De vraag over leiderschap deed hij ook niet sterk. Hij is gewoon niet zo adrem..Rutte wel. En die heeft duidelijk ook meer ervaring.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gaat om de inhoud inderdaad. Maar Thierry was duidelijk even een kwartier de draad kwijt na die ongemakkelijke persoonlijke vraag, pijnlijk om te zien.
Gelukkig stemmen we niet op Thierry morgen.
Rutte is niet sterk, Baudet kan er gewoon helemaal niks van.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik vind dat Rutte het in dit debat bijzonder goed doet, en een beetje jammer dat Baudet nergens een echt antwoord op geeft en probeerde Rutte van zijn stuk te brengen met de vraag over zijn zus.
Ik ben geen vvd fan, maar Rutte is hier zeker de wijzere en betere kandidaat.
Vooral wat Rusland betreft. Hij is niet geweldig maar superduperpuperpoepiegoed!!!!! Hij zegt gewoon wat ik al jaren roep. Geweldig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is zo’n kritiekloze bakvis. Maakt niet uit wat Baudet zegt, het is allemaal geweldig.
Jij lijkt me zo’n type die bij een oorlog tegen Rusland voor Putin gaat werken, gezien je open liefde voor die dictator.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zat je op de plee ofzo toen het hierover ging?
Sorry, maar het is niet enkel de vorm. Hij zegt krankzinnige dingen. Totaal gestoord.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De vraag over leiderschap deed hij ook niet sterk. Hij is gewoon niet zo adrem..Rutte wel. En die heeft duidelijk ook meer ervaring.
Dat vond ik een mooie vraag. Rutte lijkt mij namelijk niet een man die gevoelig is en snel huilt. En dat bleek ook wel. Alleen bij overlijdens van familieleden huilt hij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:56 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Wanneer hij voor het laatst gehuild had om iets in zijn privéleven.
Totaal niet relevant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat vond ik een mooie vraag. Rutte lijkt mij namelijk niet een man die gevoelig is en snel huilt. En dat bleek ook wel. Alleen bij overlijdens van familieleden huilt hij.
Voor geen miljard dat ik mij aansluit bij het Europese leger. Bij een oorlog vlucht ik direct naar het veilige Rusland.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo’n type die bij een oorlog tegen Rusland voor Putin gaat werken, gezien je open liefde voor die dictator.
Tsja, rechtse politici blinken meestal niet uit in empathie en inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat vond ik een mooie vraag. Rutte lijkt mij namelijk niet een man die gevoelig is en snel huilt. En dat bleek ook wel. Alleen bij overlijdens van familieleden huilt hij.
Irrelevante vraag, en sowieso de volgvraag wanneer zijn zus was overleden was gewoon smakeloos.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. Het ging om persoonlijke vragenquote:
Ik ben vooral teleurgesteld in zijn gebazel over MH17. Maar ik kan hem wel volgen in zijn kritiek dat er veel bangmakerij is..daar zit een agenda achter voor een grotere EU.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Sorry, maar het is niet enkel de vorm. Hij zegt krankzinnige dingen. Totaal gestoord.
Dat was gewoon persoonlijke interesse en medeleven tonenquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Irrelevante vraag, en sowieso de volgvraag wanneer zijn zus was overleden was gewoon smakeloos.
Ja. Was smakeloos.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Irrelevante vraag, en sowieso de volgvraag wanneer zijn zus was overleden was gewoon smakeloos.
Fangirlquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel. Het ging om persoonlijke vragen
Juist, zoveel medeleven vond ik hem niet echt tonen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat was gewoon persoonlijke interesse en medeleven tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |