FvD wil geen Nexit. Baudet wil dat. FvD wil referendum en dan mogen wij kiezen of we dat willen. Eerlijkste systeem lijkt mij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Alleen al hierom ga ik dus niet stemmen morgen.
Je kan een op het oog eurokritische partij stemmen die de EU op zich prima vindt maar vindt dat het allemaal wat minder kan. Kom je bij een CU uit.
Stem je daarop, kom je in dezelfde fractie als Nexitgestoorden van FvD. Ja dan liever niet
Nee, CU stapt uit de fractie als FvD er in komt. Dat is 100% zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Alleen al hierom ga ik dus niet stemmen morgen.
Je kan een op het oog eurokritische partij stemmen die de EU op zich prima vindt maar vindt dat het allemaal wat minder kan. Kom je bij een CU uit.
Stem je daarop, kom je in dezelfde fractie als Nexitgestoorden van FvD. Ja dan liever niet
Veel te kleinquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
Waarom doet Volt niet mee aan dit debat? Gewoon niet gevraagd door de NOS? Dat zou wel interessant zijn.
Ja, nu is het duidelijk. We hebben ze nodig!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Zorro het volgende:
Praten met iemand die arbeiders importeert. Dat zal een verrassende insteek hebben.
Uiteraard, want CU zijn ook plucheplakkers. SGP wil overigens meer met FvD samenwerken en FvD wil meer met SP samenwerken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, CU stapt uit de fractie als FvD er in komt. Dat is 100% zeker.
Die lui zijn geëlektrocuteerd!quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
Waarom doet Volt niet mee aan dit debat? Gewoon niet gevraagd door de NOS? Dat zou wel interessant zijn.
Klopt. Maar het ging me eigenlijk ook meer om de stellige opmerking dat gas=kut want Groningen. En dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar gas is dus ook een dure optie. En vervolgens zijn we afhankelijk van de gasprijs en van Rusland. Daar heb je met warmtepompen en zonneenergie minder last van.
En waar gaat FvD campagne voor voeren bij een referendum? Juist, voor een nexit...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD wil geen Nexit. Baudet wil dat. FvD wil referendum en dan mogen wij kiezen of we dat willen. Eerlijkste systeem lijkt mij.
Uitgenodigd zijn alleen partijen die vertegenwoordigd zijn in de huidige tk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
O oke, dan heeft de Nexit niet in het partijprogramma voor de tweede kamer gestaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
FvD wil geen Nexit. Baudet wil dat. FvD wil referendum en dan mogen wij kiezen of we dat willen. Eerlijkste systeem lijkt mij.
Heeft niks met plucheplakken te maken. Gewoon principes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard, want CU zijn ook plucheplakkers. SGP wil overigens meer met FvD samenwerken en FvD wil meer met SP samenwerken.
Lijkt me ook beter. Hebben de Britten ook gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks leuks aan. Heel dat Volt is een grote act. Nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar leuker dan kleurloze PvdA of chagrijnige bejaarden van 50+
De betreffende user heeft wel een punt. Daarom kan dat debat tussen Baudet en Rutte nog wel aardig worden. Moet Terry kleur bekennen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O oke, dan heeft de Nexit niet in het partijprogramma voor de tweede kamer gestaan.
Ja, maar dan niet doen alsof FvD niet voor een nexit is. Dan is Farage ook niet voor een brexit geweest, die was ook alleen maar voor een referendum...quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en? Dan voeren anti partijen toch ook campagne? Eerlijk speelveld.
Ik vrees dat Rutte korte metten met hem maakt. Verder vind ik een debat tussen kerels van Tweede Kamer over Europa vrij overbodig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De betreffende user heeft wel een punt. Daarom kan dat debat tussen Baudet en Rutte nog wel aardig worden. Moet Terry kleur bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |