Is geen hobby van me, anders was ik wel psychiater geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent er toch om die uitspattingen de kop in te drukken
Troll zou 90% van de sc doen :squote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience riep vandaag nog dat hij me wilde
Ja loop sowieso niet voor de lol een begraafplaats op hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is wel minst favoriete plek om langs te lopen.
Ga ik binnenkort doen jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké goed bezig maar wel snel kijken nog hoor
Ja nou, dan doe je het maar voor ons vertierquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen hobby van me, anders was ik wel psychiater geworden.
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja loop sowieso niet voor de lol een begraafplaats op haha
Ja das waar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja loop sowieso niet voor de lol een begraafplaats op haha
heb het vandaag ook nog op straat geroepenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience riep vandaag nog dat hij me wilde
ik ga wel eens mee met mijn pa het graf schoonmaken van mn opa en omaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef Zosk het volgende:
Ik kan de laatste keer op een begraafplaats niet eens herinneren
Verklaard wel je interesse in chloro.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind oude begraafplaatsen echt wel wat hebben.
Ja altijd heel kleurrijk en vrolijk, zo dubbelquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja das waar.
Ze hebben wel de mooiste kleurrijkste grafjes.Ga wel regelmatig en die liggen dan precies in het zicht van waar wij voor komen.
Pijnlijk.
Het bedrijf van mijn neefje maakt o.a. urnen en gedenkplaten op maat en naar wens. In ieder geval een zeer goede business dat zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Myrr het volgende:
Wil dat wel een keer maken eigenlijk, een graf of gedenkmonument. Echt een eervol beroep is dat.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verklaard wel je interesse in chloro.
Die van mij zijn allemaal uitgestrooidquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ga wel eens mee met mijn pa het graf schoonmaken van mn opa en oma
Sowquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja wordt voor jou ook wel tijd om je daarin thuis te voelen en een mooi plekje uit te gaan zoeken voor die laatste rustplaats.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind oude begraafplaatsen echt wel wat hebben.
Ja en dan betaalbaar als het kan, stervensduur altijd die shitquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Myrr het volgende:
Wil dat wel een keer maken eigenlijk, een graf of gedenkmonument. Echt een eervol beroep is dat.
Maar als ze nog niet geboren zijn, zijn ze niet zielig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar ik jank ook als ze gewoon op tijd zijn geboren. K jank gewoon om baby's ja maar vooral om vroeg geboren want die zijn zo mini en zielig.
Oké iedereen dit is jullie kansquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar als ze nog niet geboren zijn, zijn ze niet zielig.
Jammer wel van die taalfoutquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst mijn vader maar begraven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wordt voor jou ook wel tijd om je daarin thuis te voelen en een mooi plekje uit te gaan zoeken voor die laatste rustplaats.
Niks hoor suikerpluisje, je bent heel speciaalquote:
Ik ging zelfs naar een speciale school met een busquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks hoor suikerpluisje, je bent heel speciaal
Verrassendquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ging zelfs naar een speciale school met een bus
embryo's zijn nooit zieligquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n bus met van die muzieknootjes erop?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ging zelfs naar een speciale school met een bus
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe weet je ditquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n bus met van die muzieknootjes erop?
Ik pas ondanks dat ik recentelijk heb gegetenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Serieus google even op late term abortion. Hoef je gelijk geen eten meer.
Zou dat te eten zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:
Oh haha idiootquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pas ondanks dat ik recentelijk heb gegeten
verlies ook altijd mijn eetlust als ik jouw posts lees, dus maakt niet zoveel meer uitquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wow zo veel impactquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
verlies ook altijd mijn eetlust als ik jouw posts lees, dus maakt niet zoveel meer uit
Zag ze altijd langsrijdenquote:
Goorste wat ik gezien in mijn medische tijd was een kerel die was overreden door een vrachtwagenband over zijn middel heen en de huid van zijn geslachtsdeel was weg, de huid was overal rondom weg maar dat was wel het opvallendste deel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon studeren jijquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga toch even een film kijken zodat ik jullie avond niet hoef te verpesten met mijn afwezigheid
Daarna lekker mezelf in slaap lezen
Hoe vinden jullie dat?
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik gezien in mijn medische tijd was een kerel die was overreden door een vrachtwagenband over zijn middel heen en de huid van zijn geslachtsdeel was weg, de huid was overal rondom weg maar dat was wel het opvallendste deel.
Fantastischquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga toch even een film kijken zodat ik jullie avond niet hoef te verpesten met mijn afwezigheid
Hoe vinden jullie dat?
Weer een film luisteren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Hoe vinden jullie dat?
Fijn dat je er hier over kunt pratenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik gezien in mijn medische tijd was een kerel die was overreden door een vrachtwagenband over zijn middel heen en de huid van zijn geslachtsdeel was weg, de huid was overal rondom weg maar dat was wel het opvallendste deel.
Beter gewoon nuquote:
mijn leven is veel beter nu ik dit weetquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Hoe vinden jullie dat?
Makkelijk, was mijn lul toch niet gekkie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je er hier over kunt praten
YESquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn leven is veel beter nu ik dit weet
Nog wat verpleegsters geneukt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk, was mijn lul toch niet gekkie.
Langbenige Hester uit mijn stadje, Marieke met haar paarsblauwe ogen uit Utrecht en een heel leuk vrolijk punkmeisje uit een of ander boerengat hier in de buurt.quote:
Ja die stenen komen niet uit de lucht vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan betaalbaar als het kan, stervensduur altijd die shit
Hoeveel is hier van waarquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langbenige Hester uit mijn stadje, Marieke met haar paarsblauwe ogen uit Utrecht en een heel leuk vrolijk punkmeisje uit een of ander boerengat hier in de buurt.
Gewoon op het werk?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langbenige Hester uit mijn stadje, Marieke met haar paarsblauwe ogen uit Utrecht en een heel leuk vrolijk punkmeisje uit een of ander boerengat hier in de buurt.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |