensen zijn die ervoor zorgen dat Wilders in bunkers moet leven.
Vandaar dat Eppink nog even wat olie op het vuur gooit richting Timmermans.
Triest.
Definitely not CIA
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:50:17 #295
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187045499
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Dezelfde mensen als waarom Timmermans bewaking nodig heeft?
Oh boe hoe, Timmerfrans heeft bewaking nodig. :') Alle bobo's van de Commissie worden beveiligd, net zoals de staatshoofden en ''controversiele'' politici als Wilders. Nu de slachtofferkaart voor Hans spelen getuigt wel van zeer slechte smaak.
pi_187045514
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Vandaar dat Eppink nog even wat olie op het vuur gooit richting Timmermans.
Triest.
Je blinkt uit in non sequiturs.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:51:52 #297
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187045533
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Vandaar dat Eppink nog even wat olie op het vuur gooit richting Timmermans.
Triest.
Nee, Timmermans zelf is pas triest. Een volgevreten klootzak die over de ruggen van de MH17 slachtoffers carrière maakte met bewezen leugens over mondkapjes en trouwringen.
pi_187045549
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 00:32 schreef Vasilevski het volgende:
En hij kreeg het driedubbel en dwars terug met vragen over leiderschap
Ik keek echt paar min lang :') naar het scherm toen Rutte dat vroeg. Om snel te scoren probeert hij het te vaak te hebben over zijn ervaring als minister president. En dan nu ook een verschrikkelijke cliché omschrijving te geven wat leiderschap inhoudt, maar wel lekker bekte. Hij vulde hiermee al het gat die Baudet (zonder veel nadenken) niet meer kon invullen.

In al zijn doen en laten blijkt dat Rutte gewoon een ordinaire maar goede manager is. Hij kan goed polderen en de prioriteit gaat naar budgetbewaking. Dat zie je op alle omstreden dossiers terug, zoals de migrantenstromen. Pas als er serieus financiële schade dreigt dan wordt het probleem opgepakt en wordt er naar een korte-termijn oplossing gezocht. Totaal visieloos dus, maar zorgt wel stabiliteit en zekerheid.
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 12:53:15 #299
236264 crew  capricia
pi_187045553
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:50 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Oh boe hoe, Timmerfrans heeft bewaking nodig. :') Alle bobo's van de Commissie worden beveiligd, net zoals de staatshoofden en ''controversiele'' politici als Wilders. Nu de slachtofferkaart voor Hans spelen getuigt wel van zeer slechte smaak.
Daarom is het triest dat een Eppink hier gewoon aan mee doet.
Definitely not CIA
pi_187045627
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:36 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Rutte is wel betrouwbaar, maar hij ratelt en mensen vinden ratelende mensen die geen pauze nemen, minder betrouwbaar. Baudet nam een keer pauze voordat hij nadacht. Dat komt veel beter over. Normale mensen nemen pauzes als ze praten. Politici zoals Rutte maar ook Lilian Marijnissen, Asscher, Klaver, ratelen aan een stuk door waardoor ze automaten lijken. Ze lepelen ingestudeerde stukjes op. Vroeger had je dat minder, Den Uyl ratelde niet, Wiegel ratelde niet, Van Agt ratelde niet. Ik snap niet waarom politici dat nu allemaal wel doen. Misschien om te verhullen dat ze het allemaal niet zo goed weten als ze willen doen voorkomen?
Rutte praatte zo snel dat niet goed te verstaan was wat zijn antwoord was, overleed zijn zus nu vier jaar of 4 maanden geleden?
En je moet bij Rutte nog maar afwachten of het wel waar is natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')