quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar ik jank ook als ze gewoon op tijd zijn geboren. K jank gewoon om baby's ja maar vooral om vroeg geboren want die zijn zo mini en zielig.
Maak wel een keer foto's.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben nu wel erg benieuwd naar beelden
Dadelijk begint Jimmy weer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maar ik jank ook als ze gewoon op tijd zijn geboren. K jank gewoon om baby's ja maar vooral om vroeg geboren want die zijn zo mini en zielig.
Trollscience riep vandaag nog dat hij me wildequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je nu jaloers omdat niemand met jou wil scharen
Ja is wel minst favoriete plek om langs te lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind zo'n kindergrafje ook altijd zo onwerkelijk
Is geen hobby van me, anders was ik wel psychiater geworden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent er toch om die uitspattingen de kop in te drukken
Troll zou 90% van de sc doen :squote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience riep vandaag nog dat hij me wilde
Ja loop sowieso niet voor de lol een begraafplaats op hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja is wel minst favoriete plek om langs te lopen.
Ga ik binnenkort doen jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké goed bezig maar wel snel kijken nog hoor
Ja nou, dan doe je het maar voor ons vertierquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is geen hobby van me, anders was ik wel psychiater geworden.
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja loop sowieso niet voor de lol een begraafplaats op haha
Ja das waar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja loop sowieso niet voor de lol een begraafplaats op haha
heb het vandaag ook nog op straat geroepenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trollscience riep vandaag nog dat hij me wilde
ik ga wel eens mee met mijn pa het graf schoonmaken van mn opa en omaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef Zosk het volgende:
Ik kan de laatste keer op een begraafplaats niet eens herinneren
Verklaard wel je interesse in chloro.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind oude begraafplaatsen echt wel wat hebben.
Ja altijd heel kleurrijk en vrolijk, zo dubbelquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja das waar.
Ze hebben wel de mooiste kleurrijkste grafjes.Ga wel regelmatig en die liggen dan precies in het zicht van waar wij voor komen.
Pijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |