Doet hij inderdaad slim. Maar het is wel lekker makkelijk dat hij zo'n zwakke tegenstander toegeworpen krijgt door de stemmers.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:46 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte weet Baudet te gebruiken om zichzelf neer te zetten als ervaren staatsman.
Doet ie slim.
Het is geen minister-president, meer een boekenschrijver.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:48 schreef Vasilevski het volgende:
Baudet heeft veel goede punten maar hij is te zweverig, te lacherig, te weinig geïnteresseerd in details.
De media doet dat, niet de stemmers. Het is Pauw ("de multiculturele samenleving geloof ik niet in") die met dit novum kwamquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:47 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doet hij inderdaad slim. Maar het is wel lekker makkelijk dat hij zo'n zwakke tegenstander toegeworpen krijgt door de stemmers.
Gaat om de inhoud inderdaad. Maar Thierry was duidelijk even een kwartier de draad kwijt na die ongemakkelijke persoonlijke vraag, pijnlijk om te zien.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Rutte het debat zou winnen is niet zo verrassend. Ik bespeur bij mijzelf wel dat ik alles wat die man zeg wantrouw. Mijn stem gaat gewoon naar FvD..het is allemaal niet perfect die Thierry show, maar de technocraten als Rutte ben ik zo godsgruwelijk beu
Kinderlijk naïef.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij komt nogal dom en ongeïnformeerd over. Op zo’n beetje alle vlakken.
Je kijkt een andere zender zie ik.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!!!! ThierryGOD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn mening over Putin, Rusland, de MH17 en Ukraine heeft mij doen besluiten mij aan te sluiten bij deze partij. Jammer dat hij wat de MH17 betreft niet alles heeft kunnen zeggen.
Mooi ook dat hij kwam met van Baalen en Verhofstadt op Maidan.![]()
Heb jij dit ook gezien @:ZOA
Op een gegeven moment kwam zelfs de complotgekkie in Baudet naar boven. 'De EU wil zoveel mogelijk immigranten binnenhalen!'quote:
Wsl via Facebook. Waar forum eigen statistiekjes rondstrooit.quote:
En zijn vraag aan Rutte? Wat is jouw mening daarover?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:52 schreef Nikonlover het volgende:
Wow!!!!! ThierryGOD!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn mening over Putin, Rusland, de MH17 en Ukraine heeft mij doen besluiten mij aan te sluiten bij deze partij. Jammer dat hij wat de MH17 betreft niet alles heeft kunnen zeggen.
Mooi ook dat hij kwam met van Baalen en Verhofstadt op Maidan.![]()
Heb jij dit ook gezien @:ZOA
Zat je op de plee ofzo toen het hierover ging?quote:
Welke vraag?quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:55 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En zijn vraag aan Rutte? Wat is jouw mening daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |