abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 mei 2019 @ 23:23:56 #251
39237 crew  H_T
2733
pi_187037314
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Van het een kan het ander komen Krea. Leer eens daten. :{w
Lunchen? *)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:25:15 #252
163650 Greys
pi_187037365
Ik vind het - ondanks de winst - nog steeds tegenvallen hoe weinig keer we de douze kregen. Had ik echt veel vaker verwacht. Salvador grossierde erin en ik had echt hetzelfde voor Duncan verwacht. Snap nog steeds niet goed dat de vakjury N. Macedonië prefereerde. Het was zeker goed hoor, maar zo héél bijzonder of beter dan NL was het toch niet? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187037406
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Lunchen? *)
Smooth :o
pi_187037425
quote:
11s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het - ondanks de winst - nog steeds tegenvallen hoe weinig keer we de douze kregen. Had ik echt veel vaker verwacht. Salvador grossierde erin en ik had echt hetzelfde voor Duncan verwacht. Snap nog steeds niet goed dat de vakjury N. Macedonië prefereerde. Het was zeker goed hoor, maar zo héél bijzonder of beter dan NL was het toch niet? :o
Misschien waren ze een beetje klaar met West-Europa?
  woensdag 22 mei 2019 @ 23:28:19 #255
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187037466
quote:
11s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het - ondanks de winst - nog steeds tegenvallen hoe weinig keer we de douze kregen. Had ik echt veel vaker verwacht. Salvador grossierde erin en ik had echt hetzelfde voor Duncan verwacht. Snap nog steeds niet goed dat de vakjury N. Macedonië prefereerde. Het was zeker goed hoor, maar zo héél bijzonder of beter dan NL was het toch niet? :o
Ik was zelf een stuk minder verbaasd over N-Macedonie dan de meesten hier, ik vond het eigenlijk altijd al een heel mooi nummer en live ook zeer goed gezongen. Dus best terecht veel punten gekregen.

Maar inderdaad, die jurypunten voor Nederland verbazen me verder wel, ook echt teveel landen die ons helemaal geen punten geven, of gewoon heel weinig.
Koel en donker bewaren
pi_187037750
quote:
11s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:25 schreef Greys het volgende:
Ik vind het - ondanks de winst - nog steeds tegenvallen hoe weinig keer we de douze kregen. Had ik echt veel vaker verwacht. Salvador grossierde erin en ik had echt hetzelfde voor Duncan verwacht. Snap nog steeds niet goed dat de vakjury N. Macedonië prefereerde. Het was zeker goed hoor, maar zo héél bijzonder of beter dan NL was het toch niet? :o
Als je de reacties leest is het voor veel mensen de beste winnaar sinds Euphoria en er is ook heel weinig echte haat, maar als je dan inderdaad naar de punten kijkt verbaast het me ook wel een beetje. Ook maar 2 keer 12 punten bij de televote, dat is toch best bizar voor een winnaar die zo goed ontvangen wordt lijkt me :P
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:38:30 #257
163650 Greys
pi_187037888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik was zelf een stuk minder verbaasd over N-Macedonie dan de meesten hier, ik vond het eigenlijk altijd al een heel mooi nummer en live ook zeer goed gezongen. Dus best terecht veel punten gekregen.

Maar inderdaad, die jurypunten voor Nederland verbazen me verder wel, ook echt teveel landen die ons helemaal geen punten geven, of gewoon heel weinig.
Ik snap wel dat ze best goede jurypunten kreeg, maar meer dan NL verbaast me nog steeds. :@
Als het gaat om een niet-slechte-maar-ook-niet-heel-speciale ballad die live zeer goed gezongen werd, waarom kreeg bv Israël dan zo bizar weinig. Ja de ene had wel een iets beter lied maar zó veel beter..? Ik snap er geen kont van. _O-

LET IT GOOOO GREYS WE HEBBEN GEWONNEN LET IT GOOOOOO

Oké.. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 22 mei 2019 @ 23:38:40 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_187037903
Ik denk dat het voor een groot deel te maken had met mensen die denken dat we de stemmen niet nodig hebben omdat we al topfavoriet waren. En daarom de voorkeur gaven om de underdog te helpen.
pi_187037936
Wat een gedoe weer :o Gelukkig heeft die verder geen invloed gehad op onze winst. Wat zou ik pissig zijn geworden, zeg _O-

Maar Noord-Macedonië heeft dus de juryuitslag gewonnen. Was lekker spannende tv geweest als het tussen ons en Noord-Macedonië zou zijn gegaan NOT :') . Ik snap ook helemaal niet waarom Noord-Macedonië boven ons is geëindigd. Het lijkt erop dat de jury vooral voor haar stem is gegaan, want ik kan me niet voorstellen dat dit lied nou hitpotentie heeft (tenzij ze daar niet meer op beoordelen). Ik vermoed dat sommige juryleden ook bewust de favoriet hebben gedowngrade. Ik kan niet verwachten dat we van elke jurylid 12p krijgen, maar helemaal NIETS? Serieus? San Marino boven NL plaatsen is toch gewoon lachwekkend. We hadden nog meer punten kunnen krijgen, en misschien wel de juryvote gewonnen, als er eerlijker en professioneler zou zijn gestemd, daar ben ik wel van overtuigd.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:40:23 #260
163650 Greys
pi_187037984
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Als je de reacties leest is het voor veel mensen de beste winnaar sinds Euphoria en er is ook heel weinig echte haat, maar als je dan inderdaad naar de punten kijkt verbaast het me ook wel een beetje. Ook maar 2 keer 12 punten bij de televote, dat is toch best bizar voor een winnaar die zo goed ontvangen wordt lijkt me :P
Ja dat. Hoe dan. Overal jankende buitenlanders, jankende journalisten, maar toch zowel jury als televote niet gewonnen. En een aantal keer nul punten idd. HOE DAN, ik kan er slecht mee omgaan. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 22 mei 2019 @ 23:41:42 #261
39237 crew  H_T
2733
pi_187038043
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat. Hoe dan. Overal jankende buitenlanders, jankende journalisten, maar toch zowel jury als televote niet gewonnen. En een aantal keer nul punten idd. HOE DAN, ik kan er slecht mee omgaan. _O-
Over een jaar of wat is iedereen dat vergeten, behalve de die-hards
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 22 mei 2019 @ 23:41:43 #262
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187038045
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat het voor een groot deel te maken had met mensen die denken dat we de stemmen niet nodig hebben omdat we al topfavoriet waren. En daarom de voorkeur gaven om de underdog te helpen.
Denk ook dit ja.

Wat me ook opvalt aan Grahams commentaar is dat hij bij Duncan zo vaak benadrukt dat het de topfavoriet is 'maar dat hij het gevoel heeft dat dingen nog weleens anders kunnen lopen'. Heeft bij de jury's misschien ook zo gewerkt.

Toegegeven, zou ik in de jury zitten en ik wist van een enorme topfavoriet, dan zou ik bewust of onbewust ook denken van 'nou laat maar zien dan' en juist ook gaan uitkijken naar een inzending die óók heel goed of beter is.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:42:17 #263
163650 Greys
pi_187038071
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:38 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat het voor een groot deel te maken had met mensen die denken dat we de stemmen niet nodig hebben omdat we al topfavoriet waren. En daarom de voorkeur gaven om de underdog te helpen.
Juryleden? Die underdogs gaan helpen en de favoriet soms maar compleet negeren? Op zulke momenten is het idd bizar dat sommigen zich vakjury noemen en dat Jon Ola zelfs nu nog roept dat het professionals zijn. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 mei 2019 @ 23:42:26 #264
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187038076
Maar los daarvan zou je wel verwachten dat het mensen dermate raakt, meer dan een andere inzending, dat ze het hoog beoordelen.
Zoals al die tig jankende YT'ers.
Koel en donker bewaren
pi_187038168
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Denk ook dit ja.

Wat me ook opvalt aan Grahams commentaar is dat hij bij Duncan zo vaak benadrukt dat het de topfavoriet is 'maar dat hij het gevoel heeft dat dingen nog weleens anders kunnen lopen'. Heeft bij de jury's misschien ook zo gewerkt.

Toegegeven, zou ik in de jury zitten en ik wist van een enorme topfavoriet, dan zou ik bewust of onbewust ook denken van 'nou laat maar zien dan' en juist ook gaan uitkijken naar een inzending die óók heel goed of beter is.
Ja en er was geen duidelijke tweede favoriet. Stel dit werd van te voren ook bij Italië gezegd, dan was het misschien meer een strijd geworden, waardoor mensen juist ook gaan stemmen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:45:07 #266
163650 Greys
pi_187038183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Denk ook dit ja.

Wat me ook opvalt aan Grahams commentaar is dat hij bij Duncan zo vaak benadrukt dat het de topfavoriet is 'maar dat hij het gevoel heeft dat dingen nog weleens anders kunnen lopen'. Heeft bij de jury's misschien ook zo gewerkt.

Toegegeven, zou ik in de jury zitten en ik wist van een enorme topfavoriet, dan zou ik bewust of onbewust ook denken van 'nou laat maar zien dan' en juist ook gaan uitkijken naar een inzending die óók heel goed of beter is.
Ja maar ik geloof dus echt niet dat ze 9 betere konden vinden waardoor ze op nul voor NL uitkwamen.

En dan is het voor mijn gevoel maar extra goed dat we nu gewonnen hebben, want als we met dit lied in deze live uitvoering al niet zwemmen in de twelve points zie ik het hierna nooit meer gebeuren. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187038218
Waar maken we ons druk om?
Moet ik de hooivorken en fakkels uit de kast halen?

Wie het mot met ons?

:P


We hebben nog steeds gewonnen.
Die landslide victory komt wel volgend jaar.


Als Eva Simons gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 22 mei 2019 @ 23:46:24 #268
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187038234
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:58 schreef GeorgeM het volgende:
@:naatje_1 lagestreepje _O-
Heh wat?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:46:42 #269
163650 Greys
pi_187038244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Waar maken we ons druk om?
Moet ik de hooivorken en fakkels uit de kast halen?

Wie het mot met ons?

:P


We hebben nog steeds gewonnen.
Die landslide victory komt wel volgend jaar.


Als Eva Simons gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoehoehoeeeeee _O-

YEAH.

NO.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 mei 2019 @ 23:47:03 #270
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187038254
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik geloof dus echt niet dat ze 9 betere konden vinden waardoor ze op nul voor NL uitkwamen.

Nee dat is vreemd inderdaad.

Kan ook nog dat vooral de mensen die het mega supergeweldig vonden van zich lieten horen, maar dat er stiekem ook heel wat mensen zijn die het niet zo bijzonder of gewoon gemiddeld vinden. Dat we een wat vertekend beeld hebben gekregen van hoe het ontvangen werd bij mensen.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter woensdag 22 mei 2019 @ 23:49:04 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_187038324
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Juryleden? Die underdogs gaan helpen en de favoriet soms maar compleet negeren? Op zulke momenten is het idd bizar dat sommigen zich vakjury noemen en dat Jon Ola zelfs nu nog roept dat het professionals zijn. :P
Italië is een goed voorbeeld van juryleden die de favorieten naar beneden drukken. Zitten gewoon te veel nozems tussen die lui.
pi_187038406
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik geloof dus echt niet dat ze 9 betere konden vinden waardoor ze op nul voor NL uitkwamen.
En daarom denk ik ook dat er wel tactisch gestemd moet zijn, want je maakt mij niet wijs dat je als professioneel jurylid Serhat beter vindt dan DUncan. Ik weet niet wat de exacte criteria zijn waar juryleden op moeten beoordelen, maar als je op kwaliteit en zang let, hoort NL gewoon in de top 5 te staan.
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 22 mei 2019 @ 23:51:14 #273
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_187038414
Zou Emma kunnen zingen? Misschien haar sturen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 22 mei 2019 @ 23:51:32 #274
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187038431
En misschien is er stiekem wel vrij veel corruptie bij bepaalde jury's. Je weet niet hoeveel omkoperij e.d. er wellicht bij komt kijken. Geen idee, misschien ben ik te wantrouwend of misschien zijn we juist te naief dat alles wel eerlijk zal gaan, wie zal het zeggen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 mei 2019 @ 23:51:35 #275
163650 Greys
pi_187038434
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 23:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Italië is een goed voorbeeld van juryleden die de favorieten naar beneden drukken. Zitten gewoon te veel nozems tussen die lui.
Joah. En Jon Ola maar blijven jubelen hoe professioneel al die juryleden zijn. :') Punten verkeerd om doorgeven, uitslagen die gecorrigeerd moeten worden. En hebben de Cyprioten überhaupt geluisterd naar hoe Griekenland klónk die avond. :@ :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')