Ik pas ondanks dat ik recentelijk heb gegetenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Serieus google even op late term abortion. Hoef je gelijk geen eten meer.
Zou dat te eten zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:
Oh haha idiootquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik pas ondanks dat ik recentelijk heb gegeten
verlies ook altijd mijn eetlust als ik jouw posts lees, dus maakt niet zoveel meer uitquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wow zo veel impactquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
verlies ook altijd mijn eetlust als ik jouw posts lees, dus maakt niet zoveel meer uit
Zag ze altijd langsrijdenquote:
Goorste wat ik gezien in mijn medische tijd was een kerel die was overreden door een vrachtwagenband over zijn middel heen en de huid van zijn geslachtsdeel was weg, de huid was overal rondom weg maar dat was wel het opvallendste deel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon studeren jijquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga toch even een film kijken zodat ik jullie avond niet hoef te verpesten met mijn afwezigheid
Daarna lekker mezelf in slaap lezen
Hoe vinden jullie dat?
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik gezien in mijn medische tijd was een kerel die was overreden door een vrachtwagenband over zijn middel heen en de huid van zijn geslachtsdeel was weg, de huid was overal rondom weg maar dat was wel het opvallendste deel.
Fantastischquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga toch even een film kijken zodat ik jullie avond niet hoef te verpesten met mijn afwezigheid
Hoe vinden jullie dat?
Weer een film luisteren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Hoe vinden jullie dat?
Fijn dat je er hier over kunt pratenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goorste wat ik gezien in mijn medische tijd was een kerel die was overreden door een vrachtwagenband over zijn middel heen en de huid van zijn geslachtsdeel was weg, de huid was overal rondom weg maar dat was wel het opvallendste deel.
Beter gewoon nuquote:
mijn leven is veel beter nu ik dit weetquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
Hoe vinden jullie dat?
Makkelijk, was mijn lul toch niet gekkie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je er hier over kunt praten
YESquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
mijn leven is veel beter nu ik dit weet
Nog wat verpleegsters geneukt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk, was mijn lul toch niet gekkie.
Langbenige Hester uit mijn stadje, Marieke met haar paarsblauwe ogen uit Utrecht en een heel leuk vrolijk punkmeisje uit een of ander boerengat hier in de buurt.quote:
Ja die stenen komen niet uit de lucht vallen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja en dan betaalbaar als het kan, stervensduur altijd die shit
Hoeveel is hier van waarquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langbenige Hester uit mijn stadje, Marieke met haar paarsblauwe ogen uit Utrecht en een heel leuk vrolijk punkmeisje uit een of ander boerengat hier in de buurt.
Gewoon op het werk?quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Langbenige Hester uit mijn stadje, Marieke met haar paarsblauwe ogen uit Utrecht en een heel leuk vrolijk punkmeisje uit een of ander boerengat hier in de buurt.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar als ze nog niet geboren zijn, zijn ze niet zielig.
Ja maar kom met een oplossing dan, tegenwoordig heb je van dat nepsteen kan dat nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 22:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja die stenen komen niet uit de lucht vallen natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
Bedankt voor de dm draaideur.
Ik ook van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |