Is het al een tijdje op papier toch? In praktijk nooit geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef Chia het volgende:
Sinds wanneer zijn biomassacentrales een vorm van duurzame energie?
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil minder regeltjes uit Europa maar ja Fransje Timmermans zou daar al voor zorgen paar jaar terug. Nooit wat van gezien, dus ja mijn vertrouwen in Europees politiek is niet zo heel groot
Natuurlijk kan dat welquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.
Dat ik hem er als een gnoom uit vind zien heeft weinig te maken wat wiens schuld het is dat hij bevoordeeld wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nuja je maakt hem voor het een en ander uit
Het Norwegen model, het canada model, het zwitserland model?quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met de EU is dat je OF in de EU zit OF niet. Er is geen middenweg met ietsje pietsje minder regels, dat kan niet.
Nee dat kan niet. Dit is al sinds de jaren 90 gaande. Er komen alleen maar regels bij. Als je denkt dat wij iets in de melk te brokkelen hebben als Nederland, dan ben je erg naief. Frankrijk en Duitsland maken de dienst uit. De rest moet zijn muil houden.quote:
Wel het gas wat wij kunnen gebruiken. Of je moet miljardenkostende fabrieken bouwen, iets met laagcalorisch en hoogcalorisch. Heb je vast wel eens van gehoord. Russisch gas kunnen we nu dus nog niet gebruiken en het ombouwen tot we dat wel kunnen gebruiken kost tientallen miljarden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:42 schreef Zorro het volgende:
"We hebben vandaag weer gezien wat gas voor nadelen heeft"
Ja want alle gas ter wereld komt uit Groningen.
Muts.
Snap ik. Iedereen heeft compleet andere cijfers over hetzelfdequote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Ik word altijd zo moe van dat gestrooi met cijfertjes.
Die zitten ook niet volledig in de EU en dat voorstel lijkt mij prima overigens hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het Norwegen model, het canada model, het zwitserland model?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |