Nogmaals, de scholing maakt niet uit. De soldaten die de bevelen uitvoeren laat je niet het beleid bepalenquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meeste zijn wel HBO/VWO/Uni geschoold hier op de vliegbasis. Grappig genoeg stemt het merendeel FvD
Jij claimt dat Baudet met koopkrachtplaatjes gaat schermen. In welke context precies? Het EP noch de EU gaat over onze belastingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Je vult telkens dingen voor mensen in, denk even na. Ik mag toch hopen dat je je LBO diploma hebt behaalt.
Hier zitten bijna geen soldaten als in voetsoldaten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, de scholing maakt niet uit. De soldaten die de bevelen uitvoeren laat je niet het beleid bepalen
Dat noem ik nogal kortzichtig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Confetti het volgende:
D66 wil juist WEL dat de ultieme beslissing bij de EU komt te leggen, als het om uitzendingen gaat.
Dat noem ik landverraad.
ligt eraan hoe je het minimumloon gelijk trekt, als je het optrekt dan nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se in te leveren?
De gehele EU heeft een investeringsbudget van enkele honderden miljarden. Als je daarmee dat wil kunt aanslingeren zie ik daar wel kansen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het minimumloon gelijk trekt, als je het optrekt dan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |