Je hoeft toch niet per se in te leveren?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja denk je dat dat echt haalbaar zou zijn zonder in een land als Nederland in te moeten leveren op het minimumloon?
Nou ja, als je zelfs het antwoord niet hoort als het gegeven wordt, houdt het verder op he?quote:
Spoel eens terug?quote:
Ik ben niet voor of tegen. Ik ben voor een EEG.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, als je zelfs het antwoord niet hoort als het gegeven wordt, houdt het verder op he?
Ben jij voor of tegen een Nexit eigenlijk?
Dat verklaart waarom het zo gevoelig ligt dat 'jouw' partij voor een Nexit isquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen. Ik ben voor een EEG.
Dat is gewoon de EU in een eerder stadium. Je moet wel met de tijd mee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen. Ik ben voor een EEG.
Nexit kan uiteindelijk ook weer leiden tot een EEG zeg maar. Hoef je niet los van elkaar te zien zeg maar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom het zo gevoelig ligt dat 'jouw' partij voor een Nexit is
Niks moet , zie Noorwegen, Zwitserland etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is gewoon de EU in een eerder stadium. Je moet wel met de tijd mee.
Wat heeft belastingdruk met de EU te maken? Het is toch echt de coalitie die daar verantwoordelijk voor is, en het gaat vanavond niet over de Tweede Kamer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat ze beide het goed gaan doen vanavond. Rutte is een meester in debatten, maar als je hem vastzet met harde feiten zoals de walgelijke belastingdruk kan ook hij geen kant op.
Noorwegen heeft al vier pogingen gedaan toe te treden. Is bij iedere verkiezingen een enorm hangijzer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks moet , zie Noorwegen, Zwitserland etc.
Nou ja als je het niet heel erg vindt laten we de voetsoldaten het beleid niet bepalen, dat doen we door mensen die er wel verstand van hebben, de rest mag gewoon bevelen uitvoeren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
Deze mensen weten gewoon niet wat er speelt heIk woon om de hoek van vliegbasis Woensdrecht en hier zit defensie. 3 vrienden van mij werken daar en die willen allemaal GEEN EU leger. Vandaag niet, morgen niet, en over tien jaar niet.
Belastingdruk heeft niks met de EU te maken? Het een sluit het ander niet uit he. Denk maar even na wat wij allemaal wegbrengen naar Brussel. Miljarden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat heeft belastingdruk met de EU te maken? Het is toch echt de coalitie die daar verantwoordelijk voor is, en het gaat vanavond niet over de Tweede Kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |